Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za V6 motor.

 

zobat jermen in trije napenjalci - 50.000 sit

oba klinasta jermen okrog 5.000 sit

Olje 5w50 4 litre + oljni filter - 15.00 sit

+ delo ki pa je odvisno od tega kdo ti dela

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)

 

Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.

 

Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.

 

L.p. ?uki :rolleyes:

post-11-1106820326_thumb.jpg

Napisano

Ja, to je za v6 , oprosti. :unsure:

 

V avstriji NI ceneje ?e lahko nabavi? rezervne dele ceneje kot v MAZDA servisu. Do tam in nazaj je vsaj 15 kSit, ?e se kaj zakomplicira, ti ne bodo mogli popraviti v enem dnevu, ker ne bodo imeli delov. ?e ga da? popravljati kje blizu doma si lahko kak?en dan brez avta, se bo? ?e zna?el, vsi smo ?e hodili pe? ob?asno...

 

Poglej tukaj za rezervne dele:

 

http://www.olef-sp.si/

 

 

http://www.motomat.si/

 

V principu jaz delam takole:

 

- naredim seznam stvari ki jih moram( ali ?elim) urediti znotraj tega servisa.

- poi??em preko interneta/prijateljev rezervne dele. V najslab?em primeru grem v MAZDIN servis.

- Zmenim se z neko avt.mehani?no delavnico da mi zadeve naredijo, po seznamu ki jim ga dam v roke, vpra?am okvirno koliko bo to ko?talo, v izogib hudo ve?jem ra?unu kot bi pri?akoval.

- vedno ho?em biti zraven (vzame ?as!), ker rad pogledam v "?revesje": tako dobi? ob?utek v kak?nem stanju je avto. Tudi nepri?akovane te?ave lahko sproti re?uje?: popravi? ali pusti? za drugi?. ?e ti nebi dovolili da gleda? kaj po?nejo, se obrni in poi??i drugo delavnico.

- Stare dele pregledam ?e jih je mo?no obnoviti. Tudi njih vpra?am ?e bi to hoteli narediti oz. ?e se izpla?a. V ve?ini primerov se ne da.

 

L.p. ?eljko

Napisano

Pri menjavi zobatega jermena, obvezno naj ti preverijo stanje vodil in napenjalca. ?e je kak?en po?kodovan (kotalna povr?ina brezhibna), ali ima luft ga je treba menjati. Originalni servis je predrag, vendar se da preko interneta naro?iti od drugih proizvajalcev, naj ti tukaj nekdo pomaga z linki... (npr. Vseved)

 

Slikica ti bo pomagala. (napenjalec: T, vodila: g1 in g2) Mene skrbi tudi hidravli?ni vzvod ki napenja T (oznaka 17, razlaga: 12,13,14,15). Je drag tudi preko interneta. Pri njem je pomembno da lahko vzvod vsaj 1 cm ?trli ven.

 

Ostalo kar je YavarYe na?tel je manj?i stro?ek, poi??i dobrega mehanika, kateremu zaupa?, pa zmeni se za ceno kon?nega popravila preden sploh za?ne.

 

L.p. ?uki  :rolleyes:

Samo nekaj bi popravil, menjava vseh treh napenjalcev pri drugi menjavi zobatega jermena, tudi ?e nimajo lufta, ker ropotajo ko jih zavrti? na roke. Hidravli?ni vzvod je NEUNI?LJIV, razen ?e ga uni?i? pri menjavi zobatega jermena, ko ga je potrebno stisniti in blokirati, sam od sebe nebo nikdar odpovedal. Kaj je mnj?i tega ne razumem. Vse te dele sem zamenjal sam + ?e vodno ?rpalko.

Vsi trije napenjalci pa so original za mazde in forde v6 in so novej?a izvedba, ki ima plastificirano tekalno povr?ino, jermen pa je gates. Delo pa nekje dva popoldneva, ker pa? tega ne delam vsak dan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tak je svet danes. Bolj kot planiraš, bolj se načakaš. Še posebej kakšne obrtnike. Za vse sam narediti pa zmanjka časa...
    • Jaz sem na zadnje vzel K4 home control, zdaj po nekaj pranjih za moje potrebd zadošča, dal sem pa potem 280€ v gitasu kr.....prodajalec mi je rekel da je to hobby program in da s to serijo ni priporočljivo delati več kot 30min brez da bi se vmes vsaj malo ustavil zaradi pumpe, kar pa za pranje avta ali rolet niti ne rabim...kar mi je ok ker k4 nima premočnega pritiska lahko uporabljam vedno max za avto ali zaluzije (kolega ima k7 in tam pravi da mora že paziti na pritisk, sploh za avto), tudi prane plošče lepo opere z nastavkom ki dela "vrtinec"....za enkrat sem za moje potrebe zadovoljen....2leti garancije, in kot je rekel prodajalec bi ob normalni uporabi (ne zdaj neka heavy duty celodnevna uporaba) zadeva morala funcionirati....za moje potrebe se mi ni zdelo vredno dajati za k7 še 1x več. ..
    • Če bi dali zakonsko omejitev na 350W bi ravno pravo hitrost imeli.... 
    • To sem tudi jaz našel ja, bila pa je poslana iz Češke... Tak da češka roka  Pa za mene bo že
    • Kaj Mazda uradno predlaga kako pravilno narediti break in motorja...? Piše to v navodilih?   Meni je prodajalec rekel, da ni nič predpisano.   Jaz sem jo sicer hotel razvajat 😀 do 1500 km. Morda malo podaljšam.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.