Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da ne bom odpiral teme za vsako pi*darijo, bom kar tako...splo?na tema na naslov moje Suzzy!

 

Trenutni problem...zavore!!!

 

?e in ko zategnem ro?no (parking, klanec, ipd), postane zadeva skrajno neugodna, zame kot voznika.

 

Ko odpustim ro?ico, ro?na ne spusti do konca, dokler se nekaj ?asa ne peljem in pritiskam na pedal zavor.

Vse dotedaj pu??a pri zadnjem desnem kolesu tisti znani zvok Wuuu...uuuup! Para mi ?ivce!

 

Kaj narediti?

 

Original zajla stane 75? (Servis Makoma NM)...ker jo rabim za obe strani, je to kratko malo 150?.

Je sploh potrebna zamenjava?

Al je kaj z mehanizmom narobe?

 

Hvala!

 

PS.: Vsaj ena svetla stran danes...zamenjal gume...Sava Eskimo S3...52?, po komadu!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Samo eno? Ka pa vem...lahk bi ja...!!!

 

Paaa...hmmm...se da to kje drugje mal bl pocen dobit...ker vseeno...

...za kos ?ice, mal tistih kovinskih delov, pa mal gume, se mi zdi vseeno mal drago vseskupi. :blink:

 

Drugi?:

...?e smo ?e pr bremzah...pri mo?nem zaviranju mi trese cel avto, to sem ?e neki prebiral, da so diski krivi...optika je pa narjena kak mesec nazaj.

 

Kolk pa kaj stanejo diski (ABS mam, ?e kaj pomaga), pa kje jih kaj nabavit?

 

Tretjji?:

...pa ?e to, ko se bremze mal segrejejo, morm pedal kr orng prtisnt, da normalno prime...na AC-ju recimo. Je blo skori enkrat bli?nje sre?anje s kesonom na kombiju, ker mi je vn sko?u.

Pakne so ?e vredu.

Je mo?n, da je zrak v sistemu?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

- zrak v sistemu

- stara zavorna teko?ina

- pregreti diski/pregrevanje zavor

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

- zrak v sistemu

- stara zavorna teko?ina

- pregreti diski/pregrevanje zavor

 

Tri v enem, kot Calgonit...hehe...Hvala, bomo preverli!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Za zajlo povpra?aj ?e pri kak?nem lokalnem prodajalcu rezervnih delov, lahko tudi kak Potokar v LJ, .......

 

 

?e pred nakupom pa do mehanika, da je res zajala zani?, da ni kaj drugega!

Napisano

Saj pr mehaniku sem bil, ko skupi ?narava po tem avtu...pa je reku, da je treba zajlico zamenat.

Dobil jo je za cca. 30, al 35?-jev...nism zihr...pa kao, mu je dobavitelj poslal original.

 

Pa smo gledal dans zjutri, ?e je to to, ?e preden smo se lotli ?raufat in ugotovil, da nikakor ni taprava. Koleno gledalo drugam!

 

Zdaj pa spet reklamacija in nategovanje, in kaj vem kaj ?e vse!

 

Dobavlja mu pa nek iz Celja...si tud nisem zapomnu, ker sem pol bil vzhi?en, ker sem za tola?bo nabavil gume, pa mam spet TIHI avto :) (Sava Intensa - SUX big time)

 

Pa? ne bom neki cajta ?e uporabljal ro?ne, pa naslednji teden weiter gegangen.

 

Hmmm...kok je zdaj z diski? Kam je najbolje poklicat?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Za rezervne dele se obrni na Regnemer.

 

Za diske se pa pozanimaj ali jih je res potrebno menjati ali velja samo bru?enje. Na moji Mazdi je veljalo samo bru?enje sprednjih diskov. Zadevo so mi pa uredili pri Skorn?ku kar na avtu - imajo tak?no napravo, da samo kolo dol vzamejo in brusijo zadevo na avtomobilu.

Napisano

Za rezervne dele se obrni na Regnemer.

 

Za diske se pa pozanimaj ali jih je res potrebno menjati ali velja samo bru?enje. Na moji Mazdi je veljalo samo bru?enje sprednjih diskov. Zadevo so mi pa uredili pri Skorn?ku kar na avtu - imajo tak?no napravo, da samo kolo dol vzamejo in brusijo zadevo na avtomobilu.

 

Ja, ja ja, pol pa 2x malo bol zavira? pa trese kot da ti bo kolesa potrgalo.

 

?e disk trese ali pa je izrabljen na spodnjo mejo se ga MENJA, druga?e ima? samo odve?ne stro?ke in ?e kako drugo nepotrebno sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mally lastiti si avto je nenehen stro?ek in vse to kar si na?tel je pa? potro?ni matrial, ki se s?asoma obrabi pri vsakem avtu.

Z zavorami se ne zajebavaj in ne ?paraj, ?e se ima? rad!

 

Kaj ti pomagajo nove gume ?e ti odpovejo zavore :blink: :ne vem:

 

Moje skromno mnenje ;)

Napisano

Madmax...mnenje, ki ga upo?tevam in se strinjam z njim.

 

Sm se samo pozanimal, kako, kje in za cca. koliko, da vkalkuliram v bud?et!

 

Poro?am kako in kaj!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Da ne bom odpiral teme za vsako pi*darijo, bom kar tako...splo?na tema na naslov moje Suzzy!

 

Trenutni problem...zavore!!!

 

?e in ko zategnem ro?no (parking, klanec, ipd), postane zadeva skrajno neugodna, zame kot voznika.

 

Ko odpustim ro?ico, ro?na ne spusti do konca, dokler se nekaj ?asa ne peljem in pritiskam na pedal zavor.

Vse dotedaj pu??a pri zadnjem desnem kolesu tisti znani zvok Wuuu...uuuup! Para mi ?ivce!

 

Kaj narediti?

 

Original zajla stane 75? (Servis Makoma NM)...ker jo rabim za obe strani, je to kratko malo 150?.

Je sploh potrebna zamenjava?

Al je kaj z mehanizmom narobe?

 

Hvala!

 

PS.: Vsaj ena svetla stran danes...zamenjal gume...Sava Eskimo S3...52?, po komadu!

 

 

Pozdravljeni

Pri zadnjih zavorah ni receno da je zani? zica rocne potege, lahko da nagaja mehanizen in vam rahlo blokira, ko pa ve?krat stisnete nozno zavoro pa posledi?no zaradi tega segrejete zadnje zavore pa spusti. Verjemite mi da ?ica ro?ne potege je ?e zmeraj hladna ob tem po?etju. ?ice ro?ne potege se vedno menjajo v paru - zaradi trenja Kar se ti?e tresenja je lahko ve? faktorjev:

- pregreti ali izrabljeni diski - postruziti ali zamenjati ( odvisno od debeline diska ki bi ostala po stru?enju )

- pregrete zavorne plo??ice - zamenjati zavorne plo??ice

- zablokirana vodila sprednjih zavornih cilindrov - ??istiti vodila in zamenjati tesnila na vodilih

- pregrete ali izrabljene zadnje zavore - zamenjati zadne zavorne obloge

- preve? zra?nosti v kolesnih le?ajih - zmanj?ati zra?nost le?ajev s privitjem le teh ali zamenjati

 

?e nekaj cen:

- sprednji zavorni disk okoli 30,00? kos

- sprednje zavorne plo??ice okoli 28,00 ? garnitur

- ?ica ro?ne zavore okoli 29,00 ? kos

- zadnje zavorne obloge okoli 26,00 garnitura

- zadnje zavorne gumice okoli 9,00 garnitura za eno kolo

 

To so cene iz skladi??a ( ate, brembo, ferodo, textar, icer, trw ........ ) in razliko v ceni si doda mehanik in trgovec sam.

 

Priporo?ljivo pa je, da pred nakupom rezervnih delov preverite kaj res potrebujete za vase vozilo, da ne nabavljate vse po vrsti. Tako pride popravilo ob?utno ceneje.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

Pri zadnjih zavorah ni receno da je zani? zica rocne potege, lahko da nagaja mehanizen in vam rahlo blokira, ko pa ve?krat stisnete nozno zavoro pa posledi?no zaradi tega segrejete zadnje zavore pa spusti.

.....

 

se podpi?em pod to, sem mel par tednov nazaj iste probleme, le da je levo zadnje kolo tak fajn ?vi?galo...in ja, nekaj je blo pri mehanizmu, sosed je samo neki premaknu al kaj je naredu in zadeva zdej laufa kot mora!

tak da prvo nej ti en mehanik mehanizem pogleda pol pa naprej po zajle ?e bo sploh treba...

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tak...ker smo nekaj porihtali (bremze), je tu ?e naslednja zadeva.

 

Proble?i? je slede?:

Pri pospe?evanju (1.,2.,3.,... predstava), se za?ne avto tresti. Ko neham pospe?evati, se zadev?na umiri in je vo?nja prijetno spro??ujo?a in gladka...ne trese ve?.

?e spet pospe?ujem, spet za?ne tresti.

Ko zaviram tresenja ni.

Trese pa ob vsakem vremenskem pogoju, ?e je motor hladen ali ogret.

 

Pa me mal zanima, kaj bi to lahko bilo.

 

Hvala

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Tak...ker smo nekaj porihtali (bremze), je tu ?e naslednja zadeva.

 

Proble?i? je slede?:

Pri pospe?evanju (1.,2.,3.,... predstava), se za?ne avto tresti. Ko neham pospe?evati, se zadev?na umiri in je vo?nja prijetno spro??ujo?a in gladka...ne trese ve?.

?e spet pospe?ujem, spet za?ne tresti.

Ko zaviram tresenja ni.

Trese pa ob vsakem vremenskem pogoju, ?e je motor hladen ali ogret.

 

Pa me mal zanima, kaj bi to lahko bilo.

 

Hvala

 

Polosovine so potrebne centriranja in pa ?e bolj verjetno obnova-zamenjava homokineti?nih zglobov. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha...in to... :( ...pomeni kaj?

 

So tolk stro?ki visoki?

 

Nebivedu, lahko pa pokli?e? ...... ZS. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je to-to, nit ni tko pretirano drago...tam okol 130? +/-, pa en dan brez avta.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

?e je to-to, nit ni tko pretirano drago...tam okol 130? +/-, pa en dan brez avta.

 

Pozdravljen!

 

Nekaj postol nazaj si pisal, da si menjal gume. Lahko, da se je na sprednjem kolesu snela kak?na ute?. Se ve? krat zgodi, da trese samo ob pospe?evanju, pa ?e zdaj nobenemu ni ?ist jasno zakaj. :ne vem:

Se spla?a preverit, ker je stro?ek minimalen.

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
  • 4 let kasneje...
Napisano

EEEEVOGA mene nazaj! :vesel:

 

Od prelepega poletja, en dan pred RD-jem, ko mi je sredi poti na fe?to :party0035: poknla ma?ina, pri 280000 prevo?enih, po njeni menjavi (400?) in vsem skupaj, je spet malo ?as seveda, da nekaj rikne! :glare:

 

Na relaciji cca. 50km, je moja predraga Suzzy, spluvala ven vso hladilno teko?ino, po pravkar saniranem hladilniku, ki je spu??al. :(

Pa ?isto nove ?evlce sem ji kupu, da bi ja bla vesela. :rozico:

 

Kakorkoli...

 

Problem smo na?li seveda pri vodu iz vodne pumpe...vpra?anja, ki se porajajo so slede?a:

1) ali je ?la samo neka tamle dihtunga,

2) ali je ?la vodna pumpa

 

Veselje pr bajti je neizmerno, jeza ?e toliko ve?ja!

 

?e je samo to?ka 1, je stro?ek minimalen, ker imam zalogo ?e od stare ma?ine. :)

?e je pa to?ka 2, je pa frka. 300? minimalno za komplet. Pumpa, zobati jermen, napenjalnik, tralal in hopsasa, kar spada zraven in z delom.

 

In ?e seveda, vpra?anje za Stare bajte tega foruma: :dudek:

3) ali se mi sploh ?e spla?a pedenat ta avto, ali ga po?ljem v ve?na lovi??a in nabavim nazaj Yugota :whatever: (sem lahko veliko sam po?raufal)?

 

:vskalo:

 

Ob vsem napisanem je v planu tudi spedenati pleh! Malo je ?e rjasta!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Predlagam da ?e v ?tartu kontaktira? uporabnika TurboLumpi, ta je res obvlada? za BAF makine, bosta udarla kako kolegialno varjanto za tisto kar bo? rabil. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

EEEEVOGA mene nazaj! :vesel:

 

Od prelepega poletja, en dan pred RD-jem, ko mi je sredi poti na fe?to :party0035: poknla ma?ina, pri 280000 prevo?enih, po njeni menjavi (400?) in vsem skupaj, je spet malo ?as seveda, da nekaj rikne! :glare:

 

Na relaciji cca. 50km, je moja predraga Suzzy, spluvala ven vso hladilno teko?ino, po pravkar saniranem hladilniku, ki je spu??al. :(

Pa ?isto nove ?evlce sem ji kupu, da bi ja bla vesela. :rozico:

 

Kakorkoli...

 

Problem smo na?li seveda pri vodu iz vodne pumpe...vpra?anja, ki se porajajo so slede?a:

1) ali je ?la samo neka tamle dihtunga,

2) ali je ?la vodna pumpa

 

Veselje pr bajti je neizmerno, jeza ?e toliko ve?ja!

 

?e je samo to?ka 1, je stro?ek minimalen, ker imam zalogo ?e od stare ma?ine. :)

?e je pa to?ka 2, je pa frka. 300? minimalno za komplet. Pumpa, zobati jermen, napenjalnik, tralal in hopsasa, kar spada zraven in z delom.

 

In ?e seveda, vpra?anje za Stare bajte tega foruma: :dudek:

3) ali se mi sploh ?e spla?a pedenat ta avto, ali ga po?ljem v ve?na lovi??a in nabavim nazaj Yugota :whatever: (sem lahko veliko sam po?raufal)?

 

:vskalo:

 

Ob vsem napisanem je v planu tudi spedenati pleh! Malo je ?e rjasta!

 

Vidim da razmi?lja? v napa?ni smeri. ?e je to?ka 1. je treba isto raztavit vse, sepravi zobat jermen napenjalce itd... Zdaj velike servise je treba delat tako da teh 300? se bo? olaj?al slej ko prej. ?e pa ma?ina ?e ni godna za velik servis se pa samo zamenja vodno pumpo oz. dihtungo. Je pa res da je kar dosti dela z raztavljanjem, da se dokoplje? do pumpe...

panoramska.jpg
Napisano

Pozdravljeni,

 

jaz si bom kar malo sposodil tole temo, da ne odpiram nove, ?e seveda avtor dovoli :)

 

Imam isti model avta. Stvar je slede?a. Pregorel mi je ABS senzor. Zamenjal sem ga z drugim ampak od 2.0 V6 ma?ine. Nekaj ?asa je bilo v redu sedaj pa mi je spet za?ela goreti lu?ka za abs in poleg tega ?e za ro?no zavoro. Ali je ?e kdaj kdo to menjaval in naletel na podoben primer?

Ko avto v?ge? je nekaj ?asa v redu nato pa se lu?ka pri?ge in lu?i utripnejo :blink: Razbijal sem si glavo kaj bi lahko bilo narobe vendar nisem na?el odgovora. Spra?eval sem na servisu, kjer so mi povedali, da najbr? senzor od 2.0 ni kompatibilen. Bobni so o?i??eni, fedr?ki menjani, cilindr?ki menjani vse tip top, razen zajle ?e niso.

 

Pa ?e en problem. Ob mrzlem motorju imam ob?utek, da ima precej velik ?tandgas ali je to znak umazanosti motor?ka ali je to znak za njegovo po?asno umiranje?

 

LP, Uro?

Napisano

Nalij olje v zavorni sistem, sigurno ti manjka v rezervoar?ku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nalij olje v zavorni sistem, sigurno ti manjka v rezervoar?ku.

 

Dvomim, da manjka, ker sem ga kompletno zamenjal (starega je za?galo), menjani so bili tudi prednji zavorni bati, prezra?il sem zavore 2X...

 

Kaj pa kompatibilnost senzorja?

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.