Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da ne bom odpiral teme za vsako pi*darijo, bom kar tako...splo?na tema na naslov moje Suzzy!

 

Trenutni problem...zavore!!!

 

?e in ko zategnem ro?no (parking, klanec, ipd), postane zadeva skrajno neugodna, zame kot voznika.

 

Ko odpustim ro?ico, ro?na ne spusti do konca, dokler se nekaj ?asa ne peljem in pritiskam na pedal zavor.

Vse dotedaj pu??a pri zadnjem desnem kolesu tisti znani zvok Wuuu...uuuup! Para mi ?ivce!

 

Kaj narediti?

 

Original zajla stane 75? (Servis Makoma NM)...ker jo rabim za obe strani, je to kratko malo 150?.

Je sploh potrebna zamenjava?

Al je kaj z mehanizmom narobe?

 

Hvala!

 

PS.: Vsaj ena svetla stran danes...zamenjal gume...Sava Eskimo S3...52?, po komadu!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Samo eno? Ka pa vem...lahk bi ja...!!!

 

Paaa...hmmm...se da to kje drugje mal bl pocen dobit...ker vseeno...

...za kos ?ice, mal tistih kovinskih delov, pa mal gume, se mi zdi vseeno mal drago vseskupi. :blink:

 

Drugi?:

...?e smo ?e pr bremzah...pri mo?nem zaviranju mi trese cel avto, to sem ?e neki prebiral, da so diski krivi...optika je pa narjena kak mesec nazaj.

 

Kolk pa kaj stanejo diski (ABS mam, ?e kaj pomaga), pa kje jih kaj nabavit?

 

Tretjji?:

...pa ?e to, ko se bremze mal segrejejo, morm pedal kr orng prtisnt, da normalno prime...na AC-ju recimo. Je blo skori enkrat bli?nje sre?anje s kesonom na kombiju, ker mi je vn sko?u.

Pakne so ?e vredu.

Je mo?n, da je zrak v sistemu?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

- zrak v sistemu

- stara zavorna teko?ina

- pregreti diski/pregrevanje zavor

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

- zrak v sistemu

- stara zavorna teko?ina

- pregreti diski/pregrevanje zavor

 

Tri v enem, kot Calgonit...hehe...Hvala, bomo preverli!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Za zajlo povpra?aj ?e pri kak?nem lokalnem prodajalcu rezervnih delov, lahko tudi kak Potokar v LJ, .......

 

 

?e pred nakupom pa do mehanika, da je res zajala zani?, da ni kaj drugega!

Napisano

Saj pr mehaniku sem bil, ko skupi ?narava po tem avtu...pa je reku, da je treba zajlico zamenat.

Dobil jo je za cca. 30, al 35?-jev...nism zihr...pa kao, mu je dobavitelj poslal original.

 

Pa smo gledal dans zjutri, ?e je to to, ?e preden smo se lotli ?raufat in ugotovil, da nikakor ni taprava. Koleno gledalo drugam!

 

Zdaj pa spet reklamacija in nategovanje, in kaj vem kaj ?e vse!

 

Dobavlja mu pa nek iz Celja...si tud nisem zapomnu, ker sem pol bil vzhi?en, ker sem za tola?bo nabavil gume, pa mam spet TIHI avto :) (Sava Intensa - SUX big time)

 

Pa? ne bom neki cajta ?e uporabljal ro?ne, pa naslednji teden weiter gegangen.

 

Hmmm...kok je zdaj z diski? Kam je najbolje poklicat?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Za rezervne dele se obrni na Regnemer.

 

Za diske se pa pozanimaj ali jih je res potrebno menjati ali velja samo bru?enje. Na moji Mazdi je veljalo samo bru?enje sprednjih diskov. Zadevo so mi pa uredili pri Skorn?ku kar na avtu - imajo tak?no napravo, da samo kolo dol vzamejo in brusijo zadevo na avtomobilu.

Napisano

Za rezervne dele se obrni na Regnemer.

 

Za diske se pa pozanimaj ali jih je res potrebno menjati ali velja samo bru?enje. Na moji Mazdi je veljalo samo bru?enje sprednjih diskov. Zadevo so mi pa uredili pri Skorn?ku kar na avtu - imajo tak?no napravo, da samo kolo dol vzamejo in brusijo zadevo na avtomobilu.

 

Ja, ja ja, pol pa 2x malo bol zavira? pa trese kot da ti bo kolesa potrgalo.

 

?e disk trese ali pa je izrabljen na spodnjo mejo se ga MENJA, druga?e ima? samo odve?ne stro?ke in ?e kako drugo nepotrebno sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mally lastiti si avto je nenehen stro?ek in vse to kar si na?tel je pa? potro?ni matrial, ki se s?asoma obrabi pri vsakem avtu.

Z zavorami se ne zajebavaj in ne ?paraj, ?e se ima? rad!

 

Kaj ti pomagajo nove gume ?e ti odpovejo zavore :blink: :ne vem:

 

Moje skromno mnenje ;)

Napisano

Madmax...mnenje, ki ga upo?tevam in se strinjam z njim.

 

Sm se samo pozanimal, kako, kje in za cca. koliko, da vkalkuliram v bud?et!

 

Poro?am kako in kaj!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Da ne bom odpiral teme za vsako pi*darijo, bom kar tako...splo?na tema na naslov moje Suzzy!

 

Trenutni problem...zavore!!!

 

?e in ko zategnem ro?no (parking, klanec, ipd), postane zadeva skrajno neugodna, zame kot voznika.

 

Ko odpustim ro?ico, ro?na ne spusti do konca, dokler se nekaj ?asa ne peljem in pritiskam na pedal zavor.

Vse dotedaj pu??a pri zadnjem desnem kolesu tisti znani zvok Wuuu...uuuup! Para mi ?ivce!

 

Kaj narediti?

 

Original zajla stane 75? (Servis Makoma NM)...ker jo rabim za obe strani, je to kratko malo 150?.

Je sploh potrebna zamenjava?

Al je kaj z mehanizmom narobe?

 

Hvala!

 

PS.: Vsaj ena svetla stran danes...zamenjal gume...Sava Eskimo S3...52?, po komadu!

 

 

Pozdravljeni

Pri zadnjih zavorah ni receno da je zani? zica rocne potege, lahko da nagaja mehanizen in vam rahlo blokira, ko pa ve?krat stisnete nozno zavoro pa posledi?no zaradi tega segrejete zadnje zavore pa spusti. Verjemite mi da ?ica ro?ne potege je ?e zmeraj hladna ob tem po?etju. ?ice ro?ne potege se vedno menjajo v paru - zaradi trenja Kar se ti?e tresenja je lahko ve? faktorjev:

- pregreti ali izrabljeni diski - postruziti ali zamenjati ( odvisno od debeline diska ki bi ostala po stru?enju )

- pregrete zavorne plo??ice - zamenjati zavorne plo??ice

- zablokirana vodila sprednjih zavornih cilindrov - ??istiti vodila in zamenjati tesnila na vodilih

- pregrete ali izrabljene zadnje zavore - zamenjati zadne zavorne obloge

- preve? zra?nosti v kolesnih le?ajih - zmanj?ati zra?nost le?ajev s privitjem le teh ali zamenjati

 

?e nekaj cen:

- sprednji zavorni disk okoli 30,00? kos

- sprednje zavorne plo??ice okoli 28,00 ? garnitur

- ?ica ro?ne zavore okoli 29,00 ? kos

- zadnje zavorne obloge okoli 26,00 garnitura

- zadnje zavorne gumice okoli 9,00 garnitura za eno kolo

 

To so cene iz skladi??a ( ate, brembo, ferodo, textar, icer, trw ........ ) in razliko v ceni si doda mehanik in trgovec sam.

 

Priporo?ljivo pa je, da pred nakupom rezervnih delov preverite kaj res potrebujete za vase vozilo, da ne nabavljate vse po vrsti. Tako pride popravilo ob?utno ceneje.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

Pri zadnjih zavorah ni receno da je zani? zica rocne potege, lahko da nagaja mehanizen in vam rahlo blokira, ko pa ve?krat stisnete nozno zavoro pa posledi?no zaradi tega segrejete zadnje zavore pa spusti.

.....

 

se podpi?em pod to, sem mel par tednov nazaj iste probleme, le da je levo zadnje kolo tak fajn ?vi?galo...in ja, nekaj je blo pri mehanizmu, sosed je samo neki premaknu al kaj je naredu in zadeva zdej laufa kot mora!

tak da prvo nej ti en mehanik mehanizem pogleda pol pa naprej po zajle ?e bo sploh treba...

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tak...ker smo nekaj porihtali (bremze), je tu ?e naslednja zadeva.

 

Proble?i? je slede?:

Pri pospe?evanju (1.,2.,3.,... predstava), se za?ne avto tresti. Ko neham pospe?evati, se zadev?na umiri in je vo?nja prijetno spro??ujo?a in gladka...ne trese ve?.

?e spet pospe?ujem, spet za?ne tresti.

Ko zaviram tresenja ni.

Trese pa ob vsakem vremenskem pogoju, ?e je motor hladen ali ogret.

 

Pa me mal zanima, kaj bi to lahko bilo.

 

Hvala

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Tak...ker smo nekaj porihtali (bremze), je tu ?e naslednja zadeva.

 

Proble?i? je slede?:

Pri pospe?evanju (1.,2.,3.,... predstava), se za?ne avto tresti. Ko neham pospe?evati, se zadev?na umiri in je vo?nja prijetno spro??ujo?a in gladka...ne trese ve?.

?e spet pospe?ujem, spet za?ne tresti.

Ko zaviram tresenja ni.

Trese pa ob vsakem vremenskem pogoju, ?e je motor hladen ali ogret.

 

Pa me mal zanima, kaj bi to lahko bilo.

 

Hvala

 

Polosovine so potrebne centriranja in pa ?e bolj verjetno obnova-zamenjava homokineti?nih zglobov. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha...in to... :( ...pomeni kaj?

 

So tolk stro?ki visoki?

 

Nebivedu, lahko pa pokli?e? ...... ZS. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je to-to, nit ni tko pretirano drago...tam okol 130? +/-, pa en dan brez avta.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

?e je to-to, nit ni tko pretirano drago...tam okol 130? +/-, pa en dan brez avta.

 

Pozdravljen!

 

Nekaj postol nazaj si pisal, da si menjal gume. Lahko, da se je na sprednjem kolesu snela kak?na ute?. Se ve? krat zgodi, da trese samo ob pospe?evanju, pa ?e zdaj nobenemu ni ?ist jasno zakaj. :ne vem:

Se spla?a preverit, ker je stro?ek minimalen.

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
  • 4 let kasneje...
Napisano

EEEEVOGA mene nazaj! :vesel:

 

Od prelepega poletja, en dan pred RD-jem, ko mi je sredi poti na fe?to :party0035: poknla ma?ina, pri 280000 prevo?enih, po njeni menjavi (400?) in vsem skupaj, je spet malo ?as seveda, da nekaj rikne! :glare:

 

Na relaciji cca. 50km, je moja predraga Suzzy, spluvala ven vso hladilno teko?ino, po pravkar saniranem hladilniku, ki je spu??al. :(

Pa ?isto nove ?evlce sem ji kupu, da bi ja bla vesela. :rozico:

 

Kakorkoli...

 

Problem smo na?li seveda pri vodu iz vodne pumpe...vpra?anja, ki se porajajo so slede?a:

1) ali je ?la samo neka tamle dihtunga,

2) ali je ?la vodna pumpa

 

Veselje pr bajti je neizmerno, jeza ?e toliko ve?ja!

 

?e je samo to?ka 1, je stro?ek minimalen, ker imam zalogo ?e od stare ma?ine. :)

?e je pa to?ka 2, je pa frka. 300? minimalno za komplet. Pumpa, zobati jermen, napenjalnik, tralal in hopsasa, kar spada zraven in z delom.

 

In ?e seveda, vpra?anje za Stare bajte tega foruma: :dudek:

3) ali se mi sploh ?e spla?a pedenat ta avto, ali ga po?ljem v ve?na lovi??a in nabavim nazaj Yugota :whatever: (sem lahko veliko sam po?raufal)?

 

:vskalo:

 

Ob vsem napisanem je v planu tudi spedenati pleh! Malo je ?e rjasta!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Predlagam da ?e v ?tartu kontaktira? uporabnika TurboLumpi, ta je res obvlada? za BAF makine, bosta udarla kako kolegialno varjanto za tisto kar bo? rabil. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

EEEEVOGA mene nazaj! :vesel:

 

Od prelepega poletja, en dan pred RD-jem, ko mi je sredi poti na fe?to :party0035: poknla ma?ina, pri 280000 prevo?enih, po njeni menjavi (400?) in vsem skupaj, je spet malo ?as seveda, da nekaj rikne! :glare:

 

Na relaciji cca. 50km, je moja predraga Suzzy, spluvala ven vso hladilno teko?ino, po pravkar saniranem hladilniku, ki je spu??al. :(

Pa ?isto nove ?evlce sem ji kupu, da bi ja bla vesela. :rozico:

 

Kakorkoli...

 

Problem smo na?li seveda pri vodu iz vodne pumpe...vpra?anja, ki se porajajo so slede?a:

1) ali je ?la samo neka tamle dihtunga,

2) ali je ?la vodna pumpa

 

Veselje pr bajti je neizmerno, jeza ?e toliko ve?ja!

 

?e je samo to?ka 1, je stro?ek minimalen, ker imam zalogo ?e od stare ma?ine. :)

?e je pa to?ka 2, je pa frka. 300? minimalno za komplet. Pumpa, zobati jermen, napenjalnik, tralal in hopsasa, kar spada zraven in z delom.

 

In ?e seveda, vpra?anje za Stare bajte tega foruma: :dudek:

3) ali se mi sploh ?e spla?a pedenat ta avto, ali ga po?ljem v ve?na lovi??a in nabavim nazaj Yugota :whatever: (sem lahko veliko sam po?raufal)?

 

:vskalo:

 

Ob vsem napisanem je v planu tudi spedenati pleh! Malo je ?e rjasta!

 

Vidim da razmi?lja? v napa?ni smeri. ?e je to?ka 1. je treba isto raztavit vse, sepravi zobat jermen napenjalce itd... Zdaj velike servise je treba delat tako da teh 300? se bo? olaj?al slej ko prej. ?e pa ma?ina ?e ni godna za velik servis se pa samo zamenja vodno pumpo oz. dihtungo. Je pa res da je kar dosti dela z raztavljanjem, da se dokoplje? do pumpe...

panoramska.jpg
Napisano

Pozdravljeni,

 

jaz si bom kar malo sposodil tole temo, da ne odpiram nove, ?e seveda avtor dovoli :)

 

Imam isti model avta. Stvar je slede?a. Pregorel mi je ABS senzor. Zamenjal sem ga z drugim ampak od 2.0 V6 ma?ine. Nekaj ?asa je bilo v redu sedaj pa mi je spet za?ela goreti lu?ka za abs in poleg tega ?e za ro?no zavoro. Ali je ?e kdaj kdo to menjaval in naletel na podoben primer?

Ko avto v?ge? je nekaj ?asa v redu nato pa se lu?ka pri?ge in lu?i utripnejo :blink: Razbijal sem si glavo kaj bi lahko bilo narobe vendar nisem na?el odgovora. Spra?eval sem na servisu, kjer so mi povedali, da najbr? senzor od 2.0 ni kompatibilen. Bobni so o?i??eni, fedr?ki menjani, cilindr?ki menjani vse tip top, razen zajle ?e niso.

 

Pa ?e en problem. Ob mrzlem motorju imam ob?utek, da ima precej velik ?tandgas ali je to znak umazanosti motor?ka ali je to znak za njegovo po?asno umiranje?

 

LP, Uro?

Napisano

Nalij olje v zavorni sistem, sigurno ti manjka v rezervoar?ku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nalij olje v zavorni sistem, sigurno ti manjka v rezervoar?ku.

 

Dvomim, da manjka, ker sem ga kompletno zamenjal (starega je za?galo), menjani so bili tudi prednji zavorni bati, prezra?il sem zavore 2X...

 

Kaj pa kompatibilnost senzorja?

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.