Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej imam dve te?avi.

Prva je resetiranje ure v armaturki, vsaki? ko za?enem avto. Akumulator je eno leto star, tko da mi ni glih ni? jasno, Vse ostalo kar je povezano z elektroniko dela.

 

Druga stvar pa je ropot(niam pojma ?esa- nekje spredaj pri ma?ini) vsaki? ko zjutraj za?enem avto in zapeljem v ovinek. traja pa samo ene par sekund, potem pa mine.

 

?e kdo ve za kaj se gre, prosim za nasvet!

Napisano

Varovalke so vse dobre? Se je kaj ?tevec ven vzemal?

 

 

Ropot je pa lahko homokineti?ni zglob, pojdi na kak ve?ji prostor in do konca zavij najprej v eno in nato v drugo smer in se po?asi pelji, ter poslu?aj ?e ropota

Napisano

Varovalke so vse vredu(vsaj tiste ki so v kabini, ?tevca pa nisem nikoli ven jemal.

Mal sem se prejle narobe izrazu, ropot je ?e zaradi zgloba in ga mam tak namen menjat, je pa ?e neko bru?enje, ki se ravno tako zjutraj pojavlja. Nekaj so mi kolegi omenili, da je mo?no, da imam zrak v servo pumpi.

Napisano

Stalni + ima? nekje zje..., zato se ti ura skozi resetira.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Torej imam dve te?avi.

Prva je resetiranje ure v armaturki, vsaki? ko za?enem avto. Akumulator je eno leto star, tko da mi ni glih ni? jasno, Vse ostalo kar je povezano z elektroniko dela.

 

Druga stvar pa je ropot(niam pojma ?esa- nekje spredaj pri ma?ini) vsaki? ko zjutraj za?enem avto in zapeljem v ovinek. traja pa samo ene par sekund, potem pa mine.

 

?e kdo ve za kaj se gre, prosim za nasvet!

 

 

Meni je na m3-ki "brusil" zvit zavorni disk. Za uro pa poglej accu kleme, ?e so dobro pritrjene in ?e niso preve? zama??ene. Najbolje je da + in - vzame? dol, malo o?isti?, na novo gor pa dobro zategne?.

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

A kdo ve, kak?na servo teko?ina gre v mazdo mx-3 in kje jo lahko nabavim, pa kolko pribli?no je cena

 

jaz sem dolival ?isto navadno olje za servo volan, 1l stane okrog 8 EUr... mislim da

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.