Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej imam dve te?avi.

Prva je resetiranje ure v armaturki, vsaki? ko za?enem avto. Akumulator je eno leto star, tko da mi ni glih ni? jasno, Vse ostalo kar je povezano z elektroniko dela.

 

Druga stvar pa je ropot(niam pojma ?esa- nekje spredaj pri ma?ini) vsaki? ko zjutraj za?enem avto in zapeljem v ovinek. traja pa samo ene par sekund, potem pa mine.

 

?e kdo ve za kaj se gre, prosim za nasvet!

Napisano

Varovalke so vse dobre? Se je kaj ?tevec ven vzemal?

 

 

Ropot je pa lahko homokineti?ni zglob, pojdi na kak ve?ji prostor in do konca zavij najprej v eno in nato v drugo smer in se po?asi pelji, ter poslu?aj ?e ropota

Napisano

Varovalke so vse vredu(vsaj tiste ki so v kabini, ?tevca pa nisem nikoli ven jemal.

Mal sem se prejle narobe izrazu, ropot je ?e zaradi zgloba in ga mam tak namen menjat, je pa ?e neko bru?enje, ki se ravno tako zjutraj pojavlja. Nekaj so mi kolegi omenili, da je mo?no, da imam zrak v servo pumpi.

Napisano

Stalni + ima? nekje zje..., zato se ti ura skozi resetira.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Torej imam dve te?avi.

Prva je resetiranje ure v armaturki, vsaki? ko za?enem avto. Akumulator je eno leto star, tko da mi ni glih ni? jasno, Vse ostalo kar je povezano z elektroniko dela.

 

Druga stvar pa je ropot(niam pojma ?esa- nekje spredaj pri ma?ini) vsaki? ko zjutraj za?enem avto in zapeljem v ovinek. traja pa samo ene par sekund, potem pa mine.

 

?e kdo ve za kaj se gre, prosim za nasvet!

 

 

Meni je na m3-ki "brusil" zvit zavorni disk. Za uro pa poglej accu kleme, ?e so dobro pritrjene in ?e niso preve? zama??ene. Najbolje je da + in - vzame? dol, malo o?isti?, na novo gor pa dobro zategne?.

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

A kdo ve, kak?na servo teko?ina gre v mazdo mx-3 in kje jo lahko nabavim, pa kolko pribli?no je cena

 

jaz sem dolival ?isto navadno olje za servo volan, 1l stane okrog 8 EUr... mislim da

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.