Skoči na vsebino

Ali DARS la?e?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No na mojih dolgih kri?arjenih po sloveniji imam pa? ?e dovolj ?asa, da se ukvarjam ?e z neumnostmi, ki pa znajo biti stra?no presenetljive. :P

 

V zadnjih dveh dneh sem bil 2x v Velenju in nazaj ter sem na odseku AC med LJ-?martnim do izvoza za Velenje pre?teval ?leperje.

 

V ?tirih vo?njah sem na?tel:

 

1. 425 ?leperjev med 13:00 in 13:30 uro (19.11.2008)

2. 507 ?leparjev med 15:45 in 16:15 uro (19.11.2008)

3. 389 ?leparjev med 13:45 in 14:15 uro (20.11.2008)

4. 567 ?leparjev med 15:00 in 15:30 uro (20.11.2008)

 

Samo na relaciji od MB do LJ gredo tile kamioni ?ez tri cestninske in porabijo cca 24? po kamionu. In ?e vzamem povpre?je teh ?tririh meritev pa ?e mal zni?am cifro je to cca 450kamionov/pol ure.

 

V denarju je to 10.800? napol ure oz. 21.600? na uro. Vzemimo cel dan oz. raje samo 20 ur in je to 432.000? na dan. Pa vzemimo 250 delovnih dni na leto je to 108milijonov?

 

DARS pravi, da od kamionov pobere le 110mil? na leto.

 

Ja fak pa sej tolk denarja poberejo samo na ?tajerki... kje je pa primorka, pa gorenjka in dolenjka, pa zdaj ?e prekmurka, pa AC do NG?

 

Po moji oceni na zgoraj napisano DARS pobere

 

na ?tajerki 100m?

na primorki 100m?

na vseh ostalih pa ?e 100m?

 

to je skupaj 300m? oziroma 200m? ve? kot pravi DARS... kje je ta denar? in zakaj nas nategujejo in se ?e upajo spra?evat a naj vinjeto podra?ijo al ne. :angry:

33112_1.png

Napisano

ahahaha manijak si majke mi :bravo:

 

je pa res, da ze dolg ni blo nobene statistike

 

 

(aja itak, da lazejo...vsi lazejo, sam kes kradejo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa to se da ?ist enostavno narest, ?e bi kdo ?elel to res izmerit - naj gredo na nek nadvoz pa ?tejejo kamione.

 

In pazi tukaj notri niso v?teti kamioni iz 3. cestninskega razreda (brez priklopnikov in pol priklopnikov) in niso v?teti busi.

 

Tole je po moje nateg DARS-a in dr?ave - nas pa jebejo.

33112_1.png

Napisano

Itaq da niso neumni,da bi prave podatke lansirali v javnost,ker bi pol ta preve? pritisnila na njih. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Itaq da niso neumni,da bi prave podatke lansirali v javnost,ker bi pol ta preve? pritisnila na njih. <_<

 

Jap, pol bi mogl ukint vinjete pa ?e zraven tretji pas na vsaki avtocesti narest ko bi vidli kolk denarja imajo. Debili pohlepni :whatever:

Napisano

In tale "moj kolega" nov minister za promet zna kak?no ornk usrat.Mi ne deluje ba? prepri?ljivo. :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.