Skoči na vsebino

Prihajajo?i 2.2 litrski dizelski motor

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem.

 

Kot vemo, spomladi prihaja nov 2.2 litrski dizelski motor. Pred kratkim sem v Dnevniku bral prvi test, ki so ga opravili evropski novinarji v ?paniji z Mazdo 6 Sport z 2.2 litrskim dizlom (163KM). Poleg te mo?i bosta na voljo ?e 125KM in 185KM.

V glavnem so ocene dobre, motor pa ima nekako vse odlike, ki jih ima tudi sedanji 2.0 dizel (pro?nost, visoka potovalna hitrost, majhna glasnost...). Re?eno je bilo, da gre nekako le za prostorninsko predelavo sedanjega motorja. Poraba je bila seveda vi?ja kot obljublja tovarna, a ?e vedno menda ugodna (to?ne ?tevilke se pa ne spomnim). Bo pa prvi dve leti motor izpolnjeval le Euro 4 ekolo?ki standard (in ne Euro 5). O kak?ni nadgradnji ali spremembi famoznega DPF-a nisem zasledil ni?esar.

 

Toliko se zaenkrat spomnim.

 

LP A

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Sej pri Mazdi se niti ne ve, kateri motor je notri... nobenega napisa ni zadi ... :P

 

s tem zgleda se morajo "hvaliti" le lastniki VW-jev, Audijev, BMW-jev in Me?k. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ja kak?en je pa pol sploh smisel novega motorja :ne vem:

 

Da ne bo na koncu tako da bo to isti motor za vse tri razrede mo?i in bo mo? omejena le z elektronika.

Za mazdo je ceneje, ker bo imela samo en motor in ne treh razli?nih. Bo? kupil naj?ibkej?ega in ga lepo ?ipiral na 185 konjev, ?e bo tako :bravo:

?e za novo Mazdo 2 mi ni jasno kak?na je razlika v 1349 ccm motorjih, vsaj iz karakteristik nisem na?el nobenega razli?nega tehni?nega podatka razen KW. Eden ima 55KW, drugi pa 63KW, ?e te?a in mere motorja sta enaka. :ne vem:

Napisano

Sej pri Mazdi se niti ne ve, kateri motor je notri... nobenega napisa ni zadi ... :P

 

s tem zgleda se morajo "hvaliti" le lastniki VW-jev, Audijev, BMW-jev in Me?k. :ne vem:

 

?e kdo rabi naj samo pove bomo zrihtal. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no jaz sem bral ,da spremembe so in to bistvene, tam kjer to ?teje, torej na vbrizgalnem sistemu,

ve? lukenj na ?obah,vi?ji tlak vbrizgavanja , pa tudi dpf ima neko kerami?no prevlek ,zaradi katere bo la?je ?i??enje in kaj vem kaj ?e..

nekaj ?e mora bit bolje, ne morejo bit konkuren?ni takole po starem naprej..

sicer pa ,vse bomo po?as izvedeli... :)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

?e kdo rabi naj samo pove bomo zrihtal. :D

 

 

OK, 6,8 V24 :jupiii: Mo?e?

:hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Da ne bo na koncu tako da bo to isti motor za vse tri razrede mo?i in bo mo? omejena le z elektronika.

 

 

ja pa to?no tako bo..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Blond,..zakaj pol niso po?akal z novim modelom, da bi dal motorje nove not? Al pa pohitel z motorji? :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Blond,..zakaj pol niso po?akal z novim modelom, da bi dal motorje nove not? Al pa pohitel z motorji? :ne vem:

 

 

zato ,ker je pa? treba do konca prodat in izkoristit do zadnjega ?e uveljavljeno tehnologijo...

 

najprej navle?jeo nove kupce z novo pleharijo, in starimi motorji , to encajt prodajajo,

ko za?ne prodja padat , vstavi? nove motorje in ,evotigana,ima? spet vro? sodoben konkuren?en izdelek

in so spet tu novo zagreti kupci ...?ist simpl .

 

kapitalizem ,kajmore? <_<

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Blond,..zakaj pol niso po?akal z novim modelom, da bi dal motorje nove not? Al pa pohitel z motorji? :ne vem:

 

Dostikrat je tako, da najprej uporabijo preverjene motorje tud v novih modelih. Je manj mo?nosti, da bi ?lo ?e na za?etku kaj zelo narobe in dovolj ?asa, da stestirajo kako se bo nov motor obna?al v novem avtu.

33112_1.png

Napisano

no jaz sem bral ,da spremembe so in to bistvene, tam kjer to ?teje, torej na vbrizgalnem sistemu,

ve? lukenj na ?obah,vi?ji tlak vbrizgavanja , pa tudi dpf ima neko kerami?no prevlek ,zaradi katere bo la?je ?i??enje in kaj vem kaj ?e..

nekaj ?e mora bit bolje, ne morejo bit konkuren?ni takole po starem naprej..

sicer pa ,vse bomo po?as izvedeli... :)

 

Kot jaz vem, ima ?e sedanji sistem kerami?no podlogo na katalizatorju, kjer izgorevajo saje ob ?i??enju... <_<

O?itno pa bo razlika med vsemi tremi mo?mi res le v elektroniki. Tko da, prihodnji kupci, vsi napise na avto, da ne bomo zamenjali koga s 125KM s tistim s 185KM... Nek se vidi... :P

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

:hohoho::hohoho:

 

najbolj? da dajo vsi 185KM napis gor

 

:hohoho::hohoho:

Evo YavaYe, biznisa kot ho?e?. :hohoho:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

ma js bi dala kr 225 :D ziher je ziher :P

 

zakaj bi se pa kle ustavli ... only sky is the limit ;):hohoho:

33112_1.png

Napisano

post-483-1227793172_thumb.jpg

Novi motorji so okoljsko naravnani. Kaj ve? drugi?

 

 

Kaj pa vem :ne vem: . Menda so ravno okoli tega velika razo?aranja zaradi neizpolnjevanja Euro 5 standarda. Ve?ina novih in prihajajo?ih motorjev izpolnjuje petico. Je pa res, da ni vse v Euro standardu... :ne vem:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

?e je izpolnjevanje Euro5 standardov vezano tudi na samo porabo potem jih ravno zaradi ?i??enja filtra sploh ni mo?no dose?i ;)

33112_1.png

Napisano

Boss preberi si TU o novem motorju.

Gre za nekaj pomembnih izbolj?av, ki omogo?ajo zelo ?iste izpu?ne pline. Ena od teh je nov kataliti?ni DPF, ki rabi manj dodajanja goriva za povi?anje temprature. Regeneracija ne bo tako zahtevna in predvideva se enaka poraba goriva kot pri tvoji varianti, kljub 185KM in 40Nm navora.

 

Mogo?e bo praksa pokazala, da ni vse tako ZUM-ZUM, kot se hvalijo, vendar obeti so dobri, enaka poraba goriva, kot pri sedanji verziji 2.0 5,6 l/100km. Tudi, ?e bo 7, bo pri tej mo?i dobro.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zdaj pa le ?e vso to tehnologijo vr?ejo v kakega 1.6 dizla z bolj zemeljsko mo?jo, da ne bodo kupci obubo?ali ob registraciji. :P 185hp pa? ne rabi vsak. :whatever: Moj fotr jamra ?e ker ima Mazda 90hp ko je treba registrirati ker no?e dojeti, da so avti vedno te?ji in rabijo ve? konjev, da se udobno peljejo. :whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.