Skoči na vsebino

Mazda li kaj drugega?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Sem ponosni lastnik najbol zmajane xedos6 v6 da je vozna in registrirana v SLO.

Naredu sem 50k km v enem letu in sem 17k ?ez veliki servis.

Jermena ne bom menjal, ker razmi?ljam ob izdihu avta na drugega!

 

Ko sem avto kupu je bil lep, ?eprav so z njim dragal na nitrotu (100KM + ) dve leti.

Zaradi terenskega dela spu??ena mazda stalno drgne po tleh (na kolovozih), podvozje fr?i po zraku (zdaj nima ve? kaj odpast) in se vidi da nisem najbol?i lastnik.

 

Avto ?e zmeri leti ko strela, malo ?vi?ga po avtocesti ker ni aerodinamike ve?, gre pa naravnost, optika ?tima, bremze primejo, luksuz in adrenalin sta ?e tu, le estetika pe?a.

 

Nad vozilom sem fasciniran, saj je res najvi?jega razreda z vso dodatno opremo (razn ASR kar itak ne maram) in ko sedi? not ti je takoj jasno kaj ponuja najvi?ji razred.

Japonci se niso zezal v 90-ih. Edini minus je poraba, pri moji vo?nji 11,5l/100km.

 

Zdaj pa k stvari!

 

Pripravljam se na najhuj?e, da bom rabu drug avto v roku enega leta.

 

Odlo?am se med:

 

-opel kadet letnik 78

-peugeot 106 rally

-spet mazda xedos6 v6

 

 

Kje je moja polemika?

 

?e kupim starega kadeta, moram vanj implementirat ma?ino od bmw-ja, zamenjat podvozje, not stla?t za??itno kletko, narest novo armaturo, skratka ostane le ?koljka.

 

?e kupim pug106 rally, je lahek avto k gre ko strela, vendar me moti ker vem, da bom vsako leto menjal kon?nike in bremze, zadnja prema je rizi?na ker ne zdr?i mojega na?ina vo?nje prav dolgo. (sem ?e imel ta avto) Na koncu je ?e zmeraj le igra?ka za adrenalin, na dolgih vo?njah za?ne ?lovek trd ratavat.

 

Xedos 6 me mika, ker imam zabarano eno ?katlo z 80k na ?tevcu. In to za male pare. Lastnik je ata ki ne vozi ve?. ?al je avto avtomatik, kar bi jaz obvezno eliminiral.

Seveda imam v mislih tudi tunning motorja, ker ima zelo malo kilometrov.

Eibach fedre in trde amortizerje bi prastavil z moje mazde na novo.

Spet me moti le poraba, a ?e bo benz pocen vsaj tok kot zdaj, je ta problem minimalen.

 

Kaj mislite vi o tem, sem idiot, sanjam, nimam pojma?

Svetujte mi..

 

Lp..

Napisano

Nisi idiot,si pa artist....... :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Zdravo!

 

Sem ponosni lastnik najbol zmajane xedos6 v6 da je vozna in registrirana v SLO.

Naredu sem 50k km v enem letu in sem 17k ?ez veliki servis.

Jermena ne bom menjal, ker razmi?ljam ob izdihu avta na drugega!

 

Ko sem avto kupu je bil lep, ?eprav so z njim dragal na nitrotu (100KM + ) dve leti.

Zaradi terenskega dela spu??ena mazda stalno drgne po tleh (na kolovozih), podvozje fr?i po zraku (zdaj nima ve? kaj odpast) in se vidi da nisem najbol?i lastnik.

 

Avto ?e zmeri leti ko strela, malo ?vi?ga po avtocesti ker ni aerodinamike ve?, gre pa naravnost, optika ?tima, bremze primejo, luksuz in adrenalin sta ?e tu, le estetika pe?a.

 

Nad vozilom sem fasciniran, saj je res najvi?jega razreda z vso dodatno opremo (razn ASR kar itak ne maram) in ko sedi? not ti je takoj jasno kaj ponuja najvi?ji razred.

Japonci se niso zezal v 90-ih. Edini minus je poraba, pri moji vo?nji 11,5l/100km.

 

Zdaj pa k stvari!

 

Pripravljam se na najhuj?e, da bom rabu drug avto v roku enega leta.

 

Odlo?am se med:

 

-opel kadet letnik 78

-peugeot 106 rally

-spet mazda xedos6 v6

Kje je moja polemika?

 

?e kupim starega kadeta, moram vanj implementirat ma?ino od bmw-ja, zamenjat podvozje, not stla?t za??itno kletko, narest novo armaturo, skratka ostane le ?koljka.

 

?e kupim pug106 rally, je lahek avto k gre ko strela, vendar me moti ker vem, da bom vsako leto menjal kon?nike in bremze, zadnja prema je rizi?na ker ne zdr?i mojega na?ina vo?nje prav dolgo. (sem ?e imel ta avto) Na koncu je ?e zmeraj le igra?ka za adrenalin, na dolgih vo?njah za?ne ?lovek trd ratavat.

 

Xedos 6 me mika, ker imam zabarano eno ?katlo z 80k na ?tevcu. In to za male pare. Lastnik je ata ki ne vozi ve?. ?al je avto avtomatik, kar bi jaz obvezno eliminiral.

Seveda imam v mislih tudi tunning motorja, ker ima zelo malo kilometrov.

Eibach fedre in trde amortizerje bi prastavil z moje mazde na novo.

Spet me moti le poraba, a ?e bo benz pocen vsaj tok kot zdaj, je ta problem minimalen.

 

Kaj mislite vi o tem, sem idiot, sanjam, nimam pojma?

Svetujte mi..

 

Lp..

 

Brez zamere ampak ali i??e? avto za dirke ali za cesto (brez dirk)? Kako lahko ob vseh mislecih predelavah mislis na porabo bencina? To je ko stan pa olio.... :bravo::bravo::ouje:

 

Drugace pa mogoce starejsa 3ka?? Mogoce celo stara 626f ce isces nostalgicen luxus??

 

Povej nam vec o zeljeni uporabi.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

626f?? :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ponudil si nam zelo razi?ne avte v izbor, skupno jim je le, da imajo vsi 4 + rezervno kolo! <_<:hohoho: :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ponudil si nam zelo razi?ne avte v izbor, skupno jim je le, da imajo vsi 4 + rezervno kolo! <_<:hohoho: :ne vem:

 

No a je tako, ReDev.. ups, Predjam... aja ne JozaGulikoza? :P

 

 

Res je tole jaka izbira. Povej za kaj to?no bi ti avto uporabljal in, ?e so samo ti trije ali si odprt ?e za kak?ne predloge. ;)

Napisano

Res so trije totalno razli?ni avti.

Seveda kaka nova ideja je tudi dobrodo?la.

 

Avto se bo uporabljal za vsakodnevno vo?njo, kratke fure, dolge fure..

Zakaj sem navedel ravno te tri avte? Ker so cenovno zelo ugodni!

 

Najve? dela bi blo s kadetom, stara klasika ki za?iga, sploh ?e ma pod pokrovom kaj ve? od originala.

Rihtal bi ga ?e zdaj in v pol leta bi bil skoraj pripravljen za cesto. Avto bi bil frajerski, hiter, za kr neki ?asa.

Edina neznanka bi bla lega na cesti, ker morda kombinacija nebi bila posre?ena.

Kadet je max 1000?, material od bmwja je z odpada, delo je free, barvanje tudi.. Motor pa cca 500?.

 

S 106-ko nebi blo nobenga dela, vizualno mi je v?e?, performanse tud, ostalo sem ?e omenu prej.

Pa? pocen adrenalin. Ta avto me mika le, ker v ?tartu ni dela z njim in je 2,5k ? max.

 

Mazda je pa pa? to, kar mam zdaj. Je neuni?ljiva, udobna, gre fajn, dr?i se dobr na cesti, ima od opreme vse not kar si lahko ?elim.

Ker ga rad prtiskam ?ez rob, gre moja premalo. Zato avto z manj kilometri in tunning!

 

Low cost image street race!

recesija pa? :)

Napisano

Raj? mx3 swap na 2,3 v6 miller cycle

?al ga je te?k dobit..

 

Mx3 je te?k dobit ohranjeno in poceni..

Je pa bla mx3 ?e prej na spisku pred xedosom k ga mam zdej, sam cena in ohranjenost nista ugodna.

Napisano

Najprej moje podro?je. sramezljiv

-Tole? Saj ?e spusti ceno za nekaj ?. Glede na to, da je notri zmetal ve? denarja kot je avto je v bistvu poceni. :blink: No realno gledano je pa sme?na cena. Tako za prodajalca (prepoceni) kot za kupca. :hohoho:

-Tole je nekako v istem rangu kot Xedos 6 2.0. Edina napaka so akse, ki rade po?ijo.

 

-Ne vem kako izku?en voznik si (se malo slab?e dr?i kot P106) ampak za male pare se dobi tudi Suzuki Swift GTi. ?e da? spodaj 1.6 blok ima? najmanj 120 konjev. Druga varianta bi bila dobiti starega Swifta 4x4 in poskusiti s kak?nim 1.6 blokom in GTi glavo ali pa kak?ne tak?ne kombinacije. Mini Impreza. :bravo: Druga?e japonski Swift (Cultus) GTi je imel 4x4 in 120 konjev (1.3 motor?ek, da se razumemo). Ve? informacij (pravzaprav vse kar rabi?) dobi? na Suzuki Swift GTi strani.

-Aja v istem rangu bi bila lahko tudi Micra K11. Kupi? 1.0, dobi? 13 motor iz italijanskih odpadov, doda? ?porten kolektor in cel izpu?ni sistem, CAI, mogo?e ?e obdela? glavo, namontira? Sunnyeve bremze (hlajene, ker serijsko so enojne), spusti?, doda? kak?ne dobre gume pa ima? najmanj 90 konjski 800 kilogramski avto?ek ki gre kot sneta skirca. Pa ?e res poceni je vzdr?evanje. Ve? o Micrah dobi? na avstralski strani kjer imajo fantje tudi ?ez 130 konjev s turbino na skoraj serijskem motorju.

-?e ena fajna zadeva v tem rangu je tudi P205 GTi.

 

To so moji favoriti. Ostale zadeve so pa itak znane. ?e kak?en Clio 16V, Honda Civic VTi (bah :hohoho: ) itd...

Napisano

Swift gre fajn ja, sam na cesti pa ni in te?ko dobrga dobi?, isto honde ne dobi? cele.

Nissani mi niso v?e?, razn tastr terrano.

 

Kdo od vas je tunnov v6 od mazde?

Rabu bi mal infota kva vse se da z najman komplikacij in s kak?nimi stro?ki.

Kok konj se da na lahk ?e potegnt vren pa kok z vrnih posegom?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.