Skoči na vsebino

Mazda 6 uga?a - pomo?!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

 

PA ne bi sel na servis? Koliko je stara?

 

To so lahko smeti, elektronika ali pa tudi turbina.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mi lahko nekdo pomaga kaj bi bilo narobe.

 

Imam mazdo 6 diesel 2.0.

 

Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.

 

Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...

 

Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.

 

Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.

 

Hvala vsem za pomo?

 

PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi

 

 

slaba kvaliteta nafte ? kje si tankal ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zama?en filter za nafto !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Voda, ki se je verjetno nabrala v filtru za nafto je zmrznila :ne vem:

 

Odpri pokrov, vzemi fen, pogrej filter pa se pejt pelat, da vidi?, ?e je vse OK. Ima? pa v navodilih, kako se voda spusti iz filtra, ?e bolje pa je da se odpelje? do servisa pa naj ti ?e dodaten check nardijo.

33112_1.png

Napisano

tankam na OMV,

 

letnik december 2004

 

komplet servis spomladi 2008

 

Bi se kar strinjal, da je nafta kriva. Spucaj in javi, ?e je bilo to to, da vemo za naprej :)

Napisano

Stvar je lahko tudi bolj resna. Meni je uga?al med vo?njo, sicer samo parkrat, ampak dokaj nerodna zadeva, sploh ?e se zgodi na tistih ovinkih navzdol po Rebernicah. Na servisu so ugotovili, da je problem v ventilu visokotla?ne ?rpalke - k sre?i pri nas naro?ijo samo nov ventil in ne tako, kot Mazda uradno pravi, da je potrebno menjati celo ?rpalko. Na servisu zadevo takoj vidijo na testerju.

 

Lp,

I.

Napisano

Stvar je lahko tudi bolj resna. Meni je uga?al med vo?njo, sicer samo parkrat, ampak dokaj nerodna zadeva, sploh ?e se zgodi na tistih ovinkih navzdol po Rebernicah. Na servisu so ugotovili, da je problem v ventilu visokotla?ne ?rpalke - k sre?i pri nas naro?ijo samo nov ventil in ne tako, kot Mazda uradno pravi, da je potrebno menjati celo ?rpalko. Na servisu zadevo takoj vidijo na testerju.

 

Lp,

I.

 

kak?en je pa kaj stro?ek s tem ventilom?

lp

Napisano

evo...bil pr mehankarju...poleg vode v naftnem filtru sta ble ?e dve sve?ki zani?, tako da sem zamenjal sve?ke in naftni filter...

 

upam samo da bo jutri zjutraj vse ok :)

 

samo za informacijo..sve?ka(ogrevalna seveda) je na uradnem servisu (sem jih poklical) 82? :blink:

 

zaradi VIP :) sem dobil iste sve?ke, seveda v drugi embala?i po 3x ni?ji ceni..vsaj nekaj

 

lp

Napisano

Zama?en filter za nafto !

 

 

Glede na to da ti ga mori pri vi?jih obratih in po celem tvojem opisu se moram tu podpisat.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

pa evo...ene par dni je avto delal ok..danes pa se je zadeva ponovila....v 3. prestavi ob pritisku na plin ni in ni hotel zagrabiti...v drugi je nekak ?e ?lo..potem je kar ugasnil.....

 

potem se ga pri?gal med vo?njo brez problemov in se nekak privlekel na parking ob cesti, kjer sem s pri?ganim ?akal da se stvar ogreje...

 

ko se je ćez 5 minut za?elo okoli avta kaditi (vem samo da ni bil bel dim), sem hitro ugasnil ter se pobral iz avta...klical mehanika ampak pride pogledat ?ele v ponedeljek

 

po?asi imam ?e dost teh problemov :(

 

lp

Napisano

Kak?ne vo?nje pa ima?? Kratke? ?e ima? samo kratke do 10km, se pri teh temperaturah dogaja, da se lahko nabere vlaga v raznih ceveh in da lahko te tud zamrznejo ter naredijo blokado iz ledu. Temperature so pa? temu primerno "ugodne". Moj predlog je da ogreje? avto nato pa naredi eno dalj?o turo pa AC z vsaj 100km, da "zlufta?" motor in posu?i? nabran kondenz.

33112_1.png

Napisano

Glede na to, da si mel vodo v filtru mogo?e ne bi bilo slabo, da bi se tank spraznil... lahko da je voda tudi tam in ti dela ?talo zdej ko zmrzuje :ne vem:

33112_1.png

Napisano

samo zakaj bi se dons kadil iz avta?

 

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

 

Napisano

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

Skoraj sigurno je to auspuh od webasta :bravo:

33112_1.png

Napisano

upam da je to res....res pa je da se do sedaj ?e nikol ni tko kadil :) in ne vem ?e je to normalno...

 

..tudi ?e je webasto, ?e vedno ni re?en moj prvotni problem..tko da je verjetno nekaj drugega

 

..bomo videli v ponedeljek

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da se ti ni kadilo iz Webasta-izpuh pod avtom? :whatever:

 

 

V ?em je fora tega webasta? Avto imam prvo leto (rabljena 2004, dizel 2.0), in parkrat sem se orenk prestra?il ... svetel dim, en zvok, kot da bi avto zlo na glas dihal (hropel) ... scary :-)

Napisano

V ?em je fora tega webasta? Avto imam prvo leto (rabljena 2004, dizel 2.0), in parkrat sem se orenk prestra?il ... svetel dim, en zvok, kot da bi avto zlo na glas dihal (hropel) ... scary :-)

 

To se ti pri?ge tam nekje pod 7°C.Takrat sli?i? kot en majhen reaktiv?ek nekje pod sprednjo havbo.

?e ugasne? avto hitro, se ti v?asih pokadi bel dim izpod avta, tako da ti bo v?asih kdo ?e hitel naproti z gasilnim aparatom.Se hecam.To je ?isto normalno in hvale vredno. ;)

 

 

Napisano

"Fora" tega webasta je ta, da je pozimi motor zelo hitro segret na delovno temperaturo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni osebno je bil serijski webasto ena najbol?ih zadev dizelske ?estice prve generacije :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Meni osebno je bil serijski webasto ena najbol?ih zadev dizelske ?estice prve generacije :prstgor:

 

Sej tud druga generacija ga ima ampak samo do facelifta :blink:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.