Skoči na vsebino

Vpra?anje pred nakupom ?estice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

En lep pozdrav vsem skupaj :bravo:

 

Nekako se odlo?am za menjavo avtomobila in me je v zadnjem ?asu pritegnila Mazda 6. Kot potencialni kupec imam seveda nekaj vpra?anj, katera so pa mogo?e malo druga?na od ostalih... Sem ?e prebral nekaj tem, vendar nisem na?el odgovorov.

 

?e bom kupil, bom vzel 2.0 dizel (delam veliko kilometrov) 136 PS, ter ?im ve? opreme (xenon, bose, leder po mo?nosti....) ter letnik 04 ali pa 05.

No, sedaj pa vpra?anja:

 

1. ?e je avto uvo?en in ima servisno knjigo, ali lahko pogledam zgodovino na vsakem SLO poobla??enem servisu?

 

2. Katere so homologirane dimenzije gum ter koliko je razmik med vijaki na plati??u (5x ???)?

 

3. Koliko litrov olja gre v ma?ino ter katero olje se najbolj priporo?a?

 

4. Pozna kdo dober nepoobla??en servis? Sem iz Posavja vendar se mi ni problem zapeljati kak kilometer ve? do dobrega serviserja. Prebral sem, da so poobla??enci s cenami prav oderu?ki.

 

5. Na koliko kilometrov se delajo servisi (redni)? Nekje sem zasledil 20.000. To dr?i?

 

6. Glede na to, da imajo ti letniki le 5 prestav (sam vozim 6 brzinca), me zanima koliko ima motor obratov pri 130, 150 ter 180 km na uro?

 

7. Obstajajo kak?ni posebni felerji (napake) pri letnikih 04/05?

 

 

 

No hvala za odgovore ?e vnaprej :D

Napisano

1.Ne -to storijo na servisu le,?e uveljavlja? 3 letno garancijo.Takrat pokli?ejo v Avstrijo,da preverijo,?e so bili opravljeni vsi servisi v terminu in na uradnem servisu.V A nato odobrijo ali pa tudi ne.

 

2.Za Italijanski trg-195/65/15 in pa 205/55/16.Za Slo-avte so zdi se mi tudi 215/45/17.

-5 x 114,3 fi luknje na sredini=67,1.

 

3.Mislim,da gre noter malo ve? kot 4 litre olja.Jaz uporabljam Mobil 1, -0W40.

 

4.Ne hodim,?e res ni potrebno na poobla??en servis.Sem ?e napisal enkrat,zakaj. ;)

 

5.Dr?i.Ali pa vsako leto,?e ne naredi? 20000km v enem letu.

 

6.-ne vem to?no...

 

7.Moj je letnik 04-diesel,136,L˛&Bose,Xenon,usnje...Pri meni xenon-avtonivelacija ni delovala,zamenjali v garanciji oba ra?unalnika na obeh xenonkah(tov.napaka),rade rjavijo na vratih in zadnjih blatnikih(tov.napaka)

meni crknil ERG ventil,diski se radi zvijejo,rolo v prtlja?niku pri karavanih se rad pokvari,crkujejo xenon ?arnice,nekatere italijanske vle?ejo v desno,?e spusti? volan,slaba kvaliteta laka-veliko pikic od kamen?kov,

od webasta pozimi rado prismrdi v kabino,ko pri?ge? avto in se le-ta pri?ge,ko spelje? je o.k.,

Mogo?e je ?e kaj.Se ne spomnem. :D

Razen tega je pa M6 ful v redu avto. ;)

 

 

Napisano

Odgovor na vpra?anje ?t. 6: v peti prestavi pri 100km/h (po ?tevcu) je natan?no 2.000obratov, pri 150km/h torej 3.000obratov. Ostale podatke si lahko izra?una? na osnovi te informacije.

33112_1.png

Napisano

Odgovor na vpra?anje ?t. 6: v peti prestavi pri 100km/h (po ?tevcu) je natan?no 2.000obratov, pri 150km/h torej 3.000obratov. Ostale podatke si lahko izra?una? na osnovi te informacije.

 

ja, lahko potrdim to, lih v?eraj sem gledal, da je pri 150km/h 3.000 obratov.

Napisano

?koda se mi zdi, da niso vgrajevali 6 prestav v dizelske motorje (?ele facelift jih je dobil). Jaz se v 6. prestavi pri 3000 obratov peljem malo ve? kot 170 oz. ?e bli?je 180.

 

Od Mazd se mi najbolj dopade 5 vratna izvedba, vendar je ?al ponudba na avto.netu bolj kot ne klavrna. Najve? je karavanov, tako da je mo?nost da bom vzel karavana, pa ?eprav ga ravno ne potrebujem (ob?asno ?e, na splo?no pa ne).

 

?e imajo problem z roloji v prtlja?niku, me zanima koliko stane nov, saj predvidevam da se starega ne da popravit.

 

Ve mogo?e kdo za kak?en dober nepoobla??en servis? Osebno ne mislim dajat za osnoven servis 250? na poobla??encu... :blink:

Napisano

Rolo lahko popravi? in to celo za vedno, samo pri materijalu ne sme? ?parat.

Pa 6. prestava, samo ?e ve? dela ima?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kot novi lastnik Mazde 6 sicer letnik 2007 in 143 konjski dizel ti lahko povem:

 

- ma?ina je sicer OK, brutalno vle?e ampak je pri tem tudi konkretno glasna (Hdi v Xantiji je prava ti?ina in japonci se bodo morali ?e veliko nau?iti kar se zadu?enosti ti?e)

- menjalnik je ena bolj?ih zadev tega avta zelo tih in natan?en (?e bolj?i kot v Xantiji Hdi)

- vzmetenje sicer trdo, dobro zadu?eno vendar jaz tukaj ne morem biti pravo merilo, ker sem vozil vedno

hidravlji?no vzmetenje

- zelo dobra dinamika vo?nje

- priro?nost v kabini zelo dobra, lepa armaturka in vse na svojem mestu

- mogo?e sem pri?akoval malce bolj tiho vo?njo pri 150 km/h

- webasto je ZAKON, tukaj same pohvale Mazdi

- dobro dr?i ceno (rabljen)

 

To so moji osebni prvi vtisi

 

Ostalo, kar mora? paziti in kar sem jaz prebral tukaj:

 

- po?en intercooler

- napa?en prikaz porabe na BC (ni? kriti?nega)

- rja je SRAMOTA za Mazdo in ko pogleda? spodaj podvozje vidi?, da to deli, ki niso popolnoma ni? izolirani z

kak?nim premazom, kar je vsaj zame nedopustno in ?lamparije ter bolano ?paranje tam kjer ni potrebe.

- slab lak in zelo hitro se poznajo posledica kamen?kov

 

Ostalo pa mislim da kakor naleti?. Lahko bo vse dobro, lahko pa bo? imel tak?ne probleme, da se ti bo Mazda verjetno zasrala za celo ?ivljenje. Jaz sem se nekako s tem sprijaznil, da tudi Mazda ni ve? kar je bila (tako kot vsi ostali) in ?e ne bo OK, jo bom pa? po izteku garancije prodal. Problem nastane samo, da vsaj jaz dejansko nimam ve? alternative, ker edino novim Mazdam sem zaupal, pa bomo videli ?e upravi?eno.

Napisano

Hja problemi so pri vseh avtomobilih, vendar kot si napisal, se mi zdi rja na avtomobilu letnika 2004 sramota.

Trenutno imam Audi A3 letnik 2001 (130 PS - 6 prestav). Zato gledam le 100kW motorje (hja na slab?e it je sranje). Kar se ti?e trdote podvozje imam na?elo tr?e je, bolj?e je. Vsaj sedaj, ko sem ?e mlad. Opazil sem, da imaje te mazde sorazmerno kar visoko porabo. Na svoji A3 imam povpre?je pod 6 l (cca. 5,8) pa ima avto skoraj 1,4 tone. Avto mi dobro slu?i, vendar ima svoje bolezni (najdra?je je bila menjava sklopke ter vztrajnika). Ima 195.000 kilometrov in bi sedaj ?e kolikor toliko dobil za njega. ?e ga bom vozil ?e eno leto, bo imel avto 240.000 in bo vreden prakti?no ni?... Sem v dilemah... :(

Napisano

Hja problemi so pri vseh avtomobilih, vendar kot si napisal, se mi zdi rja na avtomobilu letnika 2004 sramota.

Trenutno imam Audi A3 letnik 2001 (130 PS - 6 prestav). Zato gledam le 100kW motorje (hja na slab?e it je sranje). Kar se ti?e trdote podvozje imam na?elo tr?e je, bolj?e je. Vsaj sedaj, ko sem ?e mlad. Opazil sem, da imaje te mazde sorazmerno kar visoko porabo. Na svoji A3 imam povpre?je pod 6 l (cca. 5,8) pa ima avto skoraj 1,4 tone. Avto mi dobro slu?i, vendar ima svoje bolezni (najdra?je je bila menjava sklopke ter vztrajnika). Ima 195.000 kilometrov in bi sedaj ?e kolikor toliko dobil za njega. ?e ga bom vozil ?e eno leto, bo imel avto 240.000 in bo vreden prakti?no ni?... Sem v dilemah... :(

 

Popolnoma isto je bilo pri meni in Xanitiji, ki jo vseeno ?e imam. Avto ima 320.000 km. Ampak ker avto rabim (vozim se 80km v slu?bo) se pa? zavedam, da so to kilometri, ko gre lahko kaj narobe in takrat bom pod prisili moral kupiti nekaj, kar mi ne bo odgovarjalo. Zato sem vzel to M6, dobil nanjo ?e 3 leta garancije in servise do 100.000 km zastonj :)

 

Povsem verjetno je, da bom po 3 letih ?el nazaj na hidravliko (?e posebej ?e bodo problemi z Mazdo) in na novega C5, ?eprav se zavedam tega, da brez te?av tako kot pri Xantiji zagotovo ne bo ?lo. Nova M6 mi namre? ni tako v?e? kot stara. ?e bi lahko bi takoj kupil novo Xantijo, pa ?e tudi bi stala 30.000 ? :P

 

Avto sem vzel zaradi racionalnega razmi?ljanja in upam, da bo vse OK (no MORA biti vse OK!) Jaz sem vedno bil prepri?an, da je Mazda tisti zadnji oto?ek zanesljivosti, ampak :whatever:

Mogo?e pa bil bilo dobro, da pogleda? za M6 letnik 2007, samo ne kupit iz uvoza. Baje je kar precej napak bilo odpravljenih.

 

Pa ?e glede porabe ... tudi tukaj se strinjam s teboj. Meni je in ?e Xantija pije manj kot M6, ampak razlika v konjih le naredi svoje. K temu mora? dodati tudi malce vi?jo porabo pozimi zaradi Webasta ampak to se vsaj spla?a.

 

V osnovi pa ni slab avto, je zelo v?e?en za vozit, ?e posebej ker si rekel, da ima? rad malo bolj ?portno dinamiko in tukaj pri M6 jo je kar precej :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.