Skoči na vsebino

Vpra?anje pred nakupom ?estice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

En lep pozdrav vsem skupaj :bravo:

 

Nekako se odlo?am za menjavo avtomobila in me je v zadnjem ?asu pritegnila Mazda 6. Kot potencialni kupec imam seveda nekaj vpra?anj, katera so pa mogo?e malo druga?na od ostalih... Sem ?e prebral nekaj tem, vendar nisem na?el odgovorov.

 

?e bom kupil, bom vzel 2.0 dizel (delam veliko kilometrov) 136 PS, ter ?im ve? opreme (xenon, bose, leder po mo?nosti....) ter letnik 04 ali pa 05.

No, sedaj pa vpra?anja:

 

1. ?e je avto uvo?en in ima servisno knjigo, ali lahko pogledam zgodovino na vsakem SLO poobla??enem servisu?

 

2. Katere so homologirane dimenzije gum ter koliko je razmik med vijaki na plati??u (5x ???)?

 

3. Koliko litrov olja gre v ma?ino ter katero olje se najbolj priporo?a?

 

4. Pozna kdo dober nepoobla??en servis? Sem iz Posavja vendar se mi ni problem zapeljati kak kilometer ve? do dobrega serviserja. Prebral sem, da so poobla??enci s cenami prav oderu?ki.

 

5. Na koliko kilometrov se delajo servisi (redni)? Nekje sem zasledil 20.000. To dr?i?

 

6. Glede na to, da imajo ti letniki le 5 prestav (sam vozim 6 brzinca), me zanima koliko ima motor obratov pri 130, 150 ter 180 km na uro?

 

7. Obstajajo kak?ni posebni felerji (napake) pri letnikih 04/05?

 

 

 

No hvala za odgovore ?e vnaprej :D

Napisano

1.Ne -to storijo na servisu le,?e uveljavlja? 3 letno garancijo.Takrat pokli?ejo v Avstrijo,da preverijo,?e so bili opravljeni vsi servisi v terminu in na uradnem servisu.V A nato odobrijo ali pa tudi ne.

 

2.Za Italijanski trg-195/65/15 in pa 205/55/16.Za Slo-avte so zdi se mi tudi 215/45/17.

-5 x 114,3 fi luknje na sredini=67,1.

 

3.Mislim,da gre noter malo ve? kot 4 litre olja.Jaz uporabljam Mobil 1, -0W40.

 

4.Ne hodim,?e res ni potrebno na poobla??en servis.Sem ?e napisal enkrat,zakaj. ;)

 

5.Dr?i.Ali pa vsako leto,?e ne naredi? 20000km v enem letu.

 

6.-ne vem to?no...

 

7.Moj je letnik 04-diesel,136,L˛&Bose,Xenon,usnje...Pri meni xenon-avtonivelacija ni delovala,zamenjali v garanciji oba ra?unalnika na obeh xenonkah(tov.napaka),rade rjavijo na vratih in zadnjih blatnikih(tov.napaka)

meni crknil ERG ventil,diski se radi zvijejo,rolo v prtlja?niku pri karavanih se rad pokvari,crkujejo xenon ?arnice,nekatere italijanske vle?ejo v desno,?e spusti? volan,slaba kvaliteta laka-veliko pikic od kamen?kov,

od webasta pozimi rado prismrdi v kabino,ko pri?ge? avto in se le-ta pri?ge,ko spelje? je o.k.,

Mogo?e je ?e kaj.Se ne spomnem. :D

Razen tega je pa M6 ful v redu avto. ;)

 

 

Napisano

Odgovor na vpra?anje ?t. 6: v peti prestavi pri 100km/h (po ?tevcu) je natan?no 2.000obratov, pri 150km/h torej 3.000obratov. Ostale podatke si lahko izra?una? na osnovi te informacije.

33112_1.png

Napisano

Odgovor na vpra?anje ?t. 6: v peti prestavi pri 100km/h (po ?tevcu) je natan?no 2.000obratov, pri 150km/h torej 3.000obratov. Ostale podatke si lahko izra?una? na osnovi te informacije.

 

ja, lahko potrdim to, lih v?eraj sem gledal, da je pri 150km/h 3.000 obratov.

Napisano

?koda se mi zdi, da niso vgrajevali 6 prestav v dizelske motorje (?ele facelift jih je dobil). Jaz se v 6. prestavi pri 3000 obratov peljem malo ve? kot 170 oz. ?e bli?je 180.

 

Od Mazd se mi najbolj dopade 5 vratna izvedba, vendar je ?al ponudba na avto.netu bolj kot ne klavrna. Najve? je karavanov, tako da je mo?nost da bom vzel karavana, pa ?eprav ga ravno ne potrebujem (ob?asno ?e, na splo?no pa ne).

 

?e imajo problem z roloji v prtlja?niku, me zanima koliko stane nov, saj predvidevam da se starega ne da popravit.

 

Ve mogo?e kdo za kak?en dober nepoobla??en servis? Osebno ne mislim dajat za osnoven servis 250? na poobla??encu... :blink:

Napisano

Rolo lahko popravi? in to celo za vedno, samo pri materijalu ne sme? ?parat.

Pa 6. prestava, samo ?e ve? dela ima?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kot novi lastnik Mazde 6 sicer letnik 2007 in 143 konjski dizel ti lahko povem:

 

- ma?ina je sicer OK, brutalno vle?e ampak je pri tem tudi konkretno glasna (Hdi v Xantiji je prava ti?ina in japonci se bodo morali ?e veliko nau?iti kar se zadu?enosti ti?e)

- menjalnik je ena bolj?ih zadev tega avta zelo tih in natan?en (?e bolj?i kot v Xantiji Hdi)

- vzmetenje sicer trdo, dobro zadu?eno vendar jaz tukaj ne morem biti pravo merilo, ker sem vozil vedno

hidravlji?no vzmetenje

- zelo dobra dinamika vo?nje

- priro?nost v kabini zelo dobra, lepa armaturka in vse na svojem mestu

- mogo?e sem pri?akoval malce bolj tiho vo?njo pri 150 km/h

- webasto je ZAKON, tukaj same pohvale Mazdi

- dobro dr?i ceno (rabljen)

 

To so moji osebni prvi vtisi

 

Ostalo, kar mora? paziti in kar sem jaz prebral tukaj:

 

- po?en intercooler

- napa?en prikaz porabe na BC (ni? kriti?nega)

- rja je SRAMOTA za Mazdo in ko pogleda? spodaj podvozje vidi?, da to deli, ki niso popolnoma ni? izolirani z

kak?nim premazom, kar je vsaj zame nedopustno in ?lamparije ter bolano ?paranje tam kjer ni potrebe.

- slab lak in zelo hitro se poznajo posledica kamen?kov

 

Ostalo pa mislim da kakor naleti?. Lahko bo vse dobro, lahko pa bo? imel tak?ne probleme, da se ti bo Mazda verjetno zasrala za celo ?ivljenje. Jaz sem se nekako s tem sprijaznil, da tudi Mazda ni ve? kar je bila (tako kot vsi ostali) in ?e ne bo OK, jo bom pa? po izteku garancije prodal. Problem nastane samo, da vsaj jaz dejansko nimam ve? alternative, ker edino novim Mazdam sem zaupal, pa bomo videli ?e upravi?eno.

Napisano

Hja problemi so pri vseh avtomobilih, vendar kot si napisal, se mi zdi rja na avtomobilu letnika 2004 sramota.

Trenutno imam Audi A3 letnik 2001 (130 PS - 6 prestav). Zato gledam le 100kW motorje (hja na slab?e it je sranje). Kar se ti?e trdote podvozje imam na?elo tr?e je, bolj?e je. Vsaj sedaj, ko sem ?e mlad. Opazil sem, da imaje te mazde sorazmerno kar visoko porabo. Na svoji A3 imam povpre?je pod 6 l (cca. 5,8) pa ima avto skoraj 1,4 tone. Avto mi dobro slu?i, vendar ima svoje bolezni (najdra?je je bila menjava sklopke ter vztrajnika). Ima 195.000 kilometrov in bi sedaj ?e kolikor toliko dobil za njega. ?e ga bom vozil ?e eno leto, bo imel avto 240.000 in bo vreden prakti?no ni?... Sem v dilemah... :(

Napisano

Hja problemi so pri vseh avtomobilih, vendar kot si napisal, se mi zdi rja na avtomobilu letnika 2004 sramota.

Trenutno imam Audi A3 letnik 2001 (130 PS - 6 prestav). Zato gledam le 100kW motorje (hja na slab?e it je sranje). Kar se ti?e trdote podvozje imam na?elo tr?e je, bolj?e je. Vsaj sedaj, ko sem ?e mlad. Opazil sem, da imaje te mazde sorazmerno kar visoko porabo. Na svoji A3 imam povpre?je pod 6 l (cca. 5,8) pa ima avto skoraj 1,4 tone. Avto mi dobro slu?i, vendar ima svoje bolezni (najdra?je je bila menjava sklopke ter vztrajnika). Ima 195.000 kilometrov in bi sedaj ?e kolikor toliko dobil za njega. ?e ga bom vozil ?e eno leto, bo imel avto 240.000 in bo vreden prakti?no ni?... Sem v dilemah... :(

 

Popolnoma isto je bilo pri meni in Xanitiji, ki jo vseeno ?e imam. Avto ima 320.000 km. Ampak ker avto rabim (vozim se 80km v slu?bo) se pa? zavedam, da so to kilometri, ko gre lahko kaj narobe in takrat bom pod prisili moral kupiti nekaj, kar mi ne bo odgovarjalo. Zato sem vzel to M6, dobil nanjo ?e 3 leta garancije in servise do 100.000 km zastonj :)

 

Povsem verjetno je, da bom po 3 letih ?el nazaj na hidravliko (?e posebej ?e bodo problemi z Mazdo) in na novega C5, ?eprav se zavedam tega, da brez te?av tako kot pri Xantiji zagotovo ne bo ?lo. Nova M6 mi namre? ni tako v?e? kot stara. ?e bi lahko bi takoj kupil novo Xantijo, pa ?e tudi bi stala 30.000 ? :P

 

Avto sem vzel zaradi racionalnega razmi?ljanja in upam, da bo vse OK (no MORA biti vse OK!) Jaz sem vedno bil prepri?an, da je Mazda tisti zadnji oto?ek zanesljivosti, ampak :whatever:

Mogo?e pa bil bilo dobro, da pogleda? za M6 letnik 2007, samo ne kupit iz uvoza. Baje je kar precej napak bilo odpravljenih.

 

Pa ?e glede porabe ... tudi tukaj se strinjam s teboj. Meni je in ?e Xantija pije manj kot M6, ampak razlika v konjih le naredi svoje. K temu mora? dodati tudi malce vi?jo porabo pozimi zaradi Webasta ampak to se vsaj spla?a.

 

V osnovi pa ni slab avto, je zelo v?e?en za vozit, ?e posebej ker si rekel, da ima? rad malo bolj ?portno dinamiko in tukaj pri M6 jo je kar precej :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.