Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav imam mazdo 323f letnik 96, 1.5 in zjutrej, ko je motor mrzel avto ne u?ge, ko pa enkrat u?ge pa potem ceu dan normalno dela in ne vem kaj je narobe, ?e mi lahko kdo prosim pomaga

Napisano

Akumulator? Celo no? stoji pri -10, ?ez dan je topleje in avto zato v?ge. Najbolje da zmeri? akumulator, je ?e najceneje predno za?ne? karkoli drugega ?arati okoli motorja :bravo:

Napisano

akumulator ni sem ?e menjal napaka mora biti nekje drugje najverjetneje pri elektronskem zaugu samo avto je biu ?e pri treh mehanikih pa noben ne ve kaj bi lahko bilo ?e pa mu odklju?i? sezor za toploto pa v?ge ker avto ne ve da je mrzu pa me zanima kaj je lahko narobe z zaugom

Napisano

Model zamenjaj bencinski filter in sve?ke, te so najve?krat vzrok za nev?iganje bencinarje v mrazu, lahko pa jih samo o?isti? in nastavi? razmak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

akumulator ni sem ?e menjal napaka mora biti nekje drugje najverjetneje pri elektronskem zaugu samo avto je biu ?e pri treh mehanikih pa noben ne ve kaj bi lahko bilo ?e pa mu odklju?i? sezor za toploto pa v?ge ker avto ne ve da je mrzu pa me zanima kaj je lahko narobe z zaugom

 

sej pol si najdu vzrok... senzor te zafrkava, ker javlja, da je ma?ina topla in ti ne vklju?i bogate me?anice/zauga (velik benza mal zraka) in zato ti ne v?ge, ko je mraz. Po moje bo treba menjat senzor.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni

Potrebno je zamenjati senzor temperature motorja, priklopiti na tester ter vse ponovno nastaviti in stare napake pobrisati.

 

Lep pozdrav

Napisano

No jest sm se zdej ta vikend spravu mal to raziskat pa sm neki stvari premeru in sm ugotovu da je vrjetn zani? regulator za pritisk bencinske pumpe ker ima avto ob v?igu pritisk 3.4 bar lahko pa ima samo 3.1 bar in ga verjetno zaliva

Napisano

No jest sm se zdej ta vikend spravu mal to raziskat pa sm neki stvari premeru in sm ugotovu da je vrjetn zani? regulator za pritisk bencinske pumpe ker ima avto ob v?igu pritisk 3.4 bar lahko pa ima samo 3.1 bar in ga verjetno zaliva

 

to je dobro tak pusti

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

to je dobro tak pusti

 

Pozdravljeni fantje!

 

Sem novinec pri Mazdi, prej vozil Hyundai, pred kratkim kupil 6ko 2.0 CDH karavan, . L2005.

V teh dneh ko je mrzlo sem opazil da tudi meni slabo v?iga, ?ele po 3-4 poskusih, pa ?e to z nekaj plina. Kak?en nasvet?

 

Pa ?e to, kako ve?, ?e je v avtu DPF?

 

Hvala v naprej, pa sre?no vo?njo!

Napisano

136KM nima filtra DPF - To so imele tiste po prenovi (facelift), ki so imele 143KM oz. 120KM in vsaj letnik 2005.

 

A ko v?ge nekaj sekund deluje bolj obotavljajo?e? Verjetno ima? te?ave z grelnimi sve?kami saj o?itno ne delujejo ali pa zelo slabo.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni fantje!

 

Sem novinec pri Mazdi, prej vozil Hyundai, pred kratkim kupil 6ko 2.0 CDH karavan, . L2005.

V teh dneh ko je mrzlo sem opazil da tudi meni slabo v?iga, ?ele po 3-4 poskusih, pa ?e to z nekaj plina. Kak?en nasvet?

 

Pa ?e to, kako ve?, ?e je v avtu DPF?

 

Hvala v naprej, pa sre?no vo?njo!

 

Potem ko v?ge, tudi kdaj hitro crkne ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Potem ko v?ge, tudi kdaj hitro crkne ?

 

Hvala za odziv.

 

Ja, po v?igu in dodanem plinu je kak?no sekundo ali dve bolj "traktor" potem pa je ok... ne ugasne.

hm.. grelne sve?ke - kak?en je pa stro?ek menjave?

 

Ima kdo varianto preverit ?e ima avto realne kilometre - se to da?

Imel naj bi jih 130000 ampak... 1. registracija je bila v italiji.

Imam namre? s strani prodajalca podano garancijo na ma?ino in kilometre (1 mesec).

 

Lp, M

Napisano

Hvala za odziv.

 

Ja, po v?igu in dodanem plinu je kak?no sekundo ali dve bolj "traktor" potem pa je ok...

hm.. grelne sve?ke - kak?en je pa stro?ek menjave?

 

Ima kdo varianto preverit ?e ima avto realne kilometre - se to da?

Imel naj bi jih 130000 ampak... 1. registracija je bila v italiji.

Imam namre? s strani prodajalca podano garancijo na ma?ino in kilometre (1 mesec).

 

Lp, M

 

Grelne sve?ke tam nekje do 40 ?/kos, rabi? pa 4 kose.

Pa kako uro dela, jih pa treba prej preverit ?e delajo seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Grelne sve?ke tam nekje do 40 ?/kos, rabi? pa 4 kose.

Pa kako uro dela, jih pa treba prej preverit ?e delajo seveda.

 

Pozdravljeni ponovno!

 

Pri meni ?e vedno ista pesem... danes se mi je celo zgodilo, da je avto ugasnil na kri?i??u, po cca enem km vo?nje.

Sve?ke naj bi bile ok, vse lepo za?arijo, sode? po merjenju je 12v na njih ?e nekaj sekund po tem ko lu?ka na armaturi ugasne...

 

Malo sem bral po netu.. kako je pa pri mazdah z vodo v filtru ali nedelovanjem nepovratnewga ventila (nafta pade) ipd... lahko to slednje morda izlo?im ?e nekajrat ro?no "napumpam" z gumbom na ?rpalki?

 

hvala za info (in potrpe?ljivost)! :bravo:

Napisano

Pozdravljeni ponovno!

 

Pri meni ?e vedno ista pesem... danes se mi je celo zgodilo, da je avto ugasnil na kri?i??u, po cca enem km vo?nje.

Sve?ke naj bi bile ok, vse lepo za?arijo, sode? po merjenju je 12v na njih ?e nekaj sekund po tem ko lu?ka na armaturi ugasne...

 

Malo sem bral po netu.. kako je pa pri mazdah z vodo v filtru ali nedelovanjem nepovratnewga ventila (nafta pade) ipd... lahko to slednje morda izlo?im ?e nekajrat ro?no "napumpam" z gumbom na ?rpalki?

 

hvala za info (in potrpe?ljivost)! :bravo:

 

?e ti crkuje samo v stantgasu si poglej veliko tem na temo visokotla?ni ventil-.....letos neverjetno veliko primerov ob mrazu

(je mozna povezava z ultimaxom :whatever: ?? LAni nisem videl toliko primerov tukaj, pa je bil se bolj mraz)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

(je mozna povezava z ultimaxom :whatever: ?? LAni nisem videl toliko primerov tukaj, pa je bil se bolj mraz)

 

Letos je po nekaj zaporednih zimah (mislim, da kar od zime2004/2005 je spet dalj?e obdobje full mraz cel dan in temperatura ne zleze nad ni?lo. Sem skoraj prepri?an, da ko bodo temperature bile spet na vrednostih nekaj stopinj nad ni?lo, da ve?ina ne bo imela ve? teh te?av. Mislim, pa da je za pove?ano ?tevil teh pa? krivo to, da o?itno ta ventil z leti postane problemati?en in da verjetno nima glih neke veze s kvaliteto goriva, ali pa? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kaj pa ?e je vse res?

:ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.