Skoči na vsebino

Motor 2.0 Diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Mene pa zanima, ?igav je motor v Mazdi 6 diesel, pa naj bo to 89 kW ali pa 100 kW ali celo 105 kW. Kubikov ima 1998, vrtina x gib je 86 x 86 mm, kar je identi?no motorju v Mondeu. Je to torej Ford? V homologaciji sicer pi?e da je proizvajalec motorja japonska a vseeno je podobnost precej?nja.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

mazdin motor je

 

uporabljajo pa ga v podobni ali celo enaki obliki in zasnovi pri Fordu in pri Volvotu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?

 

mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?

 

mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)

 

Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.

Napisano

Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.

 

to velja samo za 1.6 motor

 

2.0 je druga zgodba

 

lahko si pogledas tuki tukaj mal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

to velja samo za 1.6 motor

 

2.0 je druga zgodba

 

lahko si pogledas tuki tukaj mal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

 

Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?. :ljubezen::ljubezen:

Napisano

Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?. :ljubezen::ljubezen:

 

Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...

 

Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...

 

Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....

 

?e sem jaz prav razumel je ravno obratno. Forda ima 20% Mazde, ki ga je kupil, ko je bila Mazda v krizi. Zdaj so si opomogli o?itno, Fordu pa gre slabo in baje naj bi japonci odkupili njegov dele?

Napisano

Aha, torej je le PSA motor.... Seveda kot sem uspel prebrat z major technical adjustment by mazda.... Kul. Predvsem je M6 druga okol ventilov in pogona le teh....

 

Samo ta je**ni DPF..... ;=)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

>z major technical adjustment by mazda....

 

Ja "major" so brkali tam, kjer ni potrebe in zjebali celoten motor z tem DPF filtrom :P

Pustili bi oziroma vzeli bi sistem od PSA, pa bi bilo manj problemom in manj?a blama?a.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.