Skoči na vsebino

Mazda 323F DITD

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

najprej en lep pozdrav,

 

imam pa en kup vpra?anj okoli Mazde 323F DITD letnik 2000.

 

Torej odlo?am se za nakup tega avtomobil?ka, pa vas prosim, ?e lahko lastniki poveste ?im ve? izku?enj (dobrih/slabih)z tem modelom.

 

Predvsem me zanima kak?en je ta dizelski motor? Poraba? Hibe?

 

Kako je na splo?no z avtom? Kaj vas moti v njem? +/-?

 

Kak?na je lega na cesti?

 

Morda info koliko pride zavarovanje in cestnina tega dizla napram 1.5 ali 1.4 modelu?

 

?e vnaprej se vam zahvaljujem za odgovore!

 

LP

 

Matej

Napisano

Jaz ti lahko napi?em samo nekaj o motorju,ki je identi?en(skoraj) tistem v Premacy-ju...pri tebi bo poraba po mojem okoli 6 l,ker je le la?ji in manj?i, predvsem pa ni?ji avto,motor ni najbolj uglajen in tih v leru,medtem ko med vo?njo prede kot ma?ka...jaz mam porabo med 6 in 7 litri,odvisno pa? od moje noge...Za kak?ne posebne hibe pa jaz ne bi vedel. Mogo?e ?e proba? na www.mazda-community.de, tam je kr nekaj lastnikov DITDjev.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Morda info koliko pride zavarovanje in cestnina tega dizla napram 1.5 ali 1.4 modelu?

 

za osnovno zavarovanje poglej tule:

 

www.amzs.si

 

zgoraj desno ma? slikco registracija... :)

 

cestnina za 1.5 je okrog 18 jurjev, za 2.0 pa 25 jurjev

za 1.4 (se mi zdi da ma 1324 ccm) je pa ?e manj

 

aja...a tudi to je na amzsju vse gor... si lahko vse variante prera?una?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

+ Lega, podvozje

+ menjalnik

+ Lega za volanom

+ udobni sede?i

 

 

- slaba izolacija vozila

- glasen ventilator prezra?evanja

- premalo stranskega oprijema na sede?ih

 

Trenutno pa se ne spomnim kaj ve?! :unsure:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ne vem al res mislil, da ne gremo nikamor.   Malo naprej od Graca proti Dunaju je Asfinagov Radtplatz brez gostilniške ponudbe. In WC je zastojn. To je bilo kaki 1-2 leti nazaj.   Letos sem bil v Pragi in 1 leto nazaj v Linzu. Med Liezenom in Welsom Asfinagov WC zastojn.   In to niso wc-ji kot v Italiji na manjših počivališčih, da ti more bit res sila, ampak so urejeni, čisti.....   Če boš izrazil željo, ti dam koordinate, pa idi preverit, na naslednji poti 😉   Sem pobrskal po zgodovini:  
    • A lahko odštejwm od bencina? Ne ne morem. Torej je to nesramnost.   A lahko združim več kupončkov? Nazadnje so mi rekli, da ne. Ti se v Berlinu na žwližniških postajah da.   A lahko porabim vsepovsod na Petrolu? Pred par leti sem probal avtocestniku kupon v Kopru porabit, so rekli da ne gre. Slabo si bral 😉   Samo za tiste s plačljivo kartico. Z kartico zvestobe, si vreden nič.
    • Se tole, z aplikacijo, kot tudi poprej s kartico je vstop za clane zastonj.... Kvartalno dobis tudi zelo veliko ugodnosti...od pijac, sendvicev, pralnega praska Tako, da te ne stane popopnoma nic.
    • O to pa nikakor ne drzi. Povsod v Avstriji na AC, povsod v Nemciji na AC so avtomati, kavcija 1€ ki potem uporabis v stacuni. Vsak teden, ponavljam vsak teden placujem.   Se vidi da samo sirite samo barske novice.   Italija je to imela se nekaj let nazaj, in se pocasi vraca na bencinskih (v shopih ne smejo, ker ce je pogoj da je wc ce serviras hrano) Tako je. Enako v Avstriji V Spaniji mas tudi za placati, odvisno kje. Prav tako te noben bar ne bo spustil notri ce nisi gost.  Gost na pumpi pomeni da vsaj tankas. Ce ne ne bos lulal.   To je uvedeno zgolj zaradi skupin z avtobusi, ko se vsuje pa totalno svinjarijo pustijo.
    • Pred kratkim sem imel na razpolago M60 PHEV še prej pa D3.3. Za moje potrebe je bil D3.3 idealen, če ne upoštevamo stroškov vzdrževanja 3.3L Mašina, ki pri nas res niso optimalni. Me je pa PHEV pozitivno presenetil, saj je kljub izpraznjeni bateriji deloval dokaj suvereno, pa tudi poraba pri moji vsakdanji relacijo no odrešenja 8.5l/100 km.. primerjava M6 2.2 5.6L.. M30 2.0 AWD cca 7.2 L in M60 D3.3 6.8L.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.