Skoči na vsebino

Mazda6 CD 185

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Ej, ko mi enkrat povejo za nov motor, ki je ti?ji (to mi je blo ful pomembno, ker so po ?asopisih ve?krat omenli, daje CD140 glasen; ?eprav ko sem ga vozil na testu, mi ni zdelo pretirano), mo?nej?i (ok, res, to mi ni bil glavni faktor), sodobnej?i..., me ne spravjo ve? na starega.

 

Boss: a tvoja poraba je res 6.5l/100 km? Kak?en ma? pa slog vo?nje? Jaz mam dnevno 150 km, od tega 110 km avtoceste na 130 km/h razen dobra stotka ?ez Trojane, torej vozim ve? ali manj po pravilih, pa mi 90 konjska (1,6 i) Xsara kuri 6.4 l/100 km in s tem sem res zadovoljen.

 

Notranjost se pa tud meni zdi, da bi bili Japonci lahko malo bolj domiselni. En kulturen zaslon?ek na sredini si menda avto za 30.000 EUR tud zaslu?i. Ker je glih nekdo tudi Mondeota omenil: Ford pa prav pretirava s vojimi svetle?imi dodatni na sredinski konzoli.

 

Aja, pa ?e to: Ker servis v LJubljani je najbolj?i za vozit avto? Kak?na izku?nja?

 

Lep pozdrav,

Grega

 

Ja stari CD143 je res bolj glasen kot v CD140, to sem ?e enkrat napisal.Sem vozil oba in na?alost je to ?ista resnica. Nekaj let razlike v razvoju se zagotovo pozna. V osnovi je stara M6 resni?no slabo izolirana kar se tega ti?e, ampak se ?lovek navadi, kaj pa ti drugega preostane :P

 

Z Xsaro ima? pa vseeno zelo majhno porabo, si lahko kar lepo zadovoljen.

 

Kar pa se ti?e notranjosti je pa meni stara M6 bolj v?e?na kot nova. Nova mi daje ob?utek ne vem ali je prava beseda utesnjena, nekako je bolj zaprta. Staro M6 so nekateri kritizirali da je plasti?na, ampak meni se ne zdi. Je pa res malce ?udno, da so v novo M6 dali skoraj isti ekran?ek za informacije in BC (res ima ve? funkcionalnosti in druga?no upravljanje), lahko bi notri vrgli klasi?en ekran?ek pa ne rabi bit barvni. Glede na to, da je konkurenca pri Nissanu imela barvnega ?e 2003 leta, skupaj z kamero. V?asih res ?parajo tam, kjer ni potrebe.

 

Boss, Carr: hvala za odgovore.

 

Boss: Tvoja poraba se mi zdi ?ist ok. Meni se zdi, da razni zaverovani vozniki TDIjev bluzijo s svojimi 4 l ali 5 l/100 km. Pa tudi ?e je res, se mi zdi 6.5 ?isto sprejemljivo.

 

Carr: tudi s tabo se strinjam, da za 125 KM ni treba 2.2 motorja. Ampak tudi Toyota dela take ?tale z motorji - njihov novi dizel bo tudi 2.2. Eni pa govorijo, da je downsizing v modi?!

 

Glede TDIja ... meni ni ratal pri slu?benem niti pod razno priti na 4,8 litra itd, ko pravijo drugi. Imam kolega, ki se je isto hvalil s tem, kako mu TDI na Golfu pije vsega 4.5 litra. Potem pa ga vpra?am kako vozi to na AC in druga?e, pa pravi klasi?no tako kot drugi. Potem pa sem ga na AC ve?krat prehitel, ko je vozil reci in pi?e to?no 90km/h. :D:D:D Potem ni ?udno, da pride na tak?no porabo. Jaz sem imel tudi v?asih porabo na morje in nazaj 5,2 litra z 110KM HDIjem, ampak to je tista turisti?na vo?nja.

 

2.2 in 125 konjev res zgleda hecno, ampak ?e vedo zakaj so ?li v to. Tak?no navijanje motorjev in pritiska na vodih vbrizga sigurno ni dobro na dolgi rok za motor. Potem pa ?e dvojne turbine, ah, to je za tiste, ki mogo?e avte menjajo na dve leti.

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

No ker smo spet pri porabi mi je ravnokar uspelo z zadnjim tankom narest 6,23l/100km. To je trenutno najni?ji rezultat med 9 dozdaj?njimi tankanji. Presene?en sem nad to cifro v toliko, ker je bilo s tem tankom kar veliko cjazenja po snegu in pa seveda nepogre?ljiva "ro?na party" sramezljiv

 

Ena stvar se mi zdi pa izredno dobra glede na prej?njo mazdo ... DSC se ne vklopi tako hitro in dopu??a nekaj svobode pri tem, da ?e gre stvar predale? pa hitro poprime. Pri prej?nji sem malo zameril, da je DSC reagiral prehitro in premo?no tako, da, ?e je ?lo predale? (preve? bo?nega drsenja) ?e vedno ni spustil zadnjih koles in si se zavrtel za 180 stopinj.

 

No sej pri prej?nji sem za tako "igranje" pa? izklopil DSC pri tej pa kot ka?e ga sploh ni treba pa je ?e vedno veliko u?itkov :bravo:

33112_1.png

Napisano

Ta DSC je Mazdino ime za ESP ?e sem razumel prav?

 

V knjigi za staro Mazdo6 je zapisano tako DSC/TSC ... a to pomeni, da je to kobiniran sistem z nadzorom proti zdrsavanju? Ali je v stari mazdi 6 samo ESP? Malo ?udno je zapisano v knjigi, sodelavec pa mi pravi, da imajo M5 in M6 vgrajen traction sistem. Meni se recimo konkretno zavrtijo v prazno gume,tako da ali mi ne dela ali pa ga stara M6 nima. Pravi TSC je edina stvar, ki jo pogra?am pri tej Mazdi.

 

Ker kolikor vem je v novi Mazdi tako DSC kot tudi TSC (mogo?e ima drugo oznako) in tam se da oba izklopiti. In tam je bilo te?ko pri vklopljenem TSCju zavrtet gume v prazno.

 

Glede porabe. Tudi meni se je sedaj umirila in je po BCju 6.2 litra in ?e gledam cager na tanku bo povsem dr?alo. :ljubezen:

Napisano

Ena stvar se mi zdi pa izredno dobra glede na prej?njo mazdo ... DSC se ne vklopi tako hitro in dopu??a nekaj svobode pri tem, da ?e gre stvar predale? pa hitro poprime. Pri prej?nji sem malo zameril, da je DSC reagiral prehitro in premo?no tako, da, ?e je ?lo predale? (preve? bo?nega drsenja) ?e vedno ni spustil zadnjih koles in si se zavrtel za 180 stopinj.

 

No sej pri prej?nji sem za tako "igranje" pa? izklopil DSC pri tej pa kot ka?e ga sploh ni treba pa je ?e vedno veliko u?itkov :bravo:

 

Pri meni DSC pusti da se kolesa obrnejo 2-3X v prazno potem pa odreagira, seveda ?e grem z mesta, med vo?njo pa tudi si vzame nekaj ?asa in potem za?ne delat, in pusti mi tud nekaj bo?nega drsenja potem pa sam za?ne popravljat smer glede na smer volana, skratka ql zadeva, ?e le ni treba speljevat v klanec v kakem snegu, pol je pa tema in je potrebno izklopit DSC in ga pri ve? kot 10 Km/h vklopit nazaj, ?e ga ne so vsi ovinki potem naravnost, sploh ne gre okrog <_< .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta DSC je Mazdino ime za ESP ?e sem razumel prav?

 

V knjigi za staro Mazdo6 je zapisano tako DSC/TSC ... a to pomeni, da je to kobiniran sistem z nadzorom proti zdrsavanju? Ali je v stari mazdi 6 samo ESP? Malo ?udno je zapisano v knjigi, sodelavec pa mi pravi, da imajo M5 in M6 vgrajen traction sistem. Meni se recimo konkretno zavrtijo v prazno gume,tako da ali mi ne dela ali pa ga stara M6 nima. Pravi TSC je edina stvar, ki jo pogra?am pri tej Mazdi.

 

Vrti ti v prazno ? Zlizane gume ima? ..ane javarje ? ;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

 

Vrti ti v prazno ? Zlizane gume ima? ..ane javarje ? wink.gif

 

 

Al pa preve? NAVORA. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Boss, Carr: hvala za odgovore.

Carr: tudi s tabo se strinjam, da za 125 KM ni treba 2.2 motorja. Ampak tudi Toyota dela take ?tale z motorji - njihov novi dizel bo tudi 2.2. Eni pa govorijo, da je downsizing v modi?!

 

Ja, saj 2.2 motor naj bi bil "downsizing", in sicer namesto V6 dizelskega motorja <_< . Ampak zakaj potem ne obdr?ijo 2.0 oziroma grejo recimo na 1.6 (tud v ?estici) ali 1.9 kot "downsizing" za "obi?ajni" motor, pa ne vem. Ampak ?e imajo svojo ra?unico. Vem pa, da je (bo) pri Toyoti in pri Hondi podobno. ma kdo bi to razumel :ne vem:

 

Ta DSC je Mazdino ime za ESP ?e sem razumel prav?

 

 

Ja, DSC je skupno ime za ESP, TCS in ostale elektronske pripomo?ke. Nisem pa ?e sprobal, ?e ob izklopu DSC tudi ABS ne dela. Boss ima prav. Pri prej?nji trojki je TCS prijel bistveno prej kot pri novi ?estici. Ob zadnjem snegu mi pogosto sploh ne bi bilo treba izklopit zadeve, prej sem jo pa pri trojki skoraj vedno moral, druga? avto v snegu ni ?el nikamor.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ja, DSC je skupno ime za ESP, TCS in ostale elektronske pripomo?ke. Nisem pa ?e sprobal, ?e ob izklopu DSC tudi ABS ne dela. Boss ima prav. Pri prej?nji trojki je TCS prijel bistveno prej kot pri novi ?estici. Ob zadnjem snegu mi pogosto sploh ne bi bilo treba izklopit zadeve, prej sem jo pa pri trojki skoraj vedno moral, druga? avto v snegu ni ?el nikamor.

 

ABS izklopi? samo ?e potegne? varovalko ven, druga?e ga NE more? izklopit in vedno dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ABS izklopi? samo ?e potegne? varovalko ven, druga?e ga NE more? izklopit in vedno dela.

 

Hvala za info. Se mi je zdel, da bo nekak tako :P

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.