Skoči na vsebino

Mazda6 CD 185


Tomaz6

Priporočeno sporočilo

V glavnem, avti niso ve? to, kar so bli (kar je jasno), ?e pa bo nova M6 obdra?ala ali celo presegla sloves predhodnice, pa ?e toliko bolje :whatever: Bomo videli...(je djal slepi)

 

 

 

Upam da res. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Bomo videli...(je djal slepi)

 

jap... gluhonemi so ga pa sli?ali, pa so ostalim naprej povedali... :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jap... gluhonemi so ga pa sli?ali, pa so ostalim naprej povedali... :P

 

Da mal ognja prlijem....:)

 

Neodvisni forum!

 

http://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat...60/Main/154964/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda tu se 100% strinjam, to je jasno, ampak brez zamere, ko bo? imel in ?e bo? imel (verjetno ne, ker pravi? da ne mara? francozov in mehkobe) bo? lahko povedal kaj je bolj?e in kje si bolj spo?it. Verjemi meni in tistim, ki vozijo hidravli?arje (mislim, da ima ?e eden tukaj enako Mazdo in hidravlji?arja) in delajo res ogromno kilometrov letno (po 60.000km in ve?) in so pre?alatli iz hidravlike na "fadre", da se jih je 90% vrnili nazaj na hidravliko. Res ne brez razloga, kljub temu, da novi Citroen ni tako zanesljiv kot Mazda, BMW, Audi itd.

 

Kot sem ?e rekel, meni je M6 ?isto fajn za vozit, rad jo vozim, bolj je dinami?na, bolj agilna, skratka "fun to drive", ampak na res dolgih relacijah, pa ?al ni in ne more biti na nivoju Citroena (hidravlji?arja). To moram priznati, pa moja Mazda6 gor ali dol.

 

 

Gospoda, MAZDA 185 GT je v moji gara?i. Naredil sem ?e 300km in lahko povem:

 

V primerjavi z Mondeom notranjost ni tolk presti?na, je pa bolj BMW-jevsko ?portna. Elektri?ni sede?i so super, RVM pa moram na servisu ?e v pogon spravit, saj ne dela. Vse ostalo je ok!!!! Ne vem, al so na GT-jki spremenili trdoto podvozja, vendar ta se pelje veliko udobneje kot GTA in TE 2008. Motor... ?e sedaj vidim, da sem se odlo?il prav. Ta mrcina ?e o?itno vle?e od 1.800obr./min, pa nas je bilo 5 pravih notri, to pa je kr ?lo. Zelo veliko km mam narejenih s Passati 130 in 140km, a to je veliko bolj?e. ?e ra?unalnik ne la?e preve?, bo poraba tudi OK. Sedaj 6,6l/100km, moje standard vo?nje (6,5 Passat, 7,3 Mondeo). Xenoni so sicer bolj stati?ne narave, a vidljivost zaradi tega ni prav ni? slab?a, saj AFS poskrbi za temne koti?ke ravno ob pravem ?asu. Ropot... motor je v vsakem trenutku delovanja tako tih, da na semaforju dobi? ob?utek, da je crknu. Tisti nem?ki traktorji se lahko kar takoj skrijejo! Skratka... ?koda, da Mazda ni posvetila malo ve? pozornosti tudi notranjosti avta, saj je vse ostalo paketno gledano precej in res precej bolj?e od vseh do sedaj stestiranih srednjerazrednih limuzin.

 

dobro, dobro, sej smo vaju zastopl :) Imela sta malo nesporazuma, ...je problem ?ist realno izrazit svoje ob?utke preko besed na forumu ...oblika, barva, te?a, dol?ina, jasno vreme in tko... ;)

 

V glavnem, avti niso ve? to, kar so bli (kar je jasno), ?e pa bo nova M6 obdra?ala ali celo presegla sloves predhodnice, pa ?e toliko bolje :whatever: Bomo videli...(je djal slepi)

 

lp,

D

 

Gospoda, MAZDA 185 GT je v moji gara?i. Naredil sem ?e 300km in lahko povem:

 

V primerjavi z Mondeom notranjost ni tolk presti?na, je pa bolj BMW-jevsko ?portna. Elektri?ni sede?i so super, RVM pa moram na servisu ?e v pogon spravit, saj ne dela. Vse ostalo je ok!!!! Ne vem, al so na GT-jki spremenili trdoto podvozja, vendar ta se pelje veliko udobneje kot GTA in TE 2008. Motor... ?e sedaj vidim, da sem se odlo?il prav. Ta mrcina ?e o?itno vle?e od 1.800obr./min, pa nas je bilo 5 pravih notri, to pa je kr ?lo. Zelo veliko km mam narejenih s Passati 130 in 140km, a to je veliko bolj?e. ?e ra?unalnik ne la?e preve?, bo poraba tudi OK. Sedaj 6,6l/100km, moje standard vo?nje (6,5 Passat, 7,3 Mondeo). Xenoni so sicer bolj stati?ne narave, a vidljivost zaradi tega ni prav ni? slab?a, saj AFS poskrbi za temne koti?ke ravno ob pravem ?asu. Ropot... motor je v vsakem trenutku delovanja tako tih, da na semaforju dobi? ob?utek, da je crknu. Tisti nem?ki traktorji se lahko kar takoj skrijejo! Skratka... ?koda, da Mazda ni posvetila malo ve? pozornosti tudi notranjosti avta, saj je vse ostalo paketno gledano precej in res precej bolj?e od vseh do sedaj stestiranih srednjerazrednih limuzin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gospoda, MAZDA 185 GT je v moji gara?i. Naredil sem ?e 300km in lahko povem:

 

V primerjavi z Mondeom notranjost ni tolk presti?na, je pa bolj BMW-jevsko ?portna. Elektri?ni sede?i so super, RVM pa moram na servisu ?e v pogon spravit, saj ne dela. Vse ostalo je ok!!!! Ne vem, al so na GT-jki spremenili trdoto podvozja, vendar ta se pelje veliko udobneje kot GTA in TE 2008. Motor... ?e sedaj vidim, da sem se odlo?il prav. Ta mrcina ?e o?itno vle?e od 1.800obr./min, pa nas je bilo 5 pravih notri, to pa je kr ?lo. Zelo veliko km mam narejenih s Passati 130 in 140km, a to je veliko bolj?e. ?e ra?unalnik ne la?e preve?, bo poraba tudi OK. Sedaj 6,6l/100km, moje standard vo?nje (6,5 Passat, 7,3 Mondeo). Xenoni so sicer bolj stati?ne narave, a vidljivost zaradi tega ni prav ni? slab?a, saj AFS poskrbi za temne koti?ke ravno ob pravem ?asu. Ropot... motor je v vsakem trenutku delovanja tako tih, da na semaforju dobi? ob?utek, da je crknu. Tisti nem?ki traktorji se lahko kar takoj skrijejo! Skratka... ?koda, da Mazda ni posvetila malo ve? pozornosti tudi notranjosti avta, saj je vse ostalo paketno gledano precej in res precej bolj?e od vseh do sedaj stestiranih srednjerazrednih limuzin.

 

?estitam Toma? :jupiii::jupiii::jupiii:

 

Fajn, da ti je v?e?, naj ti le varno slu?i in sre?no vo?njo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gospoda, MAZDA 185 GT je v moji gara?i. Naredil sem ?e 300km in lahko povem:

 

Na to ti lahko le re?em pacek! :jupiii::rispekt:

 

RVM pa moram na servisu ?e v pogon spravit, saj ne dela.

RVM - a bi moral delati avtomatsko, al se ga mogoce vklopi kje??

 

Pa pazi:

The Rear Vehicle Monitoring System detects vehicles approaching from behind in adjacent lanes at speeds in excess of 60 kph using two radar sensors. If a vehicle

 

deluje nad 60km/h

 

poglej:

http://www.mazda.com/csr/special_features/saf/01-02-01.html

 

Naj bi bil pa nastavljiv....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cestitke :bravo:

prva stvar, ki me zanima je kok ma koncno hitrost? (ko bos mel priliko mal testiraj pa porocaj :) )

 

?e posebej ?e ma zimske gume gor ;) Labi Labi, ne vozijo se vsi z letnimi kot ti :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nisem mislil, da gre takoj zdaj probat :)

pa tud ce, predvidevam, da ma vsaj 16col za zimske, kar pomeni, da ima H indeks, kar pomeni 210km/h, kar tud pomeni, da vsaka (dobra) guma ima se kakih 20-30km/h rezerve :D

 

me zanima glede hitrosti, ker je stara mazda 6 po podatkih imela kar nizko koncno, ampak v praksi je bla za 10km/h visja, in najbrz pri novi je tud tako, ker ce mas 185 konjev se mi zdi 218km/h (al kok ze) premal

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Sem ?e ?isto fri?en ?lan. To pa zato, ker sem se naravnost zaljubil v M6 GTA Sport Combi. Oprema je svetska (od ?portnih dodatkov, ki mi sicer di?ijo, a ne pomenijo veliko, do prakti?nih: pameten klju?, alarm, pomo? pri spreminjanju pasov, xenon). Sem za dizla, saj delam 150+ km na dan in je to verjento logi?na izbira.

 

Seveda me moti 185 konj, ki jih dobesedno ne potrebujem (140 bi bilo ravno prav). Skrbi me poraba, drag servis in zavarovanje. Sicer imam vse bonuse na zavarovanju in kasku na maximumu (trkam na les kot zme?an). Nisem pa pripravljen delati kompromisov glede opreme. Ima kdo kak?ne konkretne informacije o tem?

 

Tukaj se mi zdijo Mazdini ljudje malo trdonje, ker nima ?lovek ?isto nobene fleksibilnosti - ena oprema, en motor - take it or leave it.

 

V vsakem primeru gledam samo ?e Japonce - nekako sem si vbil vglavo zanesljivost (bomo ?e videli, sicer); ?ena in svak vozita Toyote. Novi Avensis izgleda zelo dobro, ampak je M6 bolj dinami?na, sta pa tako Avensis kot Honda Accord dra?ja od Mazde 6.

 

Upam, da bom od vas nabral kak?ne konkretne informacije.

 

Lep pozdrav vsem!

 

BTW sedaj vozim Citroen Xsara 1.6, pa sem se te znamke - predvsem zaradi servisa - rahlo ?e najedel. O?e je vozil C6 V6 s hidraktive III vzmetenjem in je sicer bil zadovljen, ampak prav vzmetenje ga je neznansko motilo, saj avto baje dela prave po?epe - vzdol?no se pretirano nagiba pri pospe?evanju in zaviranju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Sem ?e ?isto fri?en ?lan. To pa zato, ker sem se naravnost zaljubil v M6 GTA Sport Combi. Oprema je svetska (od ?portnih dodatkov, ki mi sicer di?ijo, a ne pomenijo veliko, do prakti?nih: pameten klju?, alarm, pomo? pri spreminjanju pasov, xenon). Sem za dizla, saj delam 150+ km na dan in je to verjento logi?na izbira.

 

Seveda me moti 185 konj, ki jih dobesedno ne potrebujem (140 bi bilo ravno prav). Skrbi me poraba, drag servis in zavarovanje. Sicer imam vse bonuse na zavarovanju in kasku na maximumu (trkam na les kot zme?an). Nisem pa pripravljen delati kompromisov glede opreme. Ima kdo kak?ne konkretne informacije o tem?

 

Tukaj se mi zdijo Mazdini ljudje malo trdonje, ker nima ?lovek ?isto nobene fleksibilnosti - ena oprema, en motor - take it or leave it.

 

V vsakem primeru gledam samo ?e Japonce - nekako sem si vbil vglavo zanesljivost (bomo ?e videli, sicer); ?ena in svak vozita Toyote. Novi Avensis izgleda zelo dobro, ampak je M6 bolj dinami?na, sta pa tako Avensis kot Honda Accord dra?ja od Mazde 6.

 

Upam, da bom od vas nabral kak?ne konkretne informacije.

 

Lep pozdrav vsem!

 

BTW sedaj vozim Citroen Xsara 1.6, pa sem se te znamke - predvsem zaradi servisa - rahlo ?e najedel. O?e je vozil C6 V6 s hidraktive III vzmetenjem in je sicer bil zadovljen, ampak prav vzmetenje ga je neznansko motilo, saj avto baje dela prave po?epe - vzdol?no se pretirano nagiba pri pospe?evanju in zaviranju.

 

Probaj poiskati na zalogi 'starejso serijo' Na primer na AC cosmosu so prejsnji teden imeli se CD 140 GTA Mazdo 6....

 

Preden je CD185 prisel je bila ta oprema (brez RVM) na CD140....drugace pa ja sedaj samo na obeh mocnih masinah, ostaja ti se moznost GT....isti patak samo malo manj plastike - sportnih odbijacev...

 

Glede Citroena bo pa Upwind kej napisal.... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Sem ?e ?isto fri?en ?lan. To pa zato, ker sem se naravnost zaljubil v M6 GTA Sport Combi. Oprema je svetska (od ?portnih dodatkov, ki mi sicer di?ijo, a ne pomenijo veliko, do prakti?nih: pameten klju?, alarm, pomo? pri spreminjanju pasov, xenon). Sem za dizla, saj delam 150+ km na dan in je to verjento logi?na izbira.

 

Seveda me moti 185 konj, ki jih dobesedno ne potrebujem (140 bi bilo ravno prav). Skrbi me poraba, drag servis in zavarovanje. Sicer imam vse bonuse na zavarovanju in kasku na maximumu (trkam na les kot zme?an). Nisem pa pripravljen delati kompromisov glede opreme. Ima kdo kak?ne konkretne informacije o tem?

 

Tukaj se mi zdijo Mazdini ljudje malo trdonje, ker nima ?lovek ?isto nobene fleksibilnosti - ena oprema, en motor - take it or leave it.

 

V vsakem primeru gledam samo ?e Japonce - nekako sem si vbil vglavo zanesljivost (bomo ?e videli, sicer); ?ena in svak vozita Toyote. Novi Avensis izgleda zelo dobro, ampak je M6 bolj dinami?na, sta pa tako Avensis kot Honda Accord dra?ja od Mazde 6.

 

Upam, da bom od vas nabral kak?ne konkretne informacije.

 

Lep pozdrav vsem!

 

BTW sedaj vozim Citroen Xsara 1.6, pa sem se te znamke - predvsem zaradi servisa - rahlo ?e najedel. O?e je vozil C6 V6 s hidraktive III vzmetenjem in je sicer bil zadovljen, ampak prav vzmetenje ga je neznansko motilo, saj avto baje dela prave po?epe - vzdol?no se pretirano nagiba pri pospe?evanju in zaviranju.

 

Ja, poraba naj bi menda ne bila bistveno vi?ja od recimo CD 140, ampak jaz tega ne verjamem. Kljub nekaj izbolj?avam je 45 konj razlike le precej <_< . Zavarovanje bo nekaj dra?je, pri servisih pa ne bo bistvene razlike. ?e ti spojlerji in ?e nekaj dodatkov ne pomenijo toliko, vzemi TE Plus, ki je po mojem najbolj uravnote?en paket, pa ?e nekaj konj ima manj. Druga?e je pa CD 140 glede tega res fajn ma?ina. Ravno prav.

Samo preverjam pri poznavalcih - ali bodo motor CD 140 definitivno prenehal delat?

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e posebej ?e ma zimske gume gor ;) Labi Labi, ne vozijo se vsi z letnimi kot ti :D

 

Pa kaj, zimaki gor al dol, moja je ?la po navigaciji in dodatnem ra?unalniku 250+(?tevec se je zataknil v pal?ko za resetiranje in menjanje dnevnega ?tevca, na cca 250 km/h :D, obrat iso pa ?e kar nara??ali :D , poraba pa tudi 26+ l/100km <_< ), sam pa ni dizl <_< , ima pa zimake in to se je dogajalo zadnji dan leta 2008.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj, zimaki gor al dol, moja je ?la po navigaciji in dodatnem ra?unalniku 250+(?tevec se je zataknil v pal?ko za resetiranje in menjanje dnevnega ?tevca, na cca 250 km/h :D, obrat iso pa ?e kar nara??ali :D , poraba pa tudi 26+ l/100km <_< ), sam pa ni dizl <_< , ima pa zimake in to se je dogajalo zadnji dan leta 2008.

 

Ja pa misli?, da je to pametno... divjat z zimaki :ne vem:

 

Kolk pa ma? deklarirane, za 210km/h al za 190km/h? Sam vseeno jim glih ne zaupam preve?... Pred leti sem na zimskih Dunlop M2 dobil bulo in to zato ker sem tudi malo preve? pritiskal na AC... gume za 190km/h, po ?tevcu je pa ?lo ?e vsaj 20km/h nad to omejitvijo.

 

V glavnem takrat me je kar streznilo glede tega in tud prbli?no ne vi ve? tega ponovil. <_<

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor jaz vem(tako so mi rekli) ima guma vsaj 30-40% rezerve kar se hitrosti ti?e, temu se re?e varnost, samo seveda pa se na to ni za zana?at. sramezljiv

 

 

 

 

 

ps. Lahko se motim- :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Sem ?e ?isto fri?en ?lan. To pa zato, ker sem se naravnost zaljubil v M6 GTA Sport Combi. Oprema je svetska (od ?portnih dodatkov, ki mi sicer di?ijo, a ne pomenijo veliko, do prakti?nih: pameten klju?, alarm, pomo? pri spreminjanju pasov, xenon). Sem za dizla, saj delam 150+ km na dan in je to verjento logi?na izbira.

 

Seveda me moti 185 konj, ki jih dobesedno ne potrebujem (140 bi bilo ravno prav). Skrbi me poraba, drag servis in zavarovanje. Sicer imam vse bonuse na zavarovanju in kasku na maximumu (trkam na les kot zme?an). Nisem pa pripravljen delati kompromisov glede opreme. Ima kdo kak?ne konkretne informacije o tem?

 

Tukaj se mi zdijo Mazdini ljudje malo trdonje, ker nima ?lovek ?isto nobene fleksibilnosti - ena oprema, en motor - take it or leave it.

 

V vsakem primeru gledam samo ?e Japonce - nekako sem si vbil vglavo zanesljivost (bomo ?e videli, sicer); ?ena in svak vozita Toyote. Novi Avensis izgleda zelo dobro, ampak je M6 bolj dinami?na, sta pa tako Avensis kot Honda Accord dra?ja od Mazde 6.

 

Upam, da bom od vas nabral kak?ne konkretne informacije.

 

Pri moji novi GT-jki, ki je za razliko od tvoje malo manj ?portna, sem imel podobne tvoje pomisleke glede 185km. Res zavarovanje stane svoj denar, vendar motor je ?e po 500km resni?no veliko bolj?i od raznih Passatov in Mondeou (slu?beni km). Motor se mora najprej malce udelati seveda (par 100km) pol pa vle?e kot norc ?e od 1800obr./min. Danes sem stestiral porabo (prete?no avtocesta 150km/dan), vse na tempomat. Povpre?je ra?unalnika 6,6l/100km, efektivno 6,8l/100km. Za enkrat super zadovoljen! najve?ja pomanjkljivost je lu? za vzvratno vo?njo, ki pono?i sveti premalo. Upam, da bo ?e naprej tako.

 

 

Lep pozdrav vsem!

 

BTW sedaj vozim Citroen Xsara 1.6, pa sem se te znamke - predvsem zaradi servisa - rahlo ?e najedel. O?e je vozil C6 V6 s hidraktive III vzmetenjem in je sicer bil zadovljen, ampak prav vzmetenje ga je neznansko motilo, saj avto baje dela prave po?epe - vzdol?no se pretirano nagiba pri pospe?evanju in zaviranju.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Ej, ko mi enkrat povejo za nov motor, ki je ti?ji (to mi je blo ful pomembno, ker so po ?asopisih ve?krat omenli, daje CD140 glasen; ?eprav ko sem ga vozil na testu, mi ni zdelo pretirano), mo?nej?i (ok, res, to mi ni bil glavni faktor), sodobnej?i..., me ne spravjo ve? na starega.

 

Boss: a tvoja poraba je res 6.5l/100 km? Kak?en ma? pa slog vo?nje? Jaz mam dnevno 150 km, od tega 110 km avtoceste na 130 km/h razen dobra stotka ?ez Trojane, torej vozim ve? ali manj po pravilih, pa mi 90 konjska (1,6 i) Xsara kuri 6.4 l/100 km in s tem sem res zadovoljen.

 

Notranjost se pa tud meni zdi, da bi bili Japonci lahko malo bolj domiselni. En kulturen zaslon?ek na sredini si menda avto za 30.000 EUR tud zaslu?i. Ker je glih nekdo tudi Mondeota omenil: Ford pa prav pretirava s vojimi svetle?imi dodatni na sredinski konzoli.

 

Aja, pa ?e to: Ker servis v LJubljani je najbolj?i za vozit avto? Kak?na izku?nja?

 

Lep pozdrav,

Grega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Notranjost se pa tud meni zdi, da bi bili Japonci lahko malo bolj domiselni. En kulturen zaslon?ek na sredini si menda avto za 30.000 EUR tud zaslu?i. Ker je glih nekdo tudi Mondeota omenil: Ford pa prav pretirava s vojimi svetle?imi dodatni na sredinski konzoli.

 

Pri opremi, ki ima na koncu besedico "Navy" ali "Navi" krasi armaturo velik, na dotik obcutljiv zaslon, ki sluzi tudi upravljanju audio sistema... Zal je navigacija v Sloveniji zaenkrat neuporabna... Upam, da se na tem kaj spremeni... zal pa zaenkrat bolj slabo kaze :(

 

Objavljena slika

 

 

Aja, pa ?e to: Ker servis v LJubljani je najbolj?i za vozit avto? Kak?na izku?nja?

 

Lep pozdrav,

Grega

 

Jaz servisiram ze stalno v Gami v BTCju (sedaj ze nekaj casa to vse pase pod ACosmos)... Tam sem servisiral ze Xedos6 V6, pa prejsnjo sestico in ravno prejsnji teden sem imel servis na 20.000 na sedanji sestici...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Ej, ko mi enkrat povejo za nov motor, ki je ti?ji (to mi je blo ful pomembno, ker so po ?asopisih ve?krat omenli, daje CD140 glasen; ?eprav ko sem ga vozil na testu, mi ni zdelo pretirano), mo?nej?i (ok, res, to mi ni bil glavni faktor), sodobnej?i..., me ne spravjo ve? na starega.

 

Boss: a tvoja poraba je res 6.5l/100 km? Kak?en ma? pa slog vo?nje? Jaz mam dnevno 150 km, od tega 110 km avtoceste na 130 km/h razen dobra stotka ?ez Trojane, torej vozim ve? ali manj po pravilih, pa mi 90 konjska (1,6 i) Xsara kuri 6.4 l/100 km in s tem sem res zadovoljen.

 

Notranjost se pa tud meni zdi, da bi bili Japonci lahko malo bolj domiselni. En kulturen zaslon?ek na sredini si menda avto za 30.000 EUR tud zaslu?i. Ker je glih nekdo tudi Mondeota omenil: Ford pa prav pretirava s vojimi svetle?imi dodatni na sredinski konzoli.

 

Aja, pa ?e to: Ker servis v LJubljani je najbolj?i za vozit avto? Kak?na izku?nja?

 

Lep pozdrav,

Grega

 

Ja, glasnost CD 140 motorja so nekaj omenjali pri testih prej?njega modela ?estice. Nova je zvo?no bolje izolirana in od te glasnosti ni ve? kaj dosti ostalo. O motorju CD 140 si preberi test v Avtomagazinu, ko so testirali prej?njo ?estico modelno leto 2006. Pa je bilo kasneje ?e nekaj manj?ih sprememb na njem. Redno spremljam te stvari, pa tak?ne ocene za kak?en japonski motor ?e nisem opazil (sploh so bli nad celim avtom zelo navdu?eni). Tudi test ADAC tega motorja ?e v novem modelu je pokazal odli?ne rezultate. Nov motor 2.2 je povrtan CD 140 z nekaj pove?anim tlakom vbrizga (?e vedno ni "piezo" tehnologija), pa z menda izbolj?anim DPF filtrom (s katerim pa naj letnik 2008 itak ne bi ve? imel te?av - sem jaz med njimi). ?e vedno izpolnjuje le Euro 4 standard. ?e ne bi bilo tako, se verjetno ne bi odrekli motorju, ki ga razvijajo ?e kak?ne 15 let. Mazdine politike motorjev pa jaz ?e nekaj ?asa ne razumem. Velika ve?ina znamk (vsaj evropskih) ima v ponudbi 2.0 litrski dizel. Je pa res ceneje, ?e iz sitega motorja zvle?e? tri razli?ne mo?i. Ali je v teh ?asih treba za 125 KM imeti 2.2 litra prostornine, pa nisem ?isto prepri?an. Brez te?av bi to izvlekli iz ?e obstoje?ega 1.6 litrskega <_< .

Bossu verjamem, da ima porabo 6,5l/100km, ker imam jaz s precej mestne vo?nje le slabe pol litra ve?. Samo za primerjavo - ?enin Clio 1.2 s 75 konji kuri toliko kot ?estica (pa ga ne ganjamo do konca). Da bo pa novi 2.2 z recimo 163 ali 185 konji porabil ?e kaj manj, pa jaz ne verjamem.

Ampak na koncu je odgovor. Nova Mazda z 2.2 litrskim motorjem je razadi vsega tega lahko nekaj dra?ja. V tem je pa bistvo vsega :P .

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Boss: a tvoja poraba je res 6.5l/100 km? Kak?en ma? pa slog vo?nje? Jaz mam dnevno 150 km, od tega 110 km avtoceste na 130 km/h razen dobra stotka ?ez Trojane, torej vozim ve? ali manj po pravilih, pa mi 90 konjska (1,6 i) Xsara kuri 6.4 l/100 km in s tem sem res zadovoljen.

 

 

Nisem ?ist zastopil, a se ti zdi moja poraba velika ali majhna? Glede na to, da je Xsara bencinar se mi zdi tvoja poraba ?ist na nivoju glede na stil vo?nje in relacije, ki jih ima?. Ugodno porabo uni?ujejo kratke vo?nje, divjanje po AC, vo?nja po zabasanem mestu in neob?utek na gasu ter zaganjanje od semaforja do semaforja kot kak teli?ek. ?e tega ne po?ne? in nima? takih vo?enj je poraba ve? ali manj kar ugodna.

 

Je pa la? glede porabe nove ?estke, ki naj bi imela cel liter manj?o glede na prej?njo prefacelift. Pri meni je povpre?na poraba tako na stari 121KM kot na teli novi 140KM popolnoma enaka do decilitra. Ne glede da je motor var?nej?i pa je DPF filter in njegovo ?i??enje tisti vzrok zakaj je povpre?na poraba enaka pa ne glede kaj reklamirajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, Carr: hvala za odgovore.

 

Boss: Tvoja poraba se mi zdi ?ist ok. Meni se zdi, da razni zaverovani vozniki TDIjev bluzijo s svojimi 4 l ali 5 l/100 km. Pa tudi ?e je res, se mi zdi 6.5 ?isto sprejemljivo.

 

?e vzamem za primerjavo o?etov Volvo C70 D5 2.5 s prav tako 180 KM pa ima porabo 8.5 l, sicer ima avtomatski menjalnik, 235 gume in malo te?jo nogo, tako da suma sumarum tudi ni prehudo.

 

A ima kdo s CD185 kak?en konkreten podatek o porabi?

 

Carr: tudi s tabo se strinjam, da za 125 KM ni treba 2.2 motorja. Ampak tudi Toyota dela take ?tale z motorji - njihov novi dizel bo tudi 2.2. Eni pa govorijo, da je downsizing v modi?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.