Skoči na vsebino

Mazda 6 2.0 Diesel


Priporočeno sporočilo

?ivjo,

 

sem nov na forumu in to je tudi moj prvi post. Sem ?e malo pobrskal po forumu in me vseeno zanima nekaj.

 

Koliko ?re Mazda 6 2.0 Diesel letniko od 2003 do 2005?

 

Zanimata pa me ta dva avtomobila:

 

1. Prvi

 

2. Drugi seveda bi raje tega.

 

Pa prosim ?e za malo pomo?i glede tega kaj se najve? kvari pri teh avtomobilih in kaj naj gledam, ko bom kupoval. Bom pa zelo kmalu zadevo speljal glede nakupa. Aja pa avtomobila, ki sta tukaj na linku je prvi iz Italije drugi pa iz Belgije.

 

Glede kraje pa vem, da je treba zadevo ornk prevert. Aja pa ?e ali lahko preverim glede servisov na poobla??enem servisu, ?e je avto iz tujine.

 

Full hvala za vse odogovore.

 

Lp,

scrat

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Mazde iz It. ti lahko preverijo na Mazda servisu,ko bo? in ?e bo? uveljavljal garancijo,?e so bili res opravljeni redni servisi na poobla??enem servisu.Takrat tudi zve?,?e so kilometri realni.

 

?e je bil pa avto ukraden ali ne,pa izve? najpozneje,ko ima? prvi tehni?ni pregled.

Takrat se ali oddahne? ali...

Kuri toliko kot mu ima? te?ko nogo-na relacijah tam nekje 6-6,5,po mestu od 7,5 do 8,5-spet je odvisno od stila vo?nje. :P

 

Preglej,?e je rja pod zadnjmi blatniki,probaj,?e vle?e v desno,?e ima original servisno,po?igosano knji?ico...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mislim, da je najboljs kupit avto iz blegije ali iz nizozemske...

to so 100% najbolj ohranjeni in vzdrzevani avti po celi evropi

(iz nemcije pa ne, ker vsi vozijo skor vedno na maksimumu, za razliko od B/NL kjer so omejeni na 120km/h)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Full hvala vsem za pomo?. Sedaj vem kaj dodatno pogledati pri mazdah 6. Tist k ima xenon lampe je iz Belgije. Sicer je mal od to?e po?kodovan pa ma kar nekaj pikic na havbi spredaj. Prodajalec je rekel, da oni dajo to od to?e porihtat. Sam, ?e bi se ?e odlo?il za to iz Belgije potem sigurno ne dam prej denarja dokler ne popravijo po?kodb od to?e in seveda na lastne o?i vidim kako je narejeno.

 

?e se mi bo porajalo ?e kak?no vpra?anje, se tipkamo. Zaenkrat pa full hvala!

 

No pa ?e neki...imajo te mazde 2004 in 2005 ?e DPF filter vgrajen?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pa ?e neki...imajo te mazde 2004 in 2005 ?e DPF filter vgrajen?

 

Mislim da ne. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DPF ima ?ele facelift mazda 6 (konec leta 2005 naprej). Moja je uvo?ena iz Italije in je enaka kot 2. (xenon-bose), ?e barva in feltne so iste. Povpre?na poraba je 7,08l/100km. Meni dela brezhibno (razen enkrat cukanje zaradi Petrolove nafte pri -16 na Kronplatzu). Ti modeli imajo te?ave z rjo na blatnikih in lahko je te?ava z avtomatsko natavitvijo vi?ine xenon lu?i. Po 25.000 km od maja '08 ni bilo problemov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.