Skoči na vsebino

1.6i ve? kot 15lit/100km in 160km/h max

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!

 

pred nekaj meseci sem kupil mazdo 323hb, l.90, 1.6 i, 180.000 km. avto je bil narejen za USA trg in ni 16v.

s porabo imam te?ave ?e od prvega dne (sej zato ga je tip verjetno prodal!?).

- avto porabi na 100km preko 15 lit, na dolge razdalje nekaj ve? kot 12lit.

- kon?na hitrost ne prese?e 160km/h

- pri nizkih obratih avto (po moji ocene vle?e normalno, blokado pa dose?e le v prvi in s te?avo tudi v drugi prestavi)

- prosti tek je precej nemiren in v?asih skoraj crkne

- na GAMA servisu ga je serviser priklopil na comp in pokazale so se mu 4 napake. air flow meter, sonda in ?e dve stvari, ki mi jih ni povedal, saj pravi, da je vzrok sigurno v prvih dveh na?tetih stvareh

- drug mehanik pravi da sonda NI zani? saj bi se motor ob pritisku na plin malce zadu?il, kar pa se pri moji mazdi ne dogaja

- sondo sem tudi odklopil in motor dela in porabi popolnoma isto kot prej

- isti mehanik pravi da je vse v elektroniki - govoril je o nekem modulu (ker prosti tek ska?e gor in dol) in cink?puli ter razdelilcu v?iga

- drugi mehanik pravi, da je napaka sigurno v pokvarjenem sistemu za zaug (?ok)

- ko sem prosti tek nastavil ni?je se je motor ko sem spustil (pohodil in spustil) no?no ZAVORO na kratko odzval z vi?jimi obrati

- ?e se vozim z zelo nizkimi obrati se mi pri?ge rumena lu?ka za okvaro na motorju in ko pohodim plin ugasne

- posku?al sem tudi s premikanjem v?iga vendar ni? bolj?e

 

zamenjal sem

- air flow meter

- zra?ni filter

 

?e nekaj

- ima kdo izku?njo z univerzalno sondo, ali na tej ma?ini deluje?

- kako in kje lahko pregledam delovanje zauga oziroma ga ugasnem/odstranim

 

hvala za nasvet!

Napisano

Imam isti taj motor, al u 323 sedan... 8,5 poraba po gradu in 185kmh.

 

Preporo?am ti ?i??enje ajn?prica (zna?i injektori). Air flow si promijenio...

 

Jel dimi auto? ?rni dim?

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

avto ne kadi, ni ?rnega niti plavega dima! motor sicer te?e brez cukanja, in ne tro?i olja.

v rezervoar sem pred ?asom tudi zlil teko?ino za ?i??enje ?ob, pa ni bilo razlike!

danes sem resetiral tudi ra?unalnik, in je ?e vedno vse po starem!

prav tako sem po navodilih ?lana tega foruma (diagnosis - GND+TEN) ?elel nastaviti prosti tek, vendar se obrati motorja vedno znova dvigajo in spu??ajo.

 

ima ?e kdo kak?no idejo?

Napisano

Sicer ne bom dal roke v ogenj samo po moje je vzrok velike porabe in neodzivnosti motorja v visokih vrtljajih zaradi nepravilne me?anice zraka in bencina (prebogata me?anica). To povzro?i pokvarjena ali nedelujo?a sonda lambda ali pa napaka na ra?unalniku (manj verjetno ampak ne izklju?eno).

 

Mo?nost za take zadeve je lahko tudi ?isto banalna in sicer "zeleni volk" na raznih kontaktih (ra?unalnik, sonda, ....)

 

Tudi tista zadeva, ki ti jo je govoril eden od mehanikov o pokvarjenem "zaugu" ni ?isto iz trte zvita saj je mehankar razmi?ljal v smeri prebogate me?anice.

33112_1.png

Napisano

- sondo sem tudi odklopil in motor dela in porabi popolnoma isto kot prej

 

Pri tem preizkusi si sam ugotovil da ni razlike in je potrebno napisati da je napaka nekja na na peljavi, lahko pa tudi da je crknila lambda? Si preveril, ?e je mogo?e narobe zobati jermen, lahko da je zamaknjen za zob naprej ali nazaj. lahko so tudi v?igalni kabli(skoraj vse tako stare mazde imajo probleme z njimi) in ali sve?ke lahko pa tudi razdelilec v?iga. Lahko pa je ?e bolj butasta stvar, lahko je zama?en izpu?ni sistem. Koliko ?asa rabi da se segreje na delovno temperaturo ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zanimivo?!

 

danes sem ponovno ?aril po motorju in pregledal ter na?prical vse kontakte, razdelilec v?iga je imel na kontaktih 1mm drobcev. vse sem spoliral pa sem ga potem na AC stisnil celo!? do 165km/h...in po 40km pokuril cca 2000 SIT bencina. zamenjal sem tudi bencinski filter.

mimogrede - razdelilec in rotor sta od MITSUBISHI-ja, isti bencinski filter sem pa staknil od znamke KIA.

izpuh verjetno ni zama?en, saj sem pred nekaj dnevi odstranil katalizator, misle? da je zani? - za zdaj je ?e brez.

 

motor se na delovno temperaturo segreva po mojem predolgo...cca 8 min - na mestu! kaj to pomeni? termostat? faza?

 

jutri preverim ali je z jermenom vse v OK (?e je v fazi), zamenjam sondo (bom probal z univerzalno - 11.000 SIT) in nastavim v?ig...bomo videli!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.