Skoči na vsebino

CX-7 DSC OFF nemogo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spet jaz,

 

ali ima kdo ?e ta avto in ima podoben 'problem', ker ima avto AUTO 4WD, se pri rocnem izklopu DSCja tudi ta avtomatsko vklopi takoj nazaj....

 

:harhar::vskalo:

 

In adijo custom driving.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spet jaz,

 

ali ima kdo ?e ta avto in ima podoben 'problem', ker ima avto AUTO 4WD, se pri rocnem izklopu DSCja tudi ta avtomatsko vklopi takoj nazaj....

 

:harhar::vskalo:

 

In adijo custom driving.....

 

Lojz dej nabav pa povej pol :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ,sej pravim..preve? auto ni dobr met u auto... ;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Hja, namen gumba je da to dela, ne pa da mora? ?e pla?ati....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja, namen gumba je da to dela, ne pa da mora? ?e pla?ati....

 

 

To pa je verjetno zato, ker se vklopi "?pera" oz. zapora diferenciala, ko je dsc off. Izgleda so se pri mazdi zbali, da se bo to zlorabljalo na cesti, kar pomeni veliko obremenitev na vitalne dele. Mo?no sicer, da se motim, ampak CX7, ki sem ga vozil je imel tako izvedeno. Mo?no sicer, da je lastnik ?e kaj dodatno predelal, pa je to zanikal, tak da ne me 100% vzet za besedo.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

?ISTO KME?KA LOGIKA DSC DELA PREKO ABS NO DAS NA 20V VAROVALKO OD ABS RELE S ?ALTERJEM KI SI GA ZMONTIRA? V KABINO IN S PRITISKOM NA GUMB IZKLOPI? ABS 4 POGON NON STOM 50 50 IN ZABAVA JE TU HA NE DA SE GA PA IZKLOPITI NA ORIGINAL KNOF ZARADI VARNOSTI SE KO PREKORA?I? 30KMH AVTOMACKO VKLOPI TUDI NA SERVISU NE MORJO TO PREPRE?IT LEP P.

Napisano

?ISTO KME?KA LOGIKA DSC DELA PREKO ABS NO DAS NA 20V VAROVALKO OD ABS RELE S ?ALTERJEM KI SI GA ZMONTIRA? V KABINO IN S PRITISKOM NA GUMB IZKLOPI? ABS 4 POGON NON STOM 50 50 IN ZABAVA JE TU HA NE DA SE GA PA IZKLOPITI NA ORIGINAL KNOF ZARADI VARNOSTI SE KO PREKORA?I? 30KMH AVTOMACKO VKLOPI TUDI NA SERVISU NE MORJO TO PREPRE?IT LEP P.

 

 

??? Wooow :blink:

Feel free....

Napisano

??? Wooow :blink:

 

Al pa ce das sam varovalko ven...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.