Skoči na vsebino

323f l.93


gerozaver

Priporočeno sporočilo

Zdravo. Sem ?e fri?n tukaj, pa me zanima par stvar.

 

Nabavlam eno mazdo 323f l.93/94. Klicu sm enga modela ki ma l.93 in je reku da bi bilo najbr? treba zamenjat zglob spredaj. Zdej me pa zanima kolk bi to prsl ke?a. Pa se lahk se kej drucga unic ce je zglob zjeban??

Aja, pa modeli 93 res nimajo znaka od mazde na havbi???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je samo zglob, na?eloma ne more biti ni? drugega narobe... kolk stane zglob, ne vem

 

kar se pa znaka ti?e, starej?i modeli so v re?i, ki je med lu?mi, imeli samo napis MAZDA na voznikovi strani (do leta 1992 edini razpoznavni znak mazde),

 

nekateri pozneje (po 1992) pa so potem ?e uporabljali znak....

 

zgodovina mazdinih znakov tule:

 

http://www.mx-3.com/emblem/

 

je pa lahko manjkajo? znak tudi zato, ker je bil avto razbit, ni pa nujno :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Ima 190.000km, je azurno modre barve, ima navadna 13col plati??a, rjava ni

ni?, klime sicer ?ez zimo nisem ni? zalaufal, vendar lani je delala brezhibno,

redni servisi na 10.000km (tudi pred mano, ker mi jo je prodal prijatelj). Ima el.

?ibedah, vse tesni(??), sem 3. lastnik. Motor je 1,6i 65kW 90KM. Glede porabe pa je tako, vgrajen imam Feulmax in sem jo na relaciji Lj.-Velenje spravil na 6, vendar pa jo lahko spravi? tudi na 9.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.