Oho... voham izziv. 👍
Aja, a daš med ploščice bremz tisto plastiko, da ne bi po nesreč stisnil bremze, ko kolesa oziroma zavornega diska ni vmes? Al leupaš, da ti bo ratalo brez..
Seveda ne, 1315konjev recimo v Suzuki Swift GTI izpred 35 let, ki je tehtal 790kg in imel 115KM je nekako tako, kot če bi Mazdi 6 dal danes 230KM, da bi bila ekvivalentna. Motorjev kamionov v kombinaciji z menjalniki pa niti v najbolj divjih sanjah ne moreš primerjat z motorji osebnih vozil.
Tko, da ja, več kot imaš ravne ceste za pospešek lažje dosežeš željeno hitrost in manj je verjetnosti, da uletiš s prenizko na vozni pas AC v upanju "sej se bo morebiti pa le izšlo"
A ni dosti lažje, da enostavno kolo vržeš na hrbet, vzameš imbus 6,odviješ vijak, snameš osovino ven, vržeš kolo dol in v avto, obrneš kolo in sedaj lahko obrneš balanco tako, da gre v prtljažnik.
Pa obvezno izmeri dolžino kolesa, to je zelo pomembno. Pa dolžino balance.
Tudi to je pomemben podatek.
V bistvu bi lahko naredili en tak zanimiv test, kdo porabi koliko časa za spravit Emtb v 6-ko karavan. Na tak način, kot vsakdo želi. Pa da vidimo, kateri način je najboljši, oziroma kateri nam vzame najmanj časa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.