Skoči na vsebino

Nova Mazda mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

:wub:

prva liga !

upajmo samo da boojo kake pametne motorje dali not...

v stari je mal pre?voh blo vse skupaj :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Really prva liga...lepo zgleda...edino motorje bi blo fajn dat malo mo?nej?e...kak turbo, lahko tudi turbo wankel ne bi ?kodil.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Dobro, da niso drasti?no spreminjali oblike... ravno toliko, kot je treba za naslednjih deset let

33112_1.png

Napisano

Uf meni je MX-5 vedno bila vsec, zdaj tud. Hvalabogu niso zgresil design.

Ta nova je podobna stari (pa tud mal na BMW Z8 me spominja -boki), sam kaj pa je s tole barvo?? bruh...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vzunaj mi oblikovno ni vsec - stara (NB Face lift) mi je dosti lepsi, so pa naredili VELIK napredek v notranjosti. Noter zgleda novi model zelo lepo in za videt ima dosti opreme.

 

Upam da nebo cena dosti visja od zdajsnjega modela...

Napisano

Upam da nebo cena dosti visja od zdajsnjega modela...

to potihem vsi upamo :D :D :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ali pa da NB FL malo pade cena...bi tudi bil zadovoljen.... :D

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

olaj?ali so tudi vztrajnik pa celoten motor na novo naredili.Najve?ji navor je blizu najve?je mo?i, tam skoro pri rde?em polju, kot imajo avtomobili za dirke.Posebej zanimiv je ta novi 2.0 motor.

Motor je pomaknjen bolj nazaj,za 40% so zmanj?ali izgubo tlaka v izpu?nem delu in za 57% pove?ali pretok zraka v sesalnem delu.Menjalnik je tudi novi, ima pa trojne konusne sinhrone, da lahko prestavlja? podobno kot na joysticku.......

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.