Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni !

 

 

A je ?e kdo do?ivel to, da je bilo pri 105 000 km potrebno menjati zobati jermen?Po zagotovilu poobla??enega serviserja je bil vzrok napenjalec.Gre pa za mazdo 6 SPC 120,letnik 2004.Prosim za odgovore oz. kak?en pameten nasvet

Napisano

Zakaj pa ne, bolje preventiva kot jokanje pol po ... :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj pa ne, bolje preventiva kot jokanje pol po ... :(

 

Ja,res je.Sej baje se ga mora zamenjati na 120 tiso? ali pa po ?estih letih ne glede na kilometre.

Tako sem vsaj dobil info.Bolje ?uvaj ga nego lovi ga. :P

 

 

Napisano

Pozdravljeni !

A je ?e kdo do?ivel to, da je bilo pri 105 000 km potrebno menjati zobati jermen?Po zagotovilu poobla??enega serviserja je bil vzrok napenjalec.Gre pa za mazdo 6 SPC 120,letnik 2004.Prosim za odgovore oz. kak?en pameten nasvet

 

 

Pozdravljeni !

A je ?e kdo do?ivel to, da je bilo pri 105 000 km potrebno menjati zobati jermen?Po zagotovilu poobla??enega serviserja je bil vzrok napenjalec.Gre pa za mazdo 6 SPC 120,letnik 2004.Prosim za odgovore oz. kak?en pameten nasvet

 

 

 

Menjava je bila potrebna zaradi tega, ker je napenjalec popustil.Vsaj tako trdi uradni serviser, ki pa mu jaz po spletu okoli??in, ki so se zgodile ne zaupam ve?.

Zgodilo se je pri v?igu motorja zjutraj, vse dni prej je bilo ?e vredu.Na ta dan pa naj bi jermen samo presko?il.

A mogo?e kdo ve, ?e se da v zvezi s tem uveljavljati kako garancijo,ker samo popravilo ni majhen stro?ek.Vozilo ni staro niti pet let, niti ni bilo prevo?enih ve? kot 120 000 km.

Po izvavi serviserja je za take napake kriv voznik in ne napaka proizvajalca.

Imam pa informacijo, da ?lo pri l.2006 za serijsko napako in so to storitev opravili brezpla?no.

 

 

Lep pozdrav,

Domen

Napisano

Menjava je bila potrebna zaradi tega, ker je napenjalec popustil.Vsaj tako trdi uradni serviser, ki pa mu jaz po spletu okoli??in, ki so se zgodile ne zaupam ve?.

Zgodilo se je pri v?igu motorja zjutraj, vse dni prej je bilo ?e vredu.Na ta dan pa naj bi jermen samo presko?il.

A mogo?e kdo ve, ?e se da v zvezi s tem uveljavljati kako garancijo,ker samo popravilo ni majhen stro?ek.Vozilo ni staro niti pet let, niti ni bilo prevo?enih ve? kot 120 000 km.

Po izvavi serviserja je za take napake kriv voznik in ne napaka proizvajalca.

Imam pa informacijo, da ?lo pri l.2006 za serijsko napako in so to storitev opravili brezpla?no.

Lep pozdrav,

Domen

 

zivjo

 

sam sem imel letnik 2003 cd 120 dizel pa mi je ravno tako presko?il jermen zaradi napenjalca

 

in so to popravili v sklopu garancije (avto je bil star 2 leti cca 60000km)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.