Skoči na vsebino

Cipanje nove 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ali kdo ve kje bi se dalo cipat novo 6 140CD in koliko bi priblizno dobil ven.. vem da obsataja ogromno tem o temu ampak nikjer ni konkretnega odgovora in samo kreganje je.zato prosim samo pametni odgovori..

 

Hvala

www.trziskisladoled.si

Napisano

RSR

SKN tuning

na strani od Chiptuning - Avtoelektronika dobi? tak rezultat

 

Mo?

143 KM

+27 KM

170 KM

 

Navor

360 Nm

+50 Nm

410 Nm

 

Cena z 20% DDV

699 EUR

 

Upam da sem dal za pravi motor podatke

Napisano

in potem gres enkrat v makedonijo in tankas makpetrol in pustis avto kar tam :)

 

ce se mislis peljat tja, ti jaz ne bi priporocil cipanje...in se ne poazbi menjavat filter goriva na vsakem servisu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To niso podatki za novo ?estko ampak za staro faceliftano...

33112_1.png

Napisano

in potem gres enkrat v makedonijo in tankas makpetrol in pustis avto kar tam :)

 

ce se mislis peljat tja, ti jaz ne bi priporocil cipanje...in se ne poazbi menjavat filter goriva na vsakem servisu

 

 

labi bil sem zdej v makedonij 3mesece..mislu sem da bom imel kaksne probleme z dpf filtrom ampak k sreci nc nisem imel nobenih problemov...aja pa imam ze 18000 km narejenih..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Nevmesno vprasanje? A res rabte, jest sem Leona Cupro si ?ipiral pa sem videl da je to v bistvu stran vrzen denar....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nevmesno vprasanje? A res rabte, jest sem Leona Cupro si ?ipiral pa sem videl da je to v bistvu stran vrzen denar....

 

Sam stari jepa filing. :blush:

 

Mogo?e kak?na razlika v porabi, pri enaki vo?nji ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam stari jepa filing. :blush:

 

Mogo?e kak?na razlika v porabi, pri enaki vo?nji ?

 

pri ve?ini vozil, ki so bila ?ipana s strani mojega kolega, ki se tudi s tem ukvarja,

so se performanse relativno izbolj?ale, je pa npr. pri 2002 letnik Berlingotu pri?lo do ob?utne razlike v porabi pri enakem re?imu vo?nje, prej 8,2 - 8,5, po pa 6,5 do 7,5 kratke primestne relacije

 

tudi pri Cayennu Biturbo se je poraba pri normalni vsakodnevni uporabi zni?ala, performanse pa so ble svinjsko bolj?e, ?e si ga silil (seveda sorazmerno s porabo :) ) :)

 

pri Mazdi 6 se pozna razlika v turbo-luknji, saj se da ?ipana voziti z 1400-2000 RPM ?isto solidno, originalna pa je do 2000 RPM bolj ali manj mrtva... Yavar ?e ve, o ?em govorim :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

pri ve?ini vozil, ki so bila ?ipana s strani mojega kolega, ki se tudi s tem ukvarja,

so se performanse relativno izbolj?ale, je pa npr. pri 2002 letnik Berlingotu pri?lo do ob?utne razlike v porabi pri enakem re?imu vo?nje, prej 8,2 - 8,5, po pa 6,5 do 7,5 kratke primestne relacije

 

tudi pri Cayennu Biturbo se je poraba pri normalni vsakodnevni uporabi zni?ala, performanse pa so ble svinjsko bolj?e, ?e si ga silil (seveda sorazmerno s porabo :) ) :)

 

pri Mazdi 6 se pozna razlika v turbo-luknji, saj se da ?ipana voziti z 1400-2000 RPM ?isto solidno, originalna pa je do 2000 RPM bolj ali manj mrtva... Yavar ?e ve, o ?em govorim :)

 

A si ?e kj zvedu, za fotra ? ?zmeden?

Njega bi zanimala zadeva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pri ve?ini vozil, ki so bila ?ipana s strani mojega kolega, ki se tudi s tem ukvarja,

so se performanse relativno izbolj?ale, je pa npr. pri 2002 letnik Berlingotu pri?lo do ob?utne razlike v porabi pri enakem re?imu vo?nje, prej 8,2 - 8,5, po pa 6,5 do 7,5 kratke primestne relacije

 

tudi pri Cayennu Biturbo se je poraba pri normalni vsakodnevni uporabi zni?ala, performanse pa so ble svinjsko bolj?e, ?e si ga silil (seveda sorazmerno s porabo :) ) :)

 

pri Mazdi 6 se pozna razlika v turbo-luknji, saj se da ?ipana voziti z 1400-2000 RPM ?isto solidno, originalna pa je do 2000 RPM bolj ali manj mrtva... Yavar ?e ve, o ?em govorim :)

 

A kdo pol sploh se vozi enako... :D:D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko sem se jaz pogovarjal z Matja?em iz RSR je rekel, da on Mazd ne ?ipa, ker ima vgrajeno neko svojo elektroniko in so potem sami problemi, ve?ina pa uporablja Bosch elektroniko, katero se pa da .

 

LP

Napisano

Ko sem se jaz pogovarjal z Matja?em iz RSR je rekel, da on Mazd ne ?ipa, ker ima vgrajeno neko svojo elektroniko in so potem sami problemi, ve?ina pa uporablja Bosch elektroniko, katero se pa da .

 

LP

 

Ja, ja ja itaq, zakaj pa jo ?vabi predelajo brez te?av ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja itak.Matja?/RSR pravi, da Mazd ne ?ipa, ker ni pravega efekta in da so potem sami problemi.

V Italiji in Nem?iji pa to zrihtajo, brez problema.

Napisano

Mazda ima ra?unalnik narejen tako, da ne more? preko OBD ?ipat...

 

Pri M6 se v ra?unalnik vgradi podno?je za ?ip, stari ?ip se ?e prej odlota, z njega se pobere program, ta program se optimira, nalo?i na novi ?ips in ta ?ips vtakne na prej nalotano podno?je...

 

potem pa samo gasa... prvih nekaj kilometrov se prilagajajo parametri, zato ?e ni takoj?njega u?inka, po ene 200 - 300 km pa je to to, in razlika je o?itna :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mazda ima ra?unalnik narejen tako, da ne more? preko OBD ?ipat...

 

Pri M6 se v ra?unalnik vgradi podno?je za ?ip, stari ?ip se ?e prej odlota, z njega se pobere program, ta program se optimira, nalo?i na novi ?ips in ta ?ips vtakne na prej nalotano podno?je...

 

potem pa samo gasa... prvih nekaj kilometrov se prilagajajo parametri, zato ?e ni takoj?njega u?inka, po ene 200 - 300 km pa je to to, in razlika je o?itna :D

 

in kdo to dela? pa kok kj stane?

www.trziskisladoled.si

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

 

pri Mazdi 6 se pozna razlika v turbo-luknji, saj se da ?ipana voziti z 1400-2000 RPM ?isto solidno, originalna pa je do 2000 RPM bolj ali manj mrtva... Yavar ?e ve, o ?em govorim :)

 

Evo, to?no to me je zanimalo. Ali to pomeni, ?e jo peljem na SKN ali Avtoelektroniko, te luknje ne bo ve??

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ne ?ipat, pa boste imel mir <_< . Zadnji? smo si pri sosedu ogledoval eno "stopljeno" Vectro. Kako fajn zgleda zariban blok s prilimanimi valji. ?e bi radi 185 KM, pa kupte novo ?estico s ta mo?nim motorjem. ?e upo?tevate stro?ke ?ipanja, ve?jo porabo olja in goriva pa ?e mal tveganja zraven, ste ?e na razliki v ceni :angry: ?e pri obi?ajnih obremenitvah so problemi.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

A mogo?e kdo ve kak se kaj kuplonga obnese pri ?ipanih M6 (136 ps).

 

?e si konj ne glih dober oziroma ?e se bo? ?el dragracing bo bolj kriza. Druga? pa ni panike, ?e ima? lepo ?e v prestavi in spu??eno sklopko ji tud dodaten navor in mo? ne bosta ?kodila.

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

in kdo to dela? pa kok kj stane?

 

Daj, Kaalman, reci kaj no :P Kam se zapeljemo, da to "luknjo" zafilamo B)

A je to "kolega" iz "?tajerske"?

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Zdravo banda... Jst mam pa staro 6ko (2003) z novo ma?ino (121KM), z njo sem zdaj naredil dobrih 3000km! Zanima me kdaj je fajno vgraditi ?ip, ?e se za to odlo?im? ?e kdo ve kak?ne preformance nudijo za ta model in za koliko denarja... Pa kar se ti?e OBD-ja bi raje tega predelal in imel mir, kakor pa da mi notr tla?ijo kak?en "made in china" modul... Se da to?

 

LP

Napisano

Daj, Kaalman, reci kaj no :P Kam se zapeljemo, da to "luknjo" zafilamo B)

A je to "kolega" iz "?tajerske"?

 

lp,

D

 

www.vizual.si

 

pokli?i pa vpra?aj...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, si kdo pri nas lasti mazdo 1500/1800 luce ?Letnik 1968. Kot kaže gre za zelo redek avto, tudi v mobile.de in ebay ni nobene na prodaj. Eno sem pravkar nabavil, pa bi bilo fajn da se povežem še s kakim lastnikom da malo delimo iskušnje. 
    • Sedita Janez in Milan za sankam in se pogovarjata: - "Janez, ti lahko nekaj priznam... Ti si prijatelj... Ti me boš razumel." - "Paa, ja, reci." - "Janez, jaz sem gej." - "Ti - gej?" - "Ja, jaz sem gej." - "A imaš ti kakšne obleke od Dolce & Gabbana ali pa od Morro Sartoriale?" - "Ne, nimam." - "Nimaš. Povej mi, ali hodiš na dopust na Havaje?" - "Ne." - "Ne. Povej mi, ali igraš golf?" - "Ne." - "Voziš mogoče Ferrarija po Monte Carlu?" - "Ne. Zakaj pa vse to sprašuješ?" - "Eee, dragi moj Milan, ti nisi noben gej, ti si navaden peder..."
    • Zeleno zavajanje: podjetja sadijo drevesa, da lahko nemoteno onesnažujejo okolje WWW.RTVSLO.SI Bio, naravno, iz recikliranega materiala, prijazno do okolja, brez plinov, sadimo drevesa … Je potrošnik z izbiranjem tako označenih izdelkov del rešitve za ohranjanje okolja ali le žrtev zelenega zavajanja?  
    • Bil na Makita servisu...vzel ležaje in ščetke za restavracijo fleksarice...25€...ajd🙄...so pa zelo kvalitetni ležaji😲...samo vrhunski japonski...Koyo (JTEKT),NSK in NTN🧐 Ščetke ne rabim nujno,k so "stare" kot nove...a za 1,95€ z ddv vred sem vzel še ene za rezervo. Mast pa ne bom dal originalno,ampak malce boljšo,k imam doma lih Liqui Moly LM47 +MoS2 (z molibden-disulfidom). Je boljše za hladno orodje...se  ne rabi zagreti in tako porazdeliti utekocinjeno mast po menjalniku...ima vsebnost molibdendisulfida,kateri maže tudi "na suho",ker se praktično "zapeče" v površino zobnikov...samo je treba ob vgradnji zobnike lepo namazatii (copič,zobna ščetka ipd.) in dodati še kak pljunek-dva za rezervo. LIQUI MOLY LM 47 Langzeitfett + MoS2 | 400 g | Lithium Fett | Art.-Nr.: 3520 : Amazon.de: Gewerbe, Industrie & Wissenschaft AMZN.EU LIQUI MOLY LM 47 Langzeitfett + MoS2 | 400 g | Lithium Fett | Art.-Nr.: 3520 : Amazon.de: Gewerbe, Industrie &...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.