Skoči na vsebino

Pregrevanje plati??a


Priporočeno sporočilo

?ivjo. Pred 14 dnevi se mi je za?elo pregrevati zadnje desno plati??e (navadno ?rno). Pred enim tednom sem podmazal cilinder (sem mislil da je zarostan zaradi vo?nje po snegu - Krvavec) in pregledal plo??ice. Sem mislil da bo vredu pa ni. ?e vedno se pregreva imam pa bolj vo?njo po mestu. Kakorkoli mislim, da bom moral menjati zadnji cilinder. Zanima me ?e je diagnoza prava in koliko je cena cilindra oz kak?en stro?ek bi lahko bil toliko za predstavo? Hvala ?e vnaprej za odgovore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo imel sem isto te?avo pi prej?njem avtomobilu. Usi so govorili da je zelo verjetno ?el celinder ampak na koncu sem ugotovil da mi je zarustalo malo pri fedru na celindru in zajla za ro?no! Tako da prvo probaj z izvija?om in kladvam narahlo potou?t gor in ?e se ti vrne nazaj je isti problem kot pri meni in z kako fino mastjo ali sprejom Kent.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala za premislek bom ?e to preveril preden se odlo?im za menjavo cilindra

 

Pa se malo se vozit z rocno naokoli mogoce....da se vse 'pobrusi'....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se malo se vozit z rocno naokoli mogoce....da se vse 'pobrusi'....

 

a resno a me zajebava?? Ker ro?ne na kri?i??ih in ovinkih ne uporabljam (te ?asi so mimo) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri moji stari Hondi smo ta teden odpravili ta problem.

So pa plo??ice blokirale na vodilu in so se mi bremze in posledi?no feltna segrevala/pregrevala.

Smo vzeli dol ?eljusti, spucali in ?e za vsak slu?aj zamenjali cilindre in protipra?na tesnila.

 

lp

 

mk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti ro?na ali no?na bremza ti je glede celindra isto! Razlika je samo to da z ro?no bremzo zabremza? preko zajle zadnji ?eljusti no?na bremza ti pa preko hidravlike vse 4 ?eljusti bremza! Tako da ti samo poglej prvo tisto kar sm ti reku ker mislim da je samo to to. In seveda ?e si ?e pregrel pakne bo? moru zamenjati obe sevede ?e bo? hotel imeti top bremze!

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja naslednji teden grem v akcijo. Cvijo bom spucal pa da vidim ?e se bo ?e pregrevlo pa bom kar cilinder zamenjal (pakne pa itak). tnx

 

A kdo ve kolk pride cilinder tko za predstavo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

V ve?ini zablokira vzvod ro?ne zavore ( spusti semering ) ali pa oksidi zagrabijo plo??ice v vodilih ( kot je bilo ?e omenjeno ). Preverite: demontirajte kolo, potegnite ro?no zavoro, spustite ro?no zavoro, na cilindru potegnite nazaj s kle??ami ?ico ro?ne zavore - pri tem dejanju bi moral vzvod ro?ne zavore na cilindru se sam vrniti v nevtralni polo?aj v koliko se ne in ga je potrebno ro?no potegniti potem blokira. V koliko se vzvod sam vra?a pa preverite plo??ice, kako se gibljejo v vodilih.

Nabava novega zavornega cilindra je kar nesramno drago. Zavorni cilinder se da obnoviti ( obnova od 50 do 75 ? stro?ka / www.zavorniservis.com ), obnovljeni cilinder je enakovreden novemu, vendar ob?utno cenej?i.

 

Lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v?eraj zamenjal bremze in se je tudi zadnje desno plati??e pregrevalo. :hohoho: Potem sem pa lepo ?eljust razdrl, spucal vodila, namazal zdaj pa zadeva dela kot urca. Zdaj mi je ?al, da nisem vse 4 ?eljusti spucal, sploh glede na to, da imam cel komplet gumic ?e na zalogi, ?e se mi ravno katera strga med pucanjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.