Skoči na vsebino

kupujem mazdo 6


Joshh III

Priporočeno sporočilo

Zdravo! ze v naprej se opravicujem,ce ta tema ne pase sem...odlociv sm se da bom kupil mazdo 6 letnik 2004. 2.0i me pa zanimajo nasledne stvari...

 

homuligaciski kartoncek - velikost feltn , sirina gum koliko je dovoljeno za homolugacijo

poraba bencina

kako je kej z masino,komu dela kej problemov?

ali kdo ni zadovoln z mazdo6?

uglavnem vse me zanima kar se gre za mazdo 6,in prosm d mi svetujete,oz.pomagate!

 

THNX lp. :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo! ze v naprej se opravicujem,ce ta tema ne pase sem...odlociv sm se da bom kupil mazdo 6 letnik 2004. 2.0i me pa zanimajo nasledne stvari...

 

homuligaciski kartoncek - velikost feltn , sirina gum koliko je dovoljeno za homolugacijo

poraba bencina

kako je kej z masino,komu dela kej problemov?

ali kdo ni zadovoln z mazdo6?

uglavnem vse me zanima kar se gre za mazdo 6,in prosm d mi svetujete,oz.pomagate!

 

THNX lp. :blush:

 

predlagam, da si vzame? ?as, pa proba? najti kaj na to temo, saj se je o tem ?e veliko pisalo,

da pa bi ti kdo kaj pametnega napisal o motorju 2.0i - predvidevam da bencincu... pa jo je imel poky.... pa ?e en s primorske ?e se dobro spomnim

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

predlagam, da si vzame? ?as, pa proba? najti kaj na to temo, saj se je o tem ?e veliko pisalo,

da pa bi ti kdo kaj pametnega napisal o motorju 2.0i - predvidevam da bencincu... pa jo je imel poky.... pa ?e en s primorske ?e se dobro spomnim

 

 

ma sm gledu pa ne najedem...dej me mal vodi kje da pogledam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma sm gledu pa ne najedem...dej me mal vodi kje da pogledam...

 

Jaz ti lahko povem samo to, da ne kupovat Mazde z dizelskim motorjem. PDF filter dela samo sranje v njem. Sem Lastnik Mazde6 140CD GT 2008. Pleh je pa tudi svojevrsten - sklepam po zvoku in po?kodbah po kamenju. Vo?nja z njo pa je kar u?itek. Mam pa 18" plati??a in pnevmatike 255/45/18. Povem ti, da je vo?nja v njih super. Te pa opozarjam. ?e kupuje? avto na robu finan?nih zmo?nosti bi ti bile tele pnevmatike prava no?na mora. Naprimer pozimi ko mora? menjati gume te spravijo ob 900 - 1200?, saj ena pnevmatika stane od 200? - 300?. Moj predlog. Najbolj?a izbira opreme je sigurno TE ali TEplus. Jaz sem kupil mojo GT samo zato ker je bla na zalogi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e kupuje?,kupi jo obvezno brez PDF filtra. ;) (pred face- liftom).

 

Gume so gor original na diesel power 205/55/16 in niso glih ne vem kak?en stro?ek.Kupi? pozneje ?e jeklene feltne in da? pozimi gor 195/65/15.?e manj?i stro?ek.

To je to.

Sre?no pri nakupu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e kupuje?,kupi jo obvezno brez PDF filtra. ;) (pred face- liftom).

 

Gume so gor original na diesel power 205/55/16 in niso glih ne vem kak?en stro?ek.Kupi? pozneje ?e jeklene feltne in da? pozimi gor 195/65/15.?e manj?i stro?ek.

To je to.

Sre?no pri nakupu.

 

To ima? pa prav. 17" so ?e drage, 16" so pa skoraj za pol cenje?e. Je par azlika v vo?nji skozi ovinke zelo velika. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.