Skoči na vsebino

Qverty

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Oooo pubec...vse najbolj?e....pa dobrodo?el v svet odraslih. :D Zaj pa le hitro na pir pa babe..... :P

 

:cheers:

 

teb ni pomo?i.. pir bo ju3 :bravo: morem ajvarja poklicat.. baje je na celjskem sejmu... :bravo:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Js sem pa modelu danes osebno ?estital, zrihtal karto da je ?el lahko malo sejem po?ekirat(se opravi?ujem ker nisem imel ve? ?asa), pol sem ga pa ?e zadrogiral z ?arkom. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js sem pa modelu danes osebno ?estital, zrihtal karto da je ?el lahko malo sejem po?ekirat(se opravi?ujem ker nisem imel ve? ?asa), pol sem ga pa ?e zadrogiral z ?arkom. :bravo:

 

stari hvala za karto.. :rispekt: ej sj jz sm tut bil na knap z cajti k sm pr?u domu, odlo?o ?elado pa pi?il naprej z avto?olo :D

?arki pa tko :D sm bil tak naspidiran pol na avtocest da je skos prot 140 ?tevc lezu :blush::P

If in doubt, flat out... 

Napisano

teb ni pomo?i..

 

Se boma pogovarjala za par let. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.