Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

pozna kdo mehanika, ki zna kvalitetno zavariti rezervoar za gorivo (Lj in okolica)? Cena novega je ca. 750 EUR, ampak zaradi ene luknjice ga ?e ne bi menjaval... <_<

 

Robert

Napisano

Pozdravljeni

 

Hja...............varjenje posode goriva ni pameten posel..................hitro lahko vse skupaj po?lje v cvet.

Na veteranih se tak?ne probleme re?uje z hladnim varom, ??isti se do kovine prostor kjer pu??a, zme?a se hladni var ( dve komponenti, dobi se v Mavrici, Chemo, Merkur........................... ), nama?e ??i??eno povr?ino in pusti 12 ur pri miru. V koliko je po?kodba dosegljiva ni potrebna demonta?a posode goriva. Naslednji dan se to?i polni tank in se veselo vozi. :D

 

Lep pozdrav

 

PS

Stro?ek hladnega vara cca 25,00 ? in 1 ura ?asa

Napisano

Hja druga varianta je, da da? tank dol, sprazni?, napolni? z vodo pa ni nevarnosti za ka-bum ka-bum. :hohoho:

Ker tale hladni var je bolj tako-tako. Na avtomatiku ni ravno funkcioniralo (je ?ez ?as spustilo je pa res, da je to delal o?a in ne vem kaj ga je sploh sral :P ) in bom samo zaradi tega raje ge?tel razdrl in stori to kar sem ti napisal. No ?vasal bo sosed. B)

Napisano

Pozdravljeni

 

V koliko me spomin ?e ni zapustil, sem zgoraj napisala da je potrebno ??istiti do kovine, torej na ?isto kovino hladni var 100% dr?i - preverjeno. Lahko je pri mopedu bilo slabo ??i??eno - me?anica pa? / olje ali pa uporabljen napa?ni hladni var ( Al, CU in ne Fe ). Kakorkoli ?e, pred varjenjem se posvetujte s kak?nim kleparjem - tudi polne posode goriva z vodo je poslalo v cvet.

Obrazlo?itev:

Eksplozivna je obloga na notranji strani stene "tanka"/posode goriva in v tem primeru tudi voda ne pomaga.

 

Osebno pa menim, da je zdravje ?loveka na prvem mestu.

 

Lep pozdrav

Napisano

Hvala vsem za odgovore. :) Hladni var se mi tudi zdi zanimiva re?itev. ?e razmi?ljam o epilogu, morda se bom vseeno odlo?il za neoriginalni novi tank, v Nem?iji sem jih na?el za okrog 300 EUR.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Si nabavil nov tank?

 

Ja, na koncu sem. Medtem sem se ?e pogovarjal z raznimi mojstri. Zadnji, ki je sicer specialist za hladni var, je tank pogledal in povedal, da je spustil spoj tanka, da se tega tudi s hladnim varom ne da popraviti. <_< Predlagal je, da bi kak?ni starej?i avtokleparji to popravili z epoksi smolo, ampak ko sem govoril ?e z enim takim, je rekel, da tega ne po?nejo. Ker nimam ?asa za taka iskanja, sem se odlo?il zaklju?iti s sago.

 

Tako da sem prek spleta (http://www.autoteile-guenstig.de/) poiskal novega neoriginalnega za sprejemljivo ceno. S po?tnino vred je ca. 260 EUR.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.