Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me zato ker bi zdej mogu nardit servis na 30.000. Glupo se mi jo zdi na servis vle?t ?e mi bojo sm filter, olje pa sve?ke menjal. To lahko nardim tud sam, zanima me ?e ?e kaj ?telajo al pa kej..... :whatever:

Napisano

Mislim,da bi ti tudi v servisni knjigi moralo pisat kaj naj bi se delalo pri servisu na dolo?enih kilometrih.

Drga? pa ma? na emuli service manual za MX-5ko.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Pa za kaj folk menja sve?ke tako pogosto, js osebno jih zamenjam ne 100 kkm. Je pa res da jih na vsakih 20 kkm vzamem ven spucam, nastavim in jih dam nazaj. V vsakih navodilih pi?e da se sve?ke menjajo po potrebi ali pa na 100 kkm oziroma ob menjavi zobatega jermena, vsaj kolikor se spomnim. Druga?e pa dokler avto ne za?ne te?ko v?igat(hladen), ali pa ne "prime" na vse cilindre, jih nima smisla menjat.V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj, kar pa se sve?k ti?e, pa nimam slabih izku?enj,problem je bil ponavadi, ker je folk montiral kr ene sva?ke, pol pa ni v?igal, cukal ko je bil mrzel in ?e in ?e. Najpomembnej?e je, da se ob menjavi vgradi to?no take kot so bile prej in problemov nebo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede sve?k dr?i napisano je pa zelo pomembno upo?tevati razmak anode (tisti jezi?ek na koncu sve?ke, kamor preskakuje iskra). Obvezno je upo?tevati pravilen "luft", ki ga dolo?i proizvajalec in napi?e v priro?nik za uporabo avta. Ponavadi je od 0,6mm do 1.0mm (odvisno od motorja).

 

Pri mojem prej?njem avtomobilu so bile sve?ke kupljene za motor 2.0 in so imele 0,4mm ve?ji odmik kot predpisano za motor 1.8. Dokler nisem stisnil tega jezi?ka je avto v nizkih vrtljajih cukal in rukal, da je bilo kot na rodeu.

33112_1.png

Napisano

Super sm kje hudi?a pridem na e-mule :whatever:

 

Kaj ventile pa elektronko sploh kej nastavljajo na servisih al je to kr....

 

Vuk...v knjigi so ti sm kvadratki za obklukat kaj je naredu ne pa kaj bi moral.

Napisano

Ventili skrbijo sami zase, brez skrbi, oz. natan?neje zanje skrbijo avtomatski hidravli?ni dro?niki. Dokler se kaj nenavadnega ne sli?i ali kaj trokira in sika, se nima? zanje kaj bat.

Napisano

Na?el na muli:

ed2k://|file|Complete.Mitchel.Repair.Service.Manual.Mx5.1990.-.2000.Mx-5.Miata.Eunos.Mazda.rar|494954120|E40C50860247F0782FB5B10BFA47544D|/

cca. 470 MB

ed2k://|file|2_Mazda.MX5.Miata.Werkstatthandbuch.pdf|39427319|87F0AE0C69EB631EF6BC4C70E6BEDF86|/

cca. 37 MB

ed2k://|file|MX5.Service.Manual.(USA).1999-01.pdf|18078482|D5FD06CA819D56686CF82E15A9655A06|/

cca. 17 MB

lp

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

@zoom - werkstatthandbuch mi je ?e dol potegnilo;zadeva je v nem??ini in ma 370 strani...?e te zanima ti po?ljem po mailu.-37 mb.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

vuk, hvala res, sm ne vem ?e mi bo mail to potegnu....?voh linija pa to...

 

kaj pa ?e te prosm da mi po?lje? samo del o tipu sve?k ter predpisanem luftu, olju...

Se bova neko za kak?no pivce zmenila :blink:

 

mail ti po?ljem po PM

  • 1 leto kasneje...
Napisano

V svojih 23 letih "?raufanja", sem do?ivel marsikaj

Kmalu si za?el ?raufati! ?zmeden?

OK zdaj pa resno. Da ne bom odpiral nove teme bom uporabil tole, ker ima li?en naslov, to?en tak?en kakr?nega bi napisal jaz. :lol:

Torej: Rabim service manual za mojo Mazdico. To je 323 C BA generacija. Tudi za F bo OK. Saj pomoje sta to v isti knjigi. Mogo?e celo kdo najde za Ford Laserja (isti avto z druga?no zna?ko).

I??e se Service manual for Mazda 323 BA

Kakr?nikoli namigi bi mi prav pri?li. Sam tole i??em ?e kar nekaj ?asa pa ni nikjer za najdt. ?e ima kdo kaj tak?nega ali pa ve kje najti dobi na sre?anju (oz. ko se prvi? vidimo) za :pepsi:

Imam pa za MX-3 service manual. :cheers:

Napisano

Ups, Symon, pa res... sramezljiv

Se opravi?ujem, ponavadi pregledam samo nove objave, pa se je tole vpra?anje pojavilo med njimi...in sem odgovorila...

Veter v laseh...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.