Skoči na vsebino

NFS ProStreet


qwerty

Priporočeno sporočilo

No ker mam po?itnce sm se mal igral in zbral 8 avtov (na za?etku je bilo devet kandidatov sam je BMW M3 takoj odpadel ker sem ga mogel 10x pelat da sm sploh v enem kosu na cilj pri?el), katere sem testiral ne dolo?eni progi... Ovinkov nisem ni? sekal, enaki pogoji pri vseh, enake nastavitve, enak na?in vo?nje, ?as sem meril trikrat in vpisal bolj?ega,...

 

Kandidati so pa bli: Mazda RX7, Mazda RX8, Acura INTEGRA TypeR, Audi S3, Audi S4, BMW M3 (ki je ?el adijo), Porsche 911 GT2, Nissan Skyline R34 in Nissan GT-R.

 

?ase sem pa meril najprej z nepredelano ma?ino, nato z predelano najbolj?o turbino in najbolj?imi FALKEN gumami in na koncu ?e total vse prefu...an kar se da, razen nastavitev... Predelano sam deli ki se dajo kupit... Od nastavitev je blo sam spu??eno do podna pa zavorna mo? prestavlena na 70/30 spredaj/zadaj... In to je bilo isto pri vseh...

 

?asi pa so v zaporedju kot sem predeloval:

 

Mazda RX7:__________1.56.21 1.42.03 1.26.16

Mazda RX8:__________1.52.69 1.40.20 1.21.61

Acura INTEGRA TypeR:__2.02.27 1.54.40 1.43.08

Audi S3:_____________2.04.24 1.50.20 1.39.73

Audi S4:_____________2.00.14 1.56.92 1.38.12

Porsche 911 GT2:_____ 1.47.73 1.40.89 1.30.02

Nissan Skyline R34:____1.54.70 1.47.09 1.28.19

Nissan GT-R:_________ 1.40.32 1.38.66 1.27.54

 

Zdej se pa komt vidi kdo je zmagovalec na celi ?rti... Najbolj me je presentil kak je Porsche zani? v ovinkih... Prev? drsi v po?asnih, v hitrih se pa dokaj dr?i... O Skyline-ih nimam pripomb... Peljeta kot se re?e sam tut oba mal z ritjo vesela... Audi ko audi, te?ek, neokretn in podhranjen (kljub predelavam)... Integra podn od podna, dere se na 10k rpm druga pa n?... In pol na?im Mazdam, katere so me pa tko pozitivno presenetle da aleluja... RX7 je sicer zlo "tailhappy" in rada ple?e skos po?asne ovinke, medtem ko RX8 je ?e od samga ?tarta kljub mali mo?i prot 911-ki ki ima 935HP, jo mazda z 580HP nese na celi ?rti... V ovinke gre ko noben avto, na travi nism bil nikol... Pelal skos komot nad 200... En dalj?i ovinek ko je 911-ko mi vn vrgl pr 210kmh je mazda pelala 280kmh in ?e pospe?evala... Ni da ni lepih besed...

 

Zdej vsaj vem da prodam 911 pa RX8 zrihtam do potankosti...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

EA games je za pro street vlozila 3 mio $ v razvoj to igro samo za teste na resnicnih (original) avtih

 

nikjer pa ni blo govora o sponzoriranju :D

 

sponzorji so kupci... najprej pa posojila in kredit vzamejo :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.