Skoči na vsebino

Nakup nove mazde 6


cRaZY

Priporočeno sporočilo

No, po 6. letih je cas da se pocasi zamenja mazda 6 :) V igri je nova mazda6, seveda pa ne za vsako ceno.

 

Cene so precej navite, me zanima kako bo v praksi - se da kaj spustiti ali ne. Glede na to da je kao neka kriza :)

 

Zanima me, ce kdo ve ali se splaca vzeti novi diesel motor ali ne? Stvar je taka, da sem precej zgret za opremo GTA (roko na srce - avto za skoraj 30k eur mora imeti gretje sedezev, ledr,...). Problem je seveda v tem, da po novih cenikih je GTA na voljo samo pri 185 konjskem dizlu ali pa 2.5 bencinarju. In jemati 185 konjev, ko ti jih je 140 cisto dovolj je malo smesno :)

 

Pri pregledovanju starih katalogov sem ugotovil, da je v '09 opremi razlika v dodanih:

- Pomoc pri menjavi pasu (RVM)

- Pametna kartica (Smart Card): vstop v avto in zagon motorja brez kljuca

- Alarmna naprava

- Parkirni senzorji spredaj in zadaj

 

Ve kdo se za kaksno razliko?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo.

jaz sem imel isto dilemo. Vsekakor sem hotel imeti GTA opremo. Letnik 08 je bil na voljo z 2.0 140 km dizlu in 2.5 bencinarju. letnik 2009 je na voljo z najmo?nej?im dizlom 135 kw (pade? v najvi?ji zavarovalni razred) in z 2.5 bencinarjem. Jaz sem izra?unal, da bi za dizla lezno pla?eval skoraj 400? ve? pri kasku in zavarovanju. Odlo?il sem se za bencinarja.

V ?tartu je dobrih 2000? cenej?i + cenej?e zavarovanje.

 

Razlika v opremi med GTA in Te+ je tak?na, kot si omenil,

dodal bi ?e:

- ?portni prednji in zadnji odbija?

- ?portni pragovi

- druga?ne meglenke

- serijsko zatemnjene zadnje ?ipe.

- tire pressure monitor

- alu stopalke

 

Kot celota meni GTA deluje precej lep?e. Sede?i so samo delni leder ( kar je meni osebno bolj?e). ?e ho?e? cele usnjene sede?e - izberi opremo GT.

 

Pred mojo GTA-jko sem 1 mesec vozil Te opremo. im moram re?i, da je ?e precej bolj?i ob?utek v vo?nji z GTA-jko.

 

- Perkirni senzorji so res potrebni. tudi ?e ne bo? vzel GTA-jke, si vsaj naknadno omisli park senzorje.

- zagon brez klju?a: saj je fino, dalo bi se pa tudi brez tega pre?iveti

- RVM : ne vem, ni se mi ?e vklju?il. moram na servis, da vidim, ?e je sploh vklopljen. Na?eloma je z vidika varnosti ok.

- tire pressure monitor: Po prebiranju tujih forumov - ni ravno u?inkovita zadeva.

Alarmna naprava - vsekakor potreba zadeva.

- ?portni paket: Stvar okusa. nekomu je v?e?, drugim ne.

 

Moj nasvet. ?e bo? zadovoljen s 140km dizlom in ?e dobi? ?e kak?en letnik 08 ga vzemi, bi lahko dobil ?e kak?en dober popust. naknadno da? ?e senzorje in to je to.

 

Glede dileme 185km dizel / 170 km bencin, bo? moral pa sam pretehtati. Meni je bencin prevagal. moram pa re?i, da ima 2.5 kar dober navor za bencinarja in omogo?a lagodno kruzanje v 6. prestavi pri cca 70kmh.

 

uh, sem se razpisal ;-))

 

?e te ?e karkoli zanima, ti kar vpra?aj.

 

lp,

Lon?k

 

 

No, po 6. letih je cas da se pocasi zamenja mazda 6 :) V igri je nova mazda6, seveda pa ne za vsako ceno.

 

Cene so precej navite, me zanima kako bo v praksi - se da kaj spustiti ali ne. Glede na to da je kao neka kriza :)

 

Zanima me, ce kdo ve ali se splaca vzeti novi diesel motor ali ne? Stvar je taka, da sem precej zgret za opremo GTA (roko na srce - avto za skoraj 30k eur mora imeti gretje sedezev, ledr,...). Problem je seveda v tem, da po novih cenikih je GTA na voljo samo pri 185 konjskem dizlu ali pa 2.5 bencinarju. In jemati 185 konjev, ko ti jih je 140 cisto dovolj je malo smesno :)

 

Pri pregledovanju starih katalogov sem ugotovil, da je v '09 opremi razlika v dodanih:

- Pomoc pri menjavi pasu (RVM)

- Pametna kartica (Smart Card): vstop v avto in zagon motorja brez kljuca

- Alarmna naprava

- Parkirni senzorji spredaj in zadaj

 

Ve kdo se za kaksno razliko?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm, super. Povej, kaksno imas porabo na bencinarju? Vem da so cifre zelo razlicne, ampak za feeling.

 

Moj izracun kaze, da pri 26.000 prevozenih na leto:

D: 6.5l/100 : 26000 : 1690 * 1.050 = 1774,5

B: 9l/100 : 26000 : 2888 * 1.129 = 3260,5

 

je 1.486 eur na leto za bencin vec...

Cena novega dizla je 2.300 eur vec, zavarovanje pa 260 eur na leto vec. Po moznosti vecjih servisev nisem stel. Glede na to da bo stara mazda6 ostala pri hisi (180.000 km brez problemov) in bo zamenjala accenta, bo verjetno z novo narejenih celo manj kot 26.000 kilometrov. Tako da po racunanju smo verjetno nekje na nuli.

 

Ocitno CD185 res odpade. Edina dilema je torej 2.5 bencinar ali stari 140 konjski diesel. Bomo videli kaksna bo ponudba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi tank je bil po BC 9.8l. Sem imel pa kar dosti mestne vo?nje. ?akam, da spraznim 2. tank. druga?e pa ra?unam kombinirano porabo tam nekje 9l.

na: www.spritmonitor.de ima? porabo uporabnikov v nem?iji. tam je kar nekaj lastnikov 2.5 benza in je verjetno kar realna slika.

 

pri primerjavi cen ra?unaj ?e cca 100?/servis ni?jo ceno pri servisih.

 

na nem?kem forumu so se nekaj prito?evali ?ez 140 dizel, ampak verjetno je to subjektivno.

 

Ni pa to lahka dilema. jah sem imel isto ;-)

 

Hmm, super. Povej, kaksno imas porabo na bencinarju? Vem da so cifre zelo razlicne, ampak za feeling.

 

Moj izracun kaze, da pri 26.000 prevozenih na leto:

D: 6.5l/100 : 26000 : 1690 * 1.050 = 1774,5

B: 9l/100 : 26000 : 2888 * 1.129 = 3260,5

 

je 1.486 eur na leto za bencin vec...

Cena novega dizla je 2.300 eur vec, zavarovanje pa 260 eur na leto vec. Po moznosti vecjih servisev nisem stel. Glede na to da bo stara mazda6 ostala pri hisi (180.000 km brez problemov) in bo zamenjala accenta, bo verjetno z novo narejenih celo manj kot 26.000 kilometrov. Tako da po racunanju smo verjetno nekje na nuli.

 

Ocitno CD185 res odpade. Edina dilema je torej 2.5 bencinar ali stari 140 konjski diesel. Bomo videli kaksna bo ponudba.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Crazy - samo kot namig; ?e vgradi? v 2.5 benz motor - LPG (Uteko?injeni Naftni Plin), te vo?nja pride bistveno cenej kokr pr "traktorju" :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fanta samo tole bom dodal, pomislita na vgradjo LPG, pol se vsi dizli skrijejo,vsaj kar se porabe ti?e. :danzoman:

Stro?ek pokrije? v 1 letu, in potem se vozi? s 170 konji za maksimalno 5 litrov benza(to je 10 litrov plina LPG)

Jaz imam 2.3 motor in zadeva ?pila v nulo, ima pa pa ?e en ?lan na forumu 2.5 tud predelan na plin.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Yavarye,

jst ?e resno razmi?ljam o tem, sam bom vsaj nekaj 1000 km po?akal, da se ma?ina ulaufa, potem pa :bravo:

 

edino ne vem, kam bi dal woofer, ki je zdej v prostoru za rezervno kolo. prtlja?nika pa ne bi rad izgubil

 

Fanta samo tole bom dodal, pomislita na vgradjo LPG, pol se vsi dizli skrijejo,vsaj kar se porabe ti?e. :danzoman:

Stro?ek pokrije? v 1 letu, in potem se vozi? s 170 konji za maksimalno 5 litrov benza(to je 10 litrov plina LPG)

Jaz imam 2.3 motor in zadeva ?pila v nulo, ima pa pa ?e en ?lan na forumu 2.5 tud predelan na plin.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Yavarye,

jst ?e resno razmi?ljam o tem, sam bom vsaj nekaj 1000 km po?akal, da se ma?ina ulaufa, potem pa :bravo:

 

edino ne vem, kam bi dal woofer, ki je zdej v prostoru za rezervno kolo. prtlja?nika pa ne bi rad izgubil

 

Upam da jaz zadevo dokon?am do konc tedna pol ti dam fotke kako pr men to zgleda, bo pa ostal wofer in rezervna guma. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak bo vsak svojo kanto hvalu, pa ?e ima tako ali druga? opremo, motor...

Vseeno malo pomislite, ?e je ta GTA oprema res tako super in potrebna. Leder je kakor za koga (meni sploh ni v?e?), gretje sede?ev me ne fascinira, tisto s spojlerji smo ?e prerasli, RVM in ostale stvari so pa sicer fajn ampak se jih za tistih nekaj tiso? evrov tudi da pogre?it. Model 163 TE Plus je po mojem dale? najbolj uravnote?en in cenovno ugoden glede na to, kaj ponuja. Jaz imam to opremo s prej?njim motorjem (CD 140) in je zadeva super. O dizlih ali bencinu pa ne bi ve?, da ne bom kregan. Je pa dejstvo, da Mazdini bencinarji niso ravno zadnji krik mode in tehnologije (kot TSI, TFSI, Tce...). pa naj kdo re?e, kar ho?e. Dizli pa so (sploh novi motor).

Bi imel nov motor (CD 163), ampak se ne sekiram preve?. Nisem ga ?e vozil, ampak menda v praksi tudi ni kak?ne res ob?utne razlike. Predvsem nekaj navora v ni?jih obratih, ki ga po mojem ?e CD 140 ne manjka prav veliko. Je pa spet 1500 EUR dra?ji...

Ja, vse je v denarju.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super, me prav zanima kako izgleda. Naredi fotke, da vidimo, kako bo to re?eno.

lahko se pa dobimo na kak?ni :pepsi: , da se ?e u ?ivo vidi instalacija.

 

lp

 

Upam da jaz zadevo dokon?am do konc tedna pol ti dam fotke kako pr men to zgleda, bo pa ostal wofer in rezervna guma. :danzoman:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mnja, pa gre? z LPG lahko v gara?no hi?o? V?asih so bili razni znaki, da se ne sme...

 

Pa ?e vedno me zanima, kak?no je mnenje o 140 km dizlu? ?e se slu?ajno kje dobi staro ?estko s tem motorjem... se spla?a ali je novi 163km enostavno toliko bolj?i?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mnja, pa gre? z LPG lahko v gara?no hi?o? V?asih so bili razni znaki, da se ne sme...

 

Pa ?e vedno me zanima, kak?no je mnenje o 140 km dizlu? ?e se slu?ajno kje dobi staro ?estko s tem motorjem... se spla?a ali je novi 163km enostavno toliko bolj?i?

 

Za prvo ti bo kdo drug povedal.

 

glede dizla pa vsekakor 163km. popolnova nova ma?ina, bolj zvezen navor, manj ?re, mirnej?i motor, baje naj ne bi bilo problemov z DPF-jem.

Se pa strinjam s tabo, da je z racionalnega vidika Te+ oprema najbolj smortna. sploh s 163km dizlom.

Meni osebno je pa? GTA oprema pretehtala, tako da je bila potem dilema 185 d vs. 170 b.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa bencinar ma cnej registracijo, ?e to ni tud razlog za premislek, glede na 185 konski traktor, pol pa tud ne vem.

Pozanimaj se ?e koliko so servisi za 2.5 benz al pa 2.2 traktor in nared ra?unico ?e se ti spla?a s tisto razliko pri porabi. Seveda pa upo?tavaj ?e koliko ?asa ma? namen imet avto. :ne vem:

Pol bo? pa videl kje si.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stvar je v tem, da je 163 konjskega dizla potrebno kupiti nov avto, medtem ko starega 140 konjskega dobis leto starega, za bolj ugodno ceno. Pa tudi avtohise se bodo verjetno hotele znebiti 140 konjskih, ce jih je se kaj na zalogi, torej bi mogla biti cena bolj ugodna.

 

Zato je vprasanje, ali je 163 konjski toliko boljsi, da se zaradi tega splaca kupiti nov avto.

 

Za CD185 smo tako ali tako ze ugotovili, da se skoraj ne splaca, sploh ker uradna cena novega preseze 30k eur.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cinizem on: ker smo dr?ava, ki izdela najve? avtomobilov : cinizem off

 

je logi?no, da imamo popolnoma svoje razrede za registracije. Tako kot idioti pla?ujemo 103 kW (meja je do 100 kW), enako se godi M6 135 kW (nad 130 kW)

 

Kaj ?mo. Only in SLO.

 

P.S. A GTA ne more? kupit z 120 kW? pa ?ip*?

 

:dudek:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res ?koda, da sta opremi GTA in GT pri novih le z najmo?nej?im dieslom 185KM in pla?a? zanjga ravno tolk obveznega zavarovanja kot lastnik Veyerona ?zmeden?

 

Enostavno se ti tukaj finan?na ra?unica te?ko izzide in je verjetno bolj?, da vzame? 2,5 bencinarja pa ?e ga nadgradi? s plinom al pa tud ne. Je pa tako, da pri 0% popusta je razlika v zavarovanju med njima 348? v korist bencinarja. V kolikor pa ima? 50% popusta je pa tudi razlika polovi?na (174?).

 

?e da? plin notri je pri 25.000km na leto prihranka 350-400? se pravi, da stro?ek za plinsko instalacijo pokrije? v 4-5 letih , kar se mi zdi sprejemljivo ?e posebej ?e ra?una? dra?jo nakupno vrednost in dra?je zavarovanje za diesla.

 

Evo pa ?e mal primerjave kolk ta pride na obdobje 5 let pri 25.000 prevo?enih km

 

CD140 Sport GTA 27.990? + zavarovanje (max bonus) 1.640? + poraba diesla 7.000? = 36.630?

 

CD185 Sport GTA 31.590? + zavarovanje (max bonus) 2.510? + poraba diesla 7.000? = 41.100?

 

2.5 Sport GTA 29.290? + inst. plin 1.600? + zavarovanje 1.640? + poraba LPG 6,187? = 38,717?

 

2.5 Sport GTA 29.290? + zavarovanje (max bonus) 1.640? + poraba bencina 11.137? = 42.067?

 

 

Ergo... ?e dobi? 140CD je res dobra opcija in najcenej?a pa ?e vso ?eljeno opremo ima? in brez skrbi avto ima vrh glave mo?i :D

 

Takoj naslednja opcija pa je bencinar 2.5 s plinom.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res ?koda, da sta opremi GTA in GT pri novih le z najmo?nej?im dieslom 185KM in pla?a? zanjga ravno tolk obveznega zavarovanja kot lastnik Veyerona ?zmeden?

 

Enostavno se ti tukaj finan?na ra?unica te?ko izzide in je verjetno bolj?, da vzame? 2,5 bencinarja pa ?e ga nadgradi? s plinom al pa tud ne. Je pa tako, da pri 0% popusta je razlika v zavarovanju med njima 348? v korist bencinarja. V kolikor pa ima? 50% popusta je pa tudi razlika polovi?na (174?).

 

?e da? plin notri je pri 25.000km na leto prihranka 350-400? se pravi, da stro?ek za plinsko instalacijo pokrije? v 4-5 letih , kar se mi zdi sprejemljivo ?e posebej ?e ra?una? dra?jo nakupno vrednost in dra?je zavarovanje za diesla.

 

Evo pa ?e mal primerjave kolk ta pride na obdobje 5 let pri 25.000 prevo?enih km

 

CD140 Sport GTA 27.990? + zavarovanje (max bonus) 1.640? + poraba diesla 7.000? = 36.630?

 

CD185 Sport GTA 31.590? + zavarovanje (max bonus) 2.510? + poraba diesla 7.000? = 41.100?

 

2.5 Sport GTA 29.290? + inst. plin 1.600? + zavarovanje 1.640? + poraba LPG 6,187? = 38,717?

 

2.5 Sport GTA 29.290? + zavarovanje (max bonus) 1.640? + poraba bencina 11.137? = 42.067?

Ergo... ?e dobi? 140CD je res dobra opcija in najcenej?a pa ?e vso ?eljeno opremo ima? in brez skrbi avto ima vrh glave mo?i :D

 

Takoj naslednja opcija pa je bencinar 2.5 s plinom.

 

Plinska istalacija v 2.5 mazdo, je cca 1.4 K?, z vsemi dodatki in homologacijo.

Pokrije? jo v manj kot 25kkm, TUKAJ pa si lahko izra?ina? kaj se spla?a in kaj ne.

Prvo leto prihrani? malo, naslednje leto pa za komplet gum in registracijo. :ne vem:

 

Jaz nisem vgrajeval pri Plinex-u ali pa Avtu na plin ampak pri firmi Sigas.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sem narobe napisal? ... Stro?ek vgradnje plina sem primerjal z dieselskim avtom in ne z bencinarjem. To kar trdi? ti velja primerjava bencin:LPG ampak tukaj je ?lo za vpra?anje ali naj kupi diesla ali bencinarja in sem mu dal potem primerjavo v kolikem ?asu se pokrije s stro?ki porabe vgradnja plinske instalacije v primerjavi, ?e bi na za?etku kupil diesla. Govorimo samo o instalaciji in ne o razliki v nakupni ceni diesla proti bencinarju.

 

Tale izra?un je tudi rahlo pristranski saj ne upo?teva 10% vi?je porabe s plinom kot z benzom. Sem ?el malo primerjat izra?une za isti avto in je v povpre?ju 10% razlika v porabi v litrih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sem narobe napisal? ... Stro?ek vgradnje plina sem primerjal z dieselskim avtom in ne z bencinarjem. To kar trdi? ti velja primerjava bencin:LPG ampak tukaj je ?lo za vpra?anje ali naj kupi diesla ali bencinarja in sem mu dal potem primerjavo v kolikem ?asu se pokrije s stro?ki porabe vgradnja plinske instalacije v primerjavi, ?e bi na za?etku kupil diesla. Govorimo samo o instalaciji in ne o razliki v nakupni ceni diesla proti bencinarju.

 

Tale izra?un je tudi rahlo pristranski saj ne upo?teva 10% vi?je porabe s plinom kot z benzom. Sem ?el malo primerjat izra?une za isti avto in je v povpre?ju 10% razlika v porabi v litrih.

 

Boss ma? prav ampak ne ?isto.

Ok ve?ja poraba, js si pri?tejem liter in pol in mam porabo 10 litrov to je manj kot 5 litrov nafte, kdo sedaj manj porabi ?

 

Dizla predelat na plin je ?ista neumnost, ker prihrani? 1? na 100 kilometrov.

 

Pa primerjave Bencin:Lpg in dizel sploh ne more? narest, ker LPG brez benza ne pelje.

 

Recimo takole:

M6 GT Navy Bencin 2.5 stane 29.450,00?

M6 GT Navy Diesel 2.0 stane 31.090,00?

 

Razlika 1640,00? <_<

 

Recimo ?e pa gleda? gta pa je razlika samo 300?.

 

Za to ceno si, v bencinarja kamot, lahko montira? LPG, pa tudi ?e pol porabi 12(pri meni je zaenkrat 10) litrov se potem ?e vedno vozi? za cca 6 litrov nafte.Povrh vsega pa je servis cenej?i za bencinarja kot dizla, tako da zdrava pamet da vedeti kaj se spla?a. Pol ?e bodo za?eli ?e s kakimi davki na onesna?evanje(okoljskimi al kako se re?e) srat, si spet zmagal. Nobene jebe z DPF, je pa res da ko pa dizel sune pa sune, to je edino kar mu lahko dam v +.

 

Sj vem zdej k mam pa plin pa vse vem, samo js sem se pred vgradnjo tud odlo?al 1 mesec pol sem pa enostavno naredu izra?un in se mi spla?a.

 

 

V glavnem jaz sem za benz tako kot zmeraj. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Narobe si gledal cene... 2.5 GT navi stane 31.390? po trenutno aktualnem ceniku. Cena za diesel 2.0 GT Navi pa je napa?an saj je pravilna 29.990 vsaj tako pravijo na Cosmosu ampak avta s to opremo nimajo ve?.

 

Gledal sem pa na tem ceniku http://www.mazda.si/showroom/mazda6/5door/specs/ in te cene sem vkalkuliral v izra?un, kjer sem itak napisal, da se spla?a vzet bencin + LPG saj v 5 letih si komaj kej dra?ji od 2.0 diesla.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vsekakor so nove Mazde 6 grdo dra?je kot prej?nje. Govorim o dosti ve?jih gumah, zavarovalnih razredih, (?e 103kW je vi?ji razred) servisih... groza. V?asih si bil pravi đek ?e si kupu avto za 25 000 mark, danes pa za enako evrov ne dobi? veliko.... obup.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res, sam po drugi strani pa si takrat za 25.000DEM dobu od opreme mogo?e elektri?ne ?ipe pa servo volan pa brezvezen radiokasetar z dvema zvo?nikoma. ABS je bil ?e eksotika, ravno tako airbag ali dva kar je blo ?e vi?ek varnosti, s klimo si bil pa ?e ?isti frajer ampak takrat avto ni bil ve? "samo" 25kDEM.

 

?e pa recimo gleda? malo bolje opremljene avtomobile pa so se cene tudi takrat gibale preko 40kDEM ali ?e ve?. Recimo Xedos 9 je bil verjetno, ?e upo?tevam inflacijo takrat dra?ji od dana?nje ?estice pa ji z opremo in v?ito varnostjo ne se?e niti do kolen (pustmo kvaliteto).

 

Lahko pa danes ?e vedno kupuje? avte za cca 12.000?, ki imajo ve? opreme kot tisti pred 15 leti.

 

Po drugi strani bi pa rekel, da je tehnika ?la strmo navzdol. 3 leta nazaj sem kupil Garmina in bil navdu?en nad nizko ceno 400?, danes pa je tak model nekje 150?. Pred dvema letoma sem kupil prenosnik za malo manj kot 2.000?, danes je cena podobnega med 800-900?, da se pa dobiti spodobne tudi za 500? ali celo manj.

 

LCD TV je bil lani po ceni 1.400? (sicer sem ga dobu za 900?) ampak podoben model danes je 600?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, nisem prepri?an, da je bil Xedos9 ravno rang (primerljiv razred) dana?nje ?estice, razen ?e si imel v mislih Xsedosa6? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, nisem prepri?an, da je bil Xedos9 ravno rang (primerljiv razred) dana?nje ?estice, razen ?e si imel v mislih Xsedosa6? :)

 

 

Xedos6 je bil okoli 6 mio SIT... vsaj toliksna je bila cena za odbitno fransizo pri kasku ... Se spomnim, ko mi je pocila sipa in nisem imel kombinacije za stekla... in bi bi odbili takrat 60.000 SIT... Original sipa je bila sicer okoli 130.000 SIT... neoriginalna pa je bila ravno tam nekje okoli 50.000 do 60.000 SIT :) ...

 

6 mio. SIT pa je danasnjih 25.000 ? ...

 

Xedos6 je bila 2.0 V6, z usnjem, elekticno pomicno streho in stekla, 2xairbag, radio sem jaz zamenjal, ker je bil notri en brezvezen s kasetarjem..., rocna klima, ABS... to je bilo pa ze vse...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.