Skoči na vsebino

Mazda MPV 2.0Diesel


Priporočeno sporočilo

?ivijo,

 

sem nov lastnik Mazde. Imam pa eno te?avo, upam, da je samo ena. Moja Mazda je MPV letnik 2005 2.0 Diesel 100Kw oz 136 KM.

Opazil sem enorno porabo olja. Na 4000 km mi ga je po?rla dober liter. Nikjer ne pu??a, tako da ...

 

Me zanima ?e je kdo imel podobno te?avo, saj je motor isti tudi v Mazdi 6.

 

Hvala.

 

lp

marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivijo,

 

sem nov lastnik Mazde. Imam pa eno te?avo, upam, da je samo ena. Moja Mazda je MPV letnik 2005 2.0 Diesel 100Kw oz 136 KM.

Opazil sem enorno porabo olja. Na 4000 km mi ga je po?rla dober liter. Nikjer ne pu??a, tako da ...

 

Me zanima ?e je kdo imel podobno te?avo, saj je motor isti tudi v Mazdi 6.

 

Hvala.

 

lp

marko

 

Preberi si malo tukaj:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5928&st=40

 

Tudi pri "tvojem" motorju se to dogaja,ker je isti kot pri M6.Nove podlo?ke injektorjev in bo zadeva re?ena. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preberi si malo tukaj:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5928&st=40

 

Tudi pri "tvojem" motorju se to dogaja,ker je isti kot pri M6.Nove podlo?ke injektorjev in bo zadeva re?ena. :bravo:

 

Alo majster zdej je za porabo olja kriva podlo?ka kjer sploh olja NI, tam je ?oba za vbrizg nafte.

 

@Prfo, najprej zamenjaj olje in se izogni se dexelia oljem !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alo majster zdej je za porabo olja kriva podlo?ka kjer sploh olja NI, tam je ?oba za vbrizg nafte.

 

@Prfo, najprej zamenjaj olje in se izogni se dexelia oljem !

 

Jaz sem tudi zamenjal olje za nartabulj?ega,kar obstaja-Mobil 1 pa ga je paocalo ?e ve?.

?e kako so krive te podlo?ke za konzumacijo olja. ;)

 

?ivijo,

 

Hvala za informacijo o podlo?kah. Moj avto ima 104000 km.

 

Klical sem malo servise v NM in LJ pa se vsi ?udijo, ?emu zamenjat podlo?ke....

 

zanima me Alex ali se je stanje pri tebi popravilo glede porabe olja?

 

lp

marko

 

Ne vem ?e,ker smo tonaredili kak teden nazaj.Bom pa poro?al.

Na na?ih servisih se ?udijo marsi?emu,?emur niso kos.V Italiji ti to naredijo brez besed,ker je ?e en mu?o Mazd 6 zaribalo. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

In kako je z zadevo???

 

Evo,po 2000 prevo?enih kilometrih,dosti po avtocesti z "nadLojzovo" hitrostjo,moram z zadovoljstvom

poro?ati,da mi ni Mazdica po posegu (podlo?ke in to) ni popila niti centiliter olja. :bravo::danzoman:

 

Tako,da to res priporo?am 136 konjskim mazdam 6 in podobnim z enakim motorjem,ki jim pijejo preve? olja,da

to re?ijo.Pa nau?ite kaj mojstre na poobla??enih servisih,kje se nahajajo te podlo?ke in zakaj jih je treba zamenjati. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem v MS na servisu vpra?al mehanika okoli teh podlo?k, in je predlagal, da se pa? menjajo, ker se lahko zgodi, da podlo?ke pu??ajo, pa potem po injektorjih nazaj gor seka, in se le-ti zape?ejo v "motor" kar bistveno ote?i menjavo podlo?k in lahko vodi celo k okvari injektorja...

 

ker sem tele informacije dobil inkognito :) trdim, da me mehanik ni napizdil... on je na svoji 6ki te podlo?ke ?e menjal... in menjavo priporo?a...

 

stro?ek je pod 100 EUR... :D na servisu ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem v MS na servisu vpra?al mehanika okoli teh podlo?k, in je predlagal, da se pa? menjajo, ker se lahko zgodi, da podlo?ke pu??ajo, pa potem po injektorjih nazaj gor seka, in se le-ti zape?ejo v "motor" kar bistveno ote?i menjavo podlo?k in lahko vodi celo k okvari injektorja...

 

ker sem tele informacije dobil inkognito :) trdim, da me mehanik ni napizdil... on je na svoji 6ki te podlo?ke ?e menjal... in menjavo priporo?a...

 

stro?ek je pod 100 EUR... :D na servisu ;)

 

Eko,kon?no en pameten mehanik :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem v MS na servisu vpra?al mehanika okoli teh podlo?k, in je predlagal, da se pa? menjajo, ker se lahko zgodi, da podlo?ke pu??ajo, pa potem po injektorjih nazaj gor seka, in se le-ti zape?ejo v "motor" kar bistveno ote?i menjavo podlo?k in lahko vodi celo k okvari injektorja...

 

ker sem tele informacije dobil inkognito :) trdim, da me mehanik ni napizdil... on je na svoji 6ki te podlo?ke ?e menjal... in menjavo priporo?a...

 

stro?ek je pod 100 EUR... :D na servisu ;)

 

se strinjam, inglede te?ave in re?itve:

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=157615

:dudek:

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.