Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred kratkim se mi je za?ela pri?igati lu?ka za ABS na komandni tabli.

Obi?ajno ostane pri?gana ko pri?gem motor, ampak ne vedno (ve?krat se ugasne kot ostane).

Parkrat se je pri?gala med vo?njo.

Parkrat se je tudi ugasnila med vo?nji

Skratka ni pravila.

 

Ali kdo ve za kaj bi ?lo? In zakaj se to dogaja?

Ali je to velik problem?

I seveda, koliko me lahko stane popravilo? Ali ga lahko izvede tudi neuradni servis?

 

vnaprej hvala za odgovore.

 

avto je

626 1.8 16v letnik 2000

Napisano

Pred kratkim se mi je za?ela pri?igati lu?ka za ABS na komandni tabli.

Obi?ajno ostane pri?gana ko pri?gem motor, ampak ne vedno (ve?krat se ugasne kot ostane).

Parkrat se je pri?gala med vo?njo.

Parkrat se je tudi ugasnila med vo?nji

Skratka ni pravila.

 

Ali kdo ve za kaj bi ?lo? In zakaj se to dogaja?

Ali je to velik problem?

I seveda, koliko me lahko stane popravilo? Ali ga lahko izvede tudi neuradni servis?

 

vnaprej hvala za odgovore.

 

avto je

626 1.8 16v letnik 2000

 

Zna biti, da se je vlaga prebila do senzorja. V?asih se da to popraviti, v?asih pa je potrebno zamenjati senzor. Pri neki drugi blagovni znamki je bil senzor cca 100 ?, ne vem pa kaka je cena pri Mazdi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

po vsej verjetnosti je ABS senzor hin...

 

premeri? z Ohm-metrom in vidi?, kateri je, potem pa menja?... na?eloma se da doma menjati (zna biti Yebeno, ?e je fejst zarostalo), druga?e pa servis... jaz sem sam menjal letos na 323F zadaj v bobnu... ceno pa lahko pogledam zve?er

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry149916

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

po vsej verjetnosti je ABS senzor hin...

 

premeri? z Ohm-metrom in vidi?, kateri je, potem pa menja?... na?eloma se da doma menjati (zna biti Yebeno, ?e je fejst zarostalo), druga?e pa servis... jaz sem sam menjal letos na 323F zadaj v bobnu... ceno pa lahko pogledam zve?er

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry149916

 

o?itno si imel podoben problem.

kje pa moram meriti? najbr? ga moram dvigniti?

uh, to se mi ne zdi enostavno. jaz pa nimam ne orodja ne znanja za take intervencije :(

 

ali ve? mogo?e koliko je nevarno voziti tako?

bremze, se mi zdi delajo brez problema. upam da to ne upliva na navadno funkcijo bremz?

bojim se da lahko? :(

Napisano

 

 

ali ve? mogo?e koliko je nevarno voziti tako?

bremze, se mi zdi delajo brez problema. upam da to ne upliva na navadno funkcijo bremz?

bojim se da lahko? :(

 

 

Bremze bodo delovale normalno! ?e gori lu?ka samo pomeni, da ABS ne bo delal, ?e pride do blokiranja koles.

Napisano

meritev izvede? tako, da poi??e? priklju?ke senzorja s centralnim o?i?enjem... in meri? direktno prevodnost senzorja, iztakne? vtika? senzorja, in vtakne? merilno orodje v tisti del kabla, ki pride iz smeri kolesa !

 

za sprednje senzorje je to ponavadi v motornem prostoru v bli?ini blatnika, kjer gre kabel za senzor v notranjost karoserije,

 

na zadnjem delu pa bo? verjetno moral odstraniti kak?no za??itno plastiko znotraj avta... v glavnem poglej, kje gredo kabli v notranjost karoserije in tam i??i naprej...

 

?e pa ima? "service manual" pa tam poglej, kje so speljani kabli...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

meritev izvede? tako, da poi??e? priklju?ke senzorja s centralnim o?i?enjem... in meri? direktno prevodnost senzorja, iztakne? vtika? senzorja, in vtakne? merilno orodje v tisti del kabla, ki pride iz smeri kolesa !

 

za sprednje senzorje je to ponavadi v motornem prostoru v bli?ini blatnika, kjer gre kabel za senzor v notranjost karoserije,

 

na zadnjem delu pa bo? verjetno moral odstraniti kak?no za??itno plastiko znotraj avta... v glavnem poglej, kje gredo kabli v notranjost karoserije in tam i??i naprej...

 

?e pa ima? "service manual" pa tam poglej, kje so speljani kabli...

 

najlep?e hvala za navodila.

 

mogo?e bo od mene ratal mehanik enkrat :P

uspelo mi je najti kable :bravo:

upam samo da so pravi, ampak so edini ki grejo od koles ?ez plo?evino v notranjost... tako da vejetno so.

trije imajo upor cca 1.5 kohm, ?etrti (zadnji desni) je prekinjen. ne vem ali je prekinjen kabel ali senzor - verjento senzor.

 

kaj zdaj?

sam tega predpostavljam brez dvigala ne znam zamenjati? ali pa ni tako komplicirano?

 

vpra?al sem danes v A-cosmosu v btc-ju za ceno senzorja: 120?

ali mogo?e ve? (ali pa kdo drug), ali ga je mo?no dobiti ceneje?

 

 

kako sploh deluje ta senzor? predpostavljam da je to nek induktivni senzor ki daje impulse, ra?unalnik jih ?teje in tako ugotavlja hitrost...?

 

u bistvu ve? me zanima ali obstaja kaka razlaga zakaj je crknil in ali se to pogosto dogaja pri mazdi 626, recimo? vem da preve? vpra?am, ampak ?e kdo ve... ;)

Napisano

 

vpra?al sem danes v A-cosmosu v btc-ju za ceno senzorja: 120?

ali mogo?e ve? (ali pa kdo drug), ali ga je mo?no dobiti ceneje?

kako sploh deluje ta senzor? predpostavljam da je to nek induktivni senzor ki daje impulse, ra?unalnik jih ?teje in tako ugotavlja hitrost...?

 

u bistvu ve? me zanima ali obstaja kaka razlaga zakaj je crknil in ali se to pogosto dogaja pri mazdi 626,

 

Pozdravljeni

 

Ponavadi se s testerjem naprej ugotovi kateri senzor nagaja, nato se ga ?e fizi?no premeri ( lahko je prekinjena ?ica od konektorja do senzorja ali pa senzor samo zapacan/se ga ??isti in spet dela ). Senzor se menja ?ele po temeljitih meritvah in ?i??enju, v koliko je to potem ?e potrebno. Najceneje imajo senzorje: www.zavorniservis.com - od 48,00? naprej.

 

O delovanju senzorja imate pravilno predstavo.

 

Pri vsakem vozilu lahko nagaja senzor - torej pravila ni - potem je pa odlo?itev vsakega posameznika kako se loti re?evanja problema.

 

Lep pozdrav

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Ponavadi se s testerjem naprej ugotovi kateri senzor nagaja, nato se ga ?e fizi?no premeri ( lahko je prekinjena ?ica od konektorja do senzorja ali pa senzor samo zapacan/se ga ??isti in spet dela ). Senzor se menja ?ele po temeljitih meritvah in ?i??enju, v koliko je to potem ?e potrebno. Najceneje imajo senzorje: www.zavorniservis.com - od 48,00? naprej.

 

O delovanju senzorja imate pravilno predstavo.

 

Pri vsakem vozilu lahko nagaja senzor - torej pravila ni - potem je pa odlo?itev vsakega posameznika kako se loti re?evanja problema.

 

Lep pozdrav

 

hvala za odgovor in informacije

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

ali mogo?e kdo ve:

 

ali pa?e ABS senzor od MX6 na 626?

 

Pozanimaj se na servisu, ?e ima enako katalo?ko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozanimaj se na servisu, ?e ima enako katalo?ko.

 

nekak dvomim da bojo tolk prijazni.

predpostavljam da raje prodajo in vgradijo originalni senzor.

 

hm, mogo?e je dobra ideja da probam - ne bojo me tepli :P

Napisano

nekak dvomim da bojo tolk prijazni.

predpostavljam da raje prodajo in vgradijo originalni senzor.

 

hm, mogo?e je dobra ideja da probam - ne bojo me tepli :P

 

Slikaj ga pa tudi konektor,mejbi imam jaz kakega doma, sicer od xedosa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

www.allmazda.net

 

vse mazde vsi partnumbri - exploded view, samo registriraj se for free

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

poslikam ko najdem ?as... slike postavim tukaj...

 

?al na tem allmazda.net ne najdem nobenega abs sensorja, ampak vseeno zdi se super site za iskanje delov.

 

 

hvala obema :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.