Skoči na vsebino

Kako Voziti Mazdo3 Doesel


Morpheus

Priporočeno sporočilo

E mi smo kupili ravno Mazdo3 1.6 diesel, pa me zanima, kako jo voziti, da bo poraba ?im manj?a, pa da ne bo motor preve? obremenjen (pod obrati...). V bistvu je to na? prvi dizel, tako da smo za?etniki na tem podro?ju... :blink:

Prodajalec je rekel, da tam do 3k obratov. Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali... Sej to je pa druga stvar... Smo pozabili vpra?at, ?e ima tudi na?a Mazda turbino notri... :(

 

Kaki nasvet?

 

tnx

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri nove avtu je zdaj na za?etku dobro, da ga ne vozite pod polno obremenitvijo, vendar ga ne smete zanemariti, se pravi tam po 2-3 tiso? kilometrih je ?e lepo ?e se avto od ?asa do ?asa pelje skoraj na polno,

 

da pa dose?e? nizko porabo, pa mora? voziti predvsem predvidljivo, se pravi, opazovati promet, brez sunkovitega pospe?evanja, ?imprej dose?i ?eljeno hitrost in jo potem dr?ati v najvi?ji prestavi, prestavljati pri 2000 vrtljajih je tudi eden od na?inov...

 

seveda ima tudi va?a mazda turbino

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali...

 

tnx

jaooo.....taka izjava sam od ljudih ki vozijo golfe....

 

(jaz mam na mazdi stikalo na katerem pise "turbo" on/off) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali...

Zakaj si je pa pol kupil TDI-ja ?e smo uporablja DI ???? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glej, napacno mnenje je da se turbo "vklaplja"....je pa res da cutis efekt pri cca. 1500rpm...mazda3 pa sploh je vredu ker ni izrazite turbo luknje...tko da sam gas :) (ko se ogreje, normalno )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turbina dela skoz ko dela motor, z to razliko da je pri niskem stevilu obratov ni cutiti niti slisati. turbina se vrti do 150.000 obratov in zato je vazno da ko se ustavis z avtom, da ga takoj NE UGASNES!!! pusti par minut da dela da se pristisk in temperatura olja pomirita. to ti je recept za dolgo zivljenje turbo motorjev. poleg tega so vsi danasnji dizli narejeni da se jih stiska in nikakor ne za niske obrate. najbolj mu pase avtocesta in obrati od 3000 na gor. minili so stari casi dizlov do 2000 obratov. preberi si navodila ker ti tam SIGURNO natancno pise o tem.

A tistega konja z golfom pa ne poslusaj. rajs mu povej naj se pozanima kaj je kupu in kako zadeva dela -- "na 2200 mu se przge turbina" :o - pred tem pa spi :D:D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe sem se nasmejal na tisto z Golfom TDI

 

Za take imajo pri VWju Golfe z oznako SDI, da ne bi pokvarili turbine zaradi redne uporabe :D

 

?e pa ho?e imet na "riti" oznako TDI pa ni problem - sname S in prlima T... ;)

 

 

 

Pri vpeljavanju avtomobila pazi predvsem na to, da ga ne vozi? predolgo pod istimi obrati - se pravi da vsaj prvih 1000km tempomat odpade.

 

 

Tisto kar je DonFilipe povedal glede ohranjanja turbine oziroma "ohlajevanja" velja predvsem, ?e tera? avto po AC in se ustavi? na bencinski ali pa na soku. Isto velja pri dolgotrajni vo?nji v klanec, kjer avto in turbina dosegata vi?je obrate in seveda posledi?no tudi vi?je temperature na izpu?nem sistemu. Pri normalni vo?nji po mestu ali pa na relaciji brez priganjanja pa to ni ve?ji problem in se ni potrebno matrati z ve?minutnim "ohlajevanjem".

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja sej ne more? primerjati Golfa in Mazde... :D

Dva komplet razli?na avtomobila. Sem vozil enega in drugega... Pri Golfu se je ?e kako poznala tista "luknja", (okoli 2500 obratov), ko je naenkrat "eksplodiral" in te prilimal v sede?... Morda zato misli, da mi do takrat turbina "spi"... :huh::blink:

Ga moram napotiti na ta forum, da se bo kaj nau?il (in morda firmo avtov zamenjal... <_< )

 

Kakor sem pa tu do sedaj videl, pa gre skoraj enako kot bencinar, samo za moje pojme za sedaj bolj ?ivahno (323F 1.5 se je zbudila tam pri 3,2k obratih, ta pa skozi pospe?uje...) :D :D

 

No sej taki nasveti so uporabni in dobrodo?li (ne takoj izklju?it motorja po "priganjanju"). :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej se je nekako zbudila pri 3,2, dobro vle?t pa ?ele res nad 4k obratov...

 

Samo ali se samo meni zdi, da ?e presedla? iz "starej?ega" avta na novej?ega, se ti zdi, da nekako ne gre? tiste kilometre, ki jih vidi? na?tevcu? Pri prej?nji 323F sem pribli?no vedel, kdaj gremo 90, kdaj 50 na uro... Tle se mi zdi pa teh 90 nekam po?asi... :D :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

predvsem pa zaradi PODVOZJA (amorizerjev, geometrije in podobno...)

 

no kar je boss povedal sm tudi jst tako mislu, da je treba avtu pustiti v praznem teku nekaj casa, po voznji na AC

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tale nekaj ?asa je npr. vsaj 30 sec. in to je ravno toliko, da se lepo ustavi?, v miru odve?e?, mogo?e ?e pogleda? okrog po vozilu, ?e si kje kaj pustil, ugasne? lu?i, prestavi? v parkirno prestavo, mogo?e zategne? ro?no, in potem ugasne?.

 

ni se te?ko navadit... jaz podobno delam pri bencinarju... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turbo timer...zadeva ki ti laufa ma?ino tako dolgo,da se turbina umiri, potem pa se avto samodejno ugasne;ma? dve mo?nosti nastavitve-ali dolo?i? ?a? ali pa timer sam iz re?ima vo?nje zra?una kolko ?asa mora avto laufat,da se umiri.

Samo vozim turbodizla in mi verjami,da ne rabi? turbo timerja;dve pravili sta za upo?tevat-hladnega ne terat in vro?ega ne takoj uga?at-mora? dovolit turbini, da se umiri,ker ?e ugasne? avto se dotok olja oz. mazanje na le?aje turbine ustavi;fantje so ti pa ?e vse povedali.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ni prišel "Special Edition",ampak "navaden"-zelen.   Ker je bil pri Vsegradu že razgreben,uvoznik jih pa tudi nima več,sem se dogovoril za tega...a se je tip še zmotil,in so poslali SB verzijo (Schlagbohrer-udarni vrtalni vijačnik). Pa nisem bil nič jezen,ker mi pri tem stroju ni tako važno....ko tako razmišljam,mogoče še bolje,ker od ostalih treh noben vijačnik tega nima,in če bo sin,k se je odselil kdaj rabil...mu tega porinem v roke,pa bo lahko zvrtal tudi kakšno luknjo v zid ipd. brez da bi rabil vrtalno kladivo....za 2-3 luknje bo čist OK,svedre pa tudi že imam....   Ni več Made in Germany,ampak Hungary,a je za to tudi najnovejša revizija tega modela (pogruntaš ko pogledaš za rezervne dele),in ima za to tudi najnovejšo Röhm-ovo vrtalno glavo,ki je veliko krajša-enako sem (oz. je božiček😄) kupil za staro LT-jko....pogruntaš po rdečem obroču na začetku glave....samo takšna glava pa stane od 50€ naprej +PTT😲 https://www.rubart.de/METABO-Schnellspannbohrfutter-Futuro-Plus%2C-S1-M%2C-13mm%2C-R-L-extra-kurz-(636618000)--p10258354 Je še kompaktnejši🧐-se mi dopade😃...seveda pride še ena 4Ah baterija,k je Metabo-100-letna akcija😄. Seveda pa je LTX ko z njim delaš "čisto nekaj drugega",a vseeno-tak stroj za dobrih 130€ z kovčkom vred+močna baterija-bomba👍   In seveda spet slike😉    
    • Odkrito rečeno nisem niti pogledal...evo čisto slučajno je lih 65W😅 Pa tudi,če bi original bil 90W,za polnjenje je 65W polna kapa...samo počasneje bo polnilo baterijo,ker kakšen laptop pa imaš,da ti bo vlekel 90W...mora pa biti že kak potraten-gamerski,k običajno imajo laptopi CPUje z TDP bolj v rangu 30W,za tak laptop pa je 65W več kot dovolj.   Sicer imam tudi Xiaomijev 120W polnilec,k je bil zraven Xiaomi 12 Pro telefona,a raje ne bom izzival nesrečo,ker če na adapterju piše 100W...kaj pa veš,kaj bo🙄
    • Top zadeva :). Samo a ni original polnilec 90W?
    • Vse (in še več) kar sedaj zvozim z e-biciklom, sem že zvozil z analognim. Nimam nobene slabe vesti. Takoj zamenjam svoj precej € drag e-bicikel za analognega, lahko tudi cenenega, če mi nekdo zraven podari delujoče kolke in kolena.
    • Huh ja. Retro. Windows 10 bojo počasi nehali posodabljat. Ja to je osnova. Pozabim to napisat.   Izštekaj vse kar ni potrebno za osnovo. Če sta 2 diska, pusti enega, če je mogoče pekač,.... Če bo delalo. Dajaj nazaj kos po kos.   @Z M A J opaziš mogoče kak vzorec? PlošciacPlošcia ramov mi je že crknila. Samo takrat se ni vžgal. Da bi pa kak kabl tak bluzil, pa je meni skoraj neverjetno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.