Skoči na vsebino

Kako Voziti Mazdo3 Doesel


Morpheus

Priporočeno sporočilo

E mi smo kupili ravno Mazdo3 1.6 diesel, pa me zanima, kako jo voziti, da bo poraba ?im manj?a, pa da ne bo motor preve? obremenjen (pod obrati...). V bistvu je to na? prvi dizel, tako da smo za?etniki na tem podro?ju... :blink:

Prodajalec je rekel, da tam do 3k obratov. Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali... Sej to je pa druga stvar... Smo pozabili vpra?at, ?e ima tudi na?a Mazda turbino notri... :(

 

Kaki nasvet?

 

tnx

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri nove avtu je zdaj na za?etku dobro, da ga ne vozite pod polno obremenitvijo, vendar ga ne smete zanemariti, se pravi tam po 2-3 tiso? kilometrih je ?e lepo ?e se avto od ?asa do ?asa pelje skoraj na polno,

 

da pa dose?e? nizko porabo, pa mora? voziti predvsem predvidljivo, se pravi, opazovati promet, brez sunkovitega pospe?evanja, ?imprej dose?i ?eljeno hitrost in jo potem dr?ati v najvi?ji prestavi, prestavljati pri 2000 vrtljajih je tudi eden od na?inov...

 

seveda ima tudi va?a mazda turbino

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali...

 

tnx

jaooo.....taka izjava sam od ljudih ki vozijo golfe....

 

(jaz mam na mazdi stikalo na katerem pise "turbo" on/off) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali...

Zakaj si je pa pol kupil TDI-ja ?e smo uporablja DI ???? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turbina dela skoz ko dela motor, z to razliko da je pri niskem stevilu obratov ni cutiti niti slisati. turbina se vrti do 150.000 obratov in zato je vazno da ko se ustavis z avtom, da ga takoj NE UGASNES!!! pusti par minut da dela da se pristisk in temperatura olja pomirita. to ti je recept za dolgo zivljenje turbo motorjev. poleg tega so vsi danasnji dizli narejeni da se jih stiska in nikakor ne za niske obrate. najbolj mu pase avtocesta in obrati od 3000 na gor. minili so stari casi dizlov do 2000 obratov. preberi si navodila ker ti tam SIGURNO natancno pise o tem.

A tistega konja z golfom pa ne poslusaj. rajs mu povej naj se pozanima kaj je kupu in kako zadeva dela -- "na 2200 mu se przge turbina" :o - pred tem pa spi :D:D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe sem se nasmejal na tisto z Golfom TDI

 

Za take imajo pri VWju Golfe z oznako SDI, da ne bi pokvarili turbine zaradi redne uporabe :D

 

?e pa ho?e imet na "riti" oznako TDI pa ni problem - sname S in prlima T... ;)

 

 

 

Pri vpeljavanju avtomobila pazi predvsem na to, da ga ne vozi? predolgo pod istimi obrati - se pravi da vsaj prvih 1000km tempomat odpade.

 

 

Tisto kar je DonFilipe povedal glede ohranjanja turbine oziroma "ohlajevanja" velja predvsem, ?e tera? avto po AC in se ustavi? na bencinski ali pa na soku. Isto velja pri dolgotrajni vo?nji v klanec, kjer avto in turbina dosegata vi?je obrate in seveda posledi?no tudi vi?je temperature na izpu?nem sistemu. Pri normalni vo?nji po mestu ali pa na relaciji brez priganjanja pa to ni ve?ji problem in se ni potrebno matrati z ve?minutnim "ohlajevanjem".

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja sej ne more? primerjati Golfa in Mazde... :D

Dva komplet razli?na avtomobila. Sem vozil enega in drugega... Pri Golfu se je ?e kako poznala tista "luknja", (okoli 2500 obratov), ko je naenkrat "eksplodiral" in te prilimal v sede?... Morda zato misli, da mi do takrat turbina "spi"... :huh::blink:

Ga moram napotiti na ta forum, da se bo kaj nau?il (in morda firmo avtov zamenjal... <_< )

 

Kakor sem pa tu do sedaj videl, pa gre skoraj enako kot bencinar, samo za moje pojme za sedaj bolj ?ivahno (323F 1.5 se je zbudila tam pri 3,2k obratih, ta pa skozi pospe?uje...) :D :D

 

No sej taki nasveti so uporabni in dobrodo?li (ne takoj izklju?it motorja po "priganjanju"). :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej se je nekako zbudila pri 3,2, dobro vle?t pa ?ele res nad 4k obratov...

 

Samo ali se samo meni zdi, da ?e presedla? iz "starej?ega" avta na novej?ega, se ti zdi, da nekako ne gre? tiste kilometre, ki jih vidi? na?tevcu? Pri prej?nji 323F sem pribli?no vedel, kdaj gremo 90, kdaj 50 na uro... Tle se mi zdi pa teh 90 nekam po?asi... :D :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

predvsem pa zaradi PODVOZJA (amorizerjev, geometrije in podobno...)

 

no kar je boss povedal sm tudi jst tako mislu, da je treba avtu pustiti v praznem teku nekaj casa, po voznji na AC

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tale nekaj ?asa je npr. vsaj 30 sec. in to je ravno toliko, da se lepo ustavi?, v miru odve?e?, mogo?e ?e pogleda? okrog po vozilu, ?e si kje kaj pustil, ugasne? lu?i, prestavi? v parkirno prestavo, mogo?e zategne? ro?no, in potem ugasne?.

 

ni se te?ko navadit... jaz podobno delam pri bencinarju... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turbo timer...zadeva ki ti laufa ma?ino tako dolgo,da se turbina umiri, potem pa se avto samodejno ugasne;ma? dve mo?nosti nastavitve-ali dolo?i? ?a? ali pa timer sam iz re?ima vo?nje zra?una kolko ?asa mora avto laufat,da se umiri.

Samo vozim turbodizla in mi verjami,da ne rabi? turbo timerja;dve pravili sta za upo?tevat-hladnega ne terat in vro?ega ne takoj uga?at-mora? dovolit turbini, da se umiri,ker ?e ugasne? avto se dotok olja oz. mazanje na le?aje turbine ustavi;fantje so ti pa ?e vse povedali.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.