Skoči na vsebino

malo za mo?gan?ke

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj bi to lahko bilo

gorita rumeni lu?ki za motor in spodrsavanje koles.

PAZI pa ni EGR ventil ker je ?e blindiran in resetiran.

da vidim va?a mi?lenja. ?zmeden?

Napisano

kaj bi to lahko bilo

gorita rumeni lu?ki za motor in spodrsavanje koles.

PAZI pa ni EGR ventil ker je ?e blindiran in resetiran.

da vidim va?a mi?lenja. ?zmeden?

 

4x ugasni in pri?gi motor pa mi povej, ?e ?e kaj gori?

 

Druga? bi pa rekel, da si imel izklopljen akomulator pa se je zmedla nastavitev za kot volana in ima avto ob?utek, da kolesa spodrsavajo.

33112_1.png

Napisano

4x ugasni in pri?gi motor pa mi povej, ?e ?e kaj gori?

 

Druga? bi pa rekel, da si imel izklopljen akomulator pa se je zmedla nastavitev za kot volana in ima avto ob?utek, da kolesa spodrsavajo.

 

res spraznil se mi je akumulator, in kako popravi? to nastavitev za kot

 

 

sam lu?ki sta se mi pa ?e prej pri?gali

Napisano

?e se ne motim je treba kot volana nastaviti tako,da v?ge? avto nato cca 5x-6x obrne? volan v skrajno levo in nato v skrajno desno stran.

33112_1.png

Napisano

Meni so zadnji? na servisu dejali, da se ti dve lu?ki pojavita tudi takrat, ko je kvaliteta olja v motorju slaba. Go figure. Pomoje je na n razlogov za to...

 

A ti lu?ki se da 'zbrisat' ?e odklopi? kleme z akumulatorja?

Napisano

Meni so zadnji? na servisu dejali, da se ti dve lu?ki pojavita tudi takrat, ko je kvaliteta olja v motorju slaba. Go figure. Pomoje je na n razlogov za to...

 

A ti lu?ki se da 'zbrisat' ?e odklopi? kleme z akumulatorja?

 

se izklopijo ,pa se tud ?ez ?as ponovno priklopijo

 

Meni so zadnji? na servisu dejali, da se ti dve lu?ki pojavita tudi takrat, ko je kvaliteta olja v motorju slaba. Go figure. Pomoje je na n razlogov za to...

 

A ti lu?ki se da 'zbrisat' ?e odklopi? kleme z akumulatorja?

 

aja olje ki je notri nima 500 km.
Napisano

Model ?e vem kje iskati napako, smo ?e preverim ?e sem na pravi sledi, pa na to niti pomislil nisem vi pa tudi ne, nima veze ne z volanom in ne za akumulatorjem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem imel simptome zaradi navitja volana - ampak pazi samo TCS lu?ko, brez engine lu?ke.

 

Pri tebi gre za mehaniko mogo?e celo problem vakuma - Intake Air Sensor ??

Ajvar bo ziher vedel a ta problem je ze bil na 626kah z vakumom oz srkanjem zraka

 

P.S. Se je kaj snemalo (cevi pa to)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Model ?e vem kje iskati napako, smo ?e preverim ?e sem na pravi sledi, pa na to niti pomislil nisem vi pa tudi ne, nima veze ne z volanom in ne za akumulatorjem.

 

dejmo dejmo ajver jest navijam zate.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.