Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mehankar je pri preventivnem pregledu opazil da pu??a vodna pumpa in ker nameravam v naslednjem mesecu zamenjati tudi zobati jermen, je potrebno dobiti drugo pumpo. Klical sem v euroton, motomat in olef, pa nimajo nikjer sem pa sli?al da so ta motor vrgrajevali tud v druga vozila (se mi zdi da ford), tako da bi mogo?e pasala tudi tista? gre pa se za 1.6i 16v 79kw dohc ma?inco.

 

je v avstriji mogo?e kaj ve? izbire?

 

 

ps: ?e kdo ve kje bi dobil zglob pod 20k in natezalec+val?ek isto pod 20k (tolko je namre? v eurotonu), naj sporo?i.

Napisano

po moje dost ceneje ne bo? dobu...

 

napi?i letnik, zglob kateri, malo ve? podatkov kaj rabi? :) pa bom probal vpra?at, ?e je kaj razlike med A in pri nas...

 

lahko tudi na PM

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

gre se za mazdo mx3 1.6i 16v dohc 79kw letnik 1995

 

potreboval pa bi oba zgloba, vodno pumpo in natezalec +val?ek

Napisano

Alo!

 

Brat je dal za original vodno pumpo na mazda servisu v Leibnici okol 75 eur! To je za SOHC ma?ino!

 

Za zglob pa je dobra varianta ?e pozna? koga v GKN Atras v Zre?ah, kjer jih delajo, je pa res da ne sme? iskat konkretno za mx3, ampak ga nese? zraven in ti bojo dali!

 

Brat ga je dobu za manj kot 10 ksit, je pa isti kot za 323f BG 1.8i

 

LP!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
    • Še moj prispevek k porabi mazde cx-30 z motorjem x-186.   Moje vožnje so predvsem relacijske, po mestih se z avtom ne vozim veliko. Večinoma vozim po omejitvah, včasih malo čez 😁, predvidljivo, tudi z namenom, da je poraba manjša -- Helmuth ima nekaj dobrih nasvetov za takšno vožnjo.   V letu pa pol, odkar imam mazdo cx-30, sem prevozil 21.500 km in izračunana poraba v tem času znaša 5,75 l/100 km, po računalniku 5,5 l/100 km. Z zimskimi gumami je poraba 0,3 l/100 km višja kot s poletnimi gumami. Če bi se več vozil po mestih in na kratkih poteh, bi poraba gotovo bila višja.    Zadnja daljša relacija je bila v Nemčijo in nazaj čez tursko avtocesto. Bile je tekoče, brez zastojev, v Avstriji in Sloveniji sem vozil po omejitvah oziroma nekaj čez, v Nemčiji, kjer ni bilo omejitev na AC, sem vozil okoli 130 km/h. Mestne vožnje ni bilo veliko, nekaj malega po klancih. Gor sem se peljal sam, nazaj polno naložen. Izračunana poraba za 950 km je bila 5,86 l/100 km.   Za bencinski motor se mi zdi takšna poraba zelo dobra in se ne morem pritoževati 😄  
    • Tukaj si pa zadel bistvo. Tisti, ki ne gredo dlje kot do sosednje občine ali pa mogoče maksimalno do hrčkov, mislijo, da bolje ne more biti. Pa še politikom verjamejo, ki radi nakladajo. Še posebno pernati se rad kiti z "uspeh" in medu in mleku pri nas  na FB in  istem - gramu. 
    • Tako pač je. Sej si že dovolj dolgo na svetu, da to veš... Če bi bil tam, bi bilo pa kontra.
    • In kje je robnik?   Mnja, čakaj, jaz sem vajen BTjca... Če dobro pogledam, je res en robček tamle...   😛
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.