Skoči na vsebino

?e ena RX-8 !!!


wildcat

Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
  • 5 tednov kasneje...

v?eraj videna RX-8, na ?rpalki v postojni. Testno vozilo am cosmos.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Spostovani ljubitelji Mazde,

sem se imel namen vpisat med vas, ker se mi je RX-8 neverjetno dopadla. Pa se za hcerkico bi blo dost prostora zadaj, pa prtljaznik, lepo izgleda... In se odlocim za testno voznjo.

Polomija!!!

Nobenega navora, priganjanje do "podna" je potrebno vseskozi, sem pri prehitevanju imel obcutek, da moram ta manever spet izvajati "z zaletom" kot v starih casih pri kaksnem golfu dizlu...

Naj grejo pogledat k Subaruju (Impreza WRX STI-vozil) ali pa k Mitsubishiju (Lancer EVO VIII-bi se rad vozil) pogledat kako se naredi dober sportni avto. Pa nista bistveno drazja od 8 mio SIT kolikor placas za solidno opremljen RX-8.

Pa tudi na dragu v SG in na Mobikrogu se ni odrezala na nivoju sportnih avtomobilov.

Za pol denarja si lahko kupis Clio 2.0 RS ali Peugeot 206 RC, ki sta boljsa.

Cista sminkerija, na mojo zalost.

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

rx8: ?e bi se ti peljal z pravim ?portnim avtomobilom tega ne bi govoril.Kupi si raje dizla, pa bo? imel navor,pa ?e to avtomatika.

 

ClioRS in p206RC, pa sploh ne greta tako dobro,mam manj HP,pa me skozi ovinke nista mogla dohajati,edino na ravnini je ?el clio po?asi naprej,pa ?e to pri hitrosti okrog 170km/h.Preizku?eno v ?ivo ,ne na papirju.

 

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ma ta avto vec kot eno prestavo btw...

bwaaaaaahahaObjavljena slikaObjavljena slikaObjavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spostovani ljubitelji Mazde,

sem se imel namen vpisat med vas, ker se mi je RX-8 neverjetno dopadla. Pa se za hcerkico bi blo dost prostora zadaj, pa prtljaznik, lepo izgleda... In se odlocim za testno voznjo.

Polomija!!!

Nobenega navora, priganjanje do "podna" je potrebno vseskozi, sem pri prehitevanju imel obcutek, da moram ta manever spet izvajati "z zaletom" kot v starih casih pri kaksnem golfu dizlu...

Naj grejo pogledat k Subaruju (Impreza WRX STI-vozil) ali pa k Mitsubishiju (Lancer EVO VIII-bi se rad vozil) pogledat kako se naredi dober sportni avto. Pa nista bistveno drazja od 8 mio SIT kolikor placas za solidno opremljen RX-8.

Pa tudi na dragu v SG in na Mobikrogu se ni odrezala na nivoju sportnih avtomobilov.

Za pol denarja si lahko kupis Clio 2.0 RS ali Peugeot 206 RC, ki sta boljsa.

Cista sminkerija, na mojo zalost.

LP

Brez besed ?ivi idiotizem!! <_< Wankla mora? znat vozit tukaj ?tejejo obrati, to ni clio al pa 206RC to je Wankel ne pa Otto ?e ?e tega niste vedli! Z kolkimi obrati ste ga vozli 2000-4000??? :huh:

 

Kateri avto pa sedaj vozite? yugo koral.. , s tem se more? naganjat ja to imaste prav!? Ja seveda da vam ni v?e? ?e nimate $, meni je tudi po pravem v?e? Rx-8; samo se mi ne dopate ker "preve?" olja pije pa ga ne bom kupil :rolleyes:

 

Ni pravi ?portnik? Vi veste kaj je? Mitshubisi evo8, aha ste ga ?e peljali Subaruja tudi mogo?e? Kaj ste gledali The Fast and The Furios?? Te res ja! ?e kak?nega Enzota? HaHa bolj?a clio pa RC ne prosim tak?ne primerjave :angry: RX-8 je eksot kdo je ljubitelj Mazd kupi Mazdo, tako eni Mercedesa pa ?e bo nevem koliko krat v delavnici glavno da ima trikrako zvezdo!!

 

Nima navora veste kaj je Nm? Ste se ?e peljali s ka?nim avtomobilom ki ima Nm? Sem se sam ?e peljal v Rx-8 in te lepo v dolo?enih obratih ( nevem ve? v katerem obmo?ju od -do) "lepi" na sede?!

 

Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

verjetno se mu je zdelo da gre slabo zaradi dobrega podvozja in sede?ev.Npr.:pri yugotu te me?e po avtu sem in tja,pa ?e to ne pomeni da ima take pospe?ke,...

 

Cliota in pugija RS z RX8 nikakor ne more? primerjati, RX8 ima bremze za dve ravni bolj?e,bolj pro?en motor,...materiali so kvalitetnej?i, pa saj veste mazda je mazda, francoska jajca pa imajo HP in Nm samo na papirju tako dobre(so vozi za u?ivanje penzionistov,ne pa ?portni avti).Pa brez zamere ljubitelji francoskih avtov. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

RX8 res ni na nivoju RX7, vendar da nikamor ne gre je pa neresnica. Ker vlece tako zvezno ni obcutit pospeskov, vendar solidno pospesi.

 

Sem vozil 2 Imprezi, obe s sportnim izpuhom. Imel bi ju zaradi lege, moc je pa na nivoju kaksnega VTi-ja :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.