Skoči na vsebino

Dyno day , sobota 14.11.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

huh... prilo?nost... :)

 

mogo?e pa res...

 

@mazda_mx: do kdaj moram javiti.. ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ce prides v soboto zvecer bo prepozno.

 

ok... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

zdravo!!

?e je to v dopoldanskem ?asu potem pridem !!!!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ekola... plan je padel, jaz bom prisoten, tempiram pa biti tam v ?asu med 9.00 in 10.00...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

 

 

ja sej glih to me zanima, ?e je avto kej zaspan :D

Napisano

Ker vas je kar nekaj reklo da boste pri?li jutri na meritve, me zanima koliko nas bo iz foruma.

 

Vsak naj napi?e spodaj svoj nickname, pa bom za?el kar jaz, drugi pa nadaljujte seznam

 

1.) Andriy

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

 

Prosil bi te da bolj natan?no napi?e? kaj bi rad izvedel, ker iz tega posta se ne da kaj veliko razbrati <_<

Napisano

Pisalo je, da ima menda v resnici ve? kw kot pa je uradno. Zdaj pa me zanima koliko je to.

 

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

Napisano

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

 

bo... samo tudi ta je ?e bla pod no?em :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vsega skupaj se je nabralo 18 avtomobilov.

 

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

Povprecno je bilo za 12% premalo "konjev", tisti ki so potem se ostali smo jih izmerili se enkrat in je bila konjaza kot je bio predvideno. Kdor zeli se lahko najavi in se bo se enkrat izmerilo s pravim programom. Seveda brez katerihkoli dodatnih stroskov. Okvirno pa je 12% dovolj dobra stevilka za popravek meritve, ki ste jo dobili.

 

Nekaj primerov pravilnih meritev:

 

Mazda 323 1.5 s sportnim izpuhom 93KM.

Citroen AX 1.4 GTi 101KM

BMW M3 (3.0) 290KM.

Subaru Impreza WRX s sportnim izpuhom 235KM

Honda Civic VTI s sportnim izpuhom in brez kat 163KM.

 

Vsi ostali so bili malce prevec predelani. Turbo avtomobili pa seveda pri tako nizkih temperaturah dajo malce vec od sebe.

 

Temperatura zraka priblizno 10 stopinj. Se pravi kar ugodno.

Napisano

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

 

<_<

 

@Andrey: evo ti ga na... 139 brez ventilatorja + 12% = 155.7; z ventilatorjem pa 142 +12% = 160...

 

@Sishi: MX-3 V6 ima potemtakem tudi 123 konje pa enga ?oferja :)

 

edino za Uklopkotovo mi ni jasno, njemu ste namerili 144,5 KM, ?e se prav spomnim... ?e tule dodam 12%... potem je avto PREmo?en :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

aja... kaj je pa pol z navorom.. namre?, teoreti?no bi ga nekateri od izmerjenih avtov morali imeti cca 380 Nm... izmerjeno je blo pa 300... :P kar je manj kot po originalnih tehni?nih podatkih !?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.