Skoči na vsebino

Dyno day , sobota 14.11.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

huh... prilo?nost... :)

 

mogo?e pa res...

 

@mazda_mx: do kdaj moram javiti.. ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ce prides v soboto zvecer bo prepozno.

 

ok... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

zdravo!!

?e je to v dopoldanskem ?asu potem pridem !!!!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ekola... plan je padel, jaz bom prisoten, tempiram pa biti tam v ?asu med 9.00 in 10.00...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

 

 

ja sej glih to me zanima, ?e je avto kej zaspan :D

Napisano

Ker vas je kar nekaj reklo da boste pri?li jutri na meritve, me zanima koliko nas bo iz foruma.

 

Vsak naj napi?e spodaj svoj nickname, pa bom za?el kar jaz, drugi pa nadaljujte seznam

 

1.) Andriy

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

 

Prosil bi te da bolj natan?no napi?e? kaj bi rad izvedel, ker iz tega posta se ne da kaj veliko razbrati <_<

Napisano

Pisalo je, da ima menda v resnici ve? kw kot pa je uradno. Zdaj pa me zanima koliko je to.

 

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

Napisano

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

 

bo... samo tudi ta je ?e bla pod no?em :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vsega skupaj se je nabralo 18 avtomobilov.

 

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

Povprecno je bilo za 12% premalo "konjev", tisti ki so potem se ostali smo jih izmerili se enkrat in je bila konjaza kot je bio predvideno. Kdor zeli se lahko najavi in se bo se enkrat izmerilo s pravim programom. Seveda brez katerihkoli dodatnih stroskov. Okvirno pa je 12% dovolj dobra stevilka za popravek meritve, ki ste jo dobili.

 

Nekaj primerov pravilnih meritev:

 

Mazda 323 1.5 s sportnim izpuhom 93KM.

Citroen AX 1.4 GTi 101KM

BMW M3 (3.0) 290KM.

Subaru Impreza WRX s sportnim izpuhom 235KM

Honda Civic VTI s sportnim izpuhom in brez kat 163KM.

 

Vsi ostali so bili malce prevec predelani. Turbo avtomobili pa seveda pri tako nizkih temperaturah dajo malce vec od sebe.

 

Temperatura zraka priblizno 10 stopinj. Se pravi kar ugodno.

Napisano

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

 

<_<

 

@Andrey: evo ti ga na... 139 brez ventilatorja + 12% = 155.7; z ventilatorjem pa 142 +12% = 160...

 

@Sishi: MX-3 V6 ima potemtakem tudi 123 konje pa enga ?oferja :)

 

edino za Uklopkotovo mi ni jasno, njemu ste namerili 144,5 KM, ?e se prav spomnim... ?e tule dodam 12%... potem je avto PREmo?en :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

aja... kaj je pa pol z navorom.. namre?, teoreti?no bi ga nekateri od izmerjenih avtov morali imeti cca 380 Nm... izmerjeno je blo pa 300... :P kar je manj kot po originalnih tehni?nih podatkih !?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.