Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mastno!

?e se ne motim je na to temo ogromno napisanega, ampak bom malo tvojo lenobo podprl..

Objavljena slika

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Mastno!

?e se ne motim je na to temo ogromno napisanega, ampak bom malo tvojo lenobo podprl..

Objavljena slika

 

s tem si ga ?e bolj zmedu :D

 

 

druga? o tom res ima vsaj 5 tem, pa jihje treba poiskat, prebrat...

ampak itak se na kocu mora? sam odlo?iti.

ali pa gre? na servis in ti oni strokovno izberejo olje, in to seveda zara?unajo ;)

Napisano

godtota ?e, ampak zanima me znamka olja ;)

 

vem kaj te zanima ;)

zaradi tega ti pravim da malo brebrska? po forumu

 

jaz sem par mesecev nazaj vpra?al isto ;)

mal sem tudi sam googlal

 

na koncu sem po na svetu s tega foruma uporabil valvoline durablen 10W-40

dodal bi ?e da sem nekje na?el da castrol za mazdo ni najbolj?i

 

moram priznati da ?e vedno nisem siguren da je valvoline najbolj?a izbira. razmi?ljam ali je mogo?e bolj?e uporabiti kak?en aral, ali recimo original mazda original. razlika v ceni ni tolika.

pa ?e: olje bom verjetno menjal na 10KKm namesto na 15KKm tako da perdpostavljam da bo v takem primeru dovolj dobro vsako olje.

Napisano

vem kaj te zanima ;)

zaradi tega ti pravim da malo brebrska? po forumu

 

jaz sem par mesecev nazaj vpra?al isto ;)

mal sem tudi sam googlal

 

na koncu sem po na svetu s tega foruma uporabil valvoline durablen 10W-40

dodal bi ?e da sem nekje na?el da castrol za mazdo ni najbolj?i

 

moram priznati da ?e vedno nisem siguren da je valvoline najbolj?a izbira. razmi?ljam ali je mogo?e bolj?e uporabiti kak?en aral, ali recimo original mazda original. razlika v ceni ni tolika.

pa ?e: olje bom verjetno menjal na 10KKm namesto na 15KKm tako da perdpostavljam da bo v takem primeru dovolj dobro vsako olje.

 

Ma mogo?e kdo izku?ne s Shell-ovim Helix-om?

Napisano

?e 13 let tankam Mobil olje gradacije 10W40. Menjam ga enkrat letno oz. vsakih 10.000 km skupaj s filtrom. Motor ga pokuri cca 0,5 l na menjavo. Avto pa je vo?en v glavnem na kratke relacije.

Napisano

Ma mogo?e kdo izku?ne s Shell-ovim Helix-om?

 

Men dobr slu?i, popije ga pa minimalno...

Notr vlij tisto kar je blo notri, ?e ga seveda ni preve? popilo, da ne bo? kak?ne poskuse delal in potem jamru da ti na veliko pije olje pa ?e kej drugega.

Lp

 

p.s. in ja, glede znamke olja je ?e VELIKO napisano po tem forumu..

p.s.2: podprimo ?e malo lenobe :)

olje, olje, olje

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

TNX, glede na tiste teme sm ugotovil, da najve? uporabljate Valvoline Syn Power 10/40, zdej trenutn sploh nvem kir je not, vem sam, da ga bo treba ?ez 4000 km menjat :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.