Skoči na vsebino

Umrl Toma? Humar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iz Nepala prihajajo tragi?e novice. Re?evalci so do Toma?a Humarja pri?li prepozno. Njegovo truplo so na?li na vi?ini 5600 metrov, je povedal Viki Gro?elj. Posmrtne ostanke so ?e prepeljali v bazni tabor pod goro.

 

Slovenski alpinist Toma? Humar je umrl na Langtang Lirungu. ?est dni potem, ko je zaradi po?kodbe ostal ujet v ju?ni steni 7227 visoke gore, so re?evalci na?li njegovo truplo, je za 24ur.com povedal alpnist Viki Gro?elj. Humarjeve posmrtne ostanke so na?li na 5600 metrih, torej nekoliko ni?je od vi?ine, kjer naj bi se nahajal.

 

Truplo so ?e prepeljali v bazni tabor pod goro, zakaj je umrl, pa ?e ni znano. Po nepotrjenih informacijah je imel zlomljeno nogo, je dejal Gro?elj. Podatkov o drugih po?kodbah ?e nima.

 

Po?kodbe so bile prehude

 

Humar naj bi se po?kodoval pri sestopu s 7227 metrov visoke gore. Kaj to?no se je zgodilo na gori, ni znano: morda je padel, morda ga je zasul plaz. ?erpi v baznem taboru je v torek, ko so z njim zadnji? vzpostavili stik, dejal, da ima zlomljeno hrbtenico, rebra in nogo. Povedal mu je, da se ne more premikati in da je v zelo kriti?nem stanju, opozoril jih je tudi, da lahko kmalu umre. ?al se je ?rna napoved uresni?ila.

 

Bilo je prepozno

 

Potem ko je zadnje dni re?evalno akcijo oviralo slabo vreme ? od sne?enja in megle do mo?nega vetra ? je danes navsezgodaj zjutraj oziroma pono?i po na?em ?asu helikopter s ?vicarskimi re?evalci vendarle lahko poletel. ?al pa so v dolino sporo?ili tragi?ne novice.

 

V akciji izku?eni re?evalci

 

Humarju je na pomo? odletela trojica izvrstnih re?evalcev iz ?vicarskega Zermatta. Sestavljajo jo pilot Robert Andenmatten, eden najbolj izku?enih re?evalcev in ekstremnih plezalcev na svetu Simon Anthamatten ter vodja zermattske gorske re?evalne slu?be Bruno Jelk. Iz ?vice njihovo delo koordinira vodja re?evanja pri Air Zermatt Gerold Biner.

 

Z roko v roki s ?vicarji so delovali nepalski re?evalci, koordinator je bil predsednik Planinske zveze Nepala Ang Tsering.

If in doubt, flat out... 

Napisano

men pa ne ,ker nisem imel nobene koristi od njega ,pa tud nek ljubitel alpinizma nisem!!!

 

Mi je pa ?al da ponavadi ljudje podpirajo take dobre ljudi ?ele takrat ko je prepozno!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Mi je pa ?al da ponavadi ljudje podpirajo take dobre ljudi ?ele takrat ko je prepozno!!!

 

Najceneje je! :bravo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ah, ekstremisti, ?terk je podobno izival...Saj je samo vpra?anje ?asa, kdaj zaklju?ijo izivanja nemogo?ih avantur... BTW Superman je tud slabo kon?al... <_< ?al mi je edino familije...

Napisano

R.I.P. :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Vsakega je skoda, znanga ali neznanga, samo Toma? je ?e parkrat nakazal kje bo kon?al...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vsakega je skoda, znanga ali neznanga, samo Toma? je ?e parkrat nakazal kje bo kon?al...

 

to?n tko.. ku?an tut lepo povedal.. "Glejte sam sem vedel da je bil podoben scenarij za pri?akovati"

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.