Skoči na vsebino

Mazda RX-9

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Deeyan napisal:

fajn bi blo, ?e bi spet kako V6 varianto po dolgem cajtu izdal

 

Za zeleno evropo bo tega vedno manj na zalost.....lahko pa da bodo izumili bencinarja V6 DPF :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A potem pomeni ves ta EKO sr****, da bomo vsi vozili dizle(nove seveda)? pa kaj so nori ali kaj? Da pa bi v evropo izva?ali V6 je pa bolj utopija kot pa resni?nost. Dobri stari ?asi ko si lahko uvozil bilokateri avto so mimo. Sedaj pa DMV in eko takse prepre?ujejo tak "siv" uvoz avtomobilov(itak samo zato, da dr?ava pobere ?e ve? deanrja :angry: )iz tujine.Me zanima koliko DMV-ja bi bilo na kak star ameri?ki muscle(tipa HEMI cuda in 454 chevelle SS) <_< .

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano
  je jures napisal:

Za zeleno evropo bo tega vedno manj na zalost.....lahko pa da bodo izumili bencinarja V6 DPF :jupiii:

 

lohk bomo sre?ni, ?e bomo obdr?ali 4 valjnike. ?e razmi?ljajo o 3 valjnih in celo 2 valjnih motorjih z manj kot litrom prostornine opremljenih z nekimi super duper turboti pa kompresorji. Ampak ?al to ni to - VW-jev 1.2 motor ?e zdele zveni kot ena kur?eva singerca... kaj ?ele pride? Elektrika? Ko se nau sli?al ni? :(

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

lohk bomo sre?ni, ?e bomo obdr?ali 4 valjnike. ?e razmi?ljajo o 3 valjnih in celo 2 valjnih motorjih z manj kot litrom prostornine opremljenih z nekimi super duper turboti pa kompresorji. Ampak ?al to ni to - VW-jev 1.2 motor ?e zdele zveni kot ena kur?eva singerca... kaj ?ele pride? Elektrika? Ko se nau sli?al ni? :(

 

ja sej, Hybrid je ?edalje bolj popularn, ?eprav to ni ?isti elektro

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Dizel naj bi veliko ve? onesna?eval, kot pa bencinar. Zakaj bi pa potem vgrajevali razne DPF filtre? :P

 

Na japonskem so v ve?jih mestih DIZLI PREPOVEDANI !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Na japonskem so v ve?jih mestih DIZLI PREPOVEDANI !

 

ne ve? dolgo, ker z DPF filtri vzroka za prepoved ni ve? in ?e razmi?ljajo, da bi to omejitev odpravili. Poraba jih je za?ela skrbet, hybridi pa se te?ko prijemljejo, ker je proizvodnja preumazana pa ?e ugotavljajo, da bi bil hybrid z dieslom ?e bolj u?inkovit.

 

Meni osebno bi bil najbolj u?inkovit avto na baterije, ki bi imel mali a u?inkovit motor na notranje izgorevanje za polnjenje le teh, da bi se pove?al domet. Kak mali wankel al pa prisilno poljen pol litrski motor?ek bi bil dovolj.

33112_1.png

Napisano
  je Ploki napisal:

zakaj pa plin ni popularnejsi? (cist ekolosko gledano)

 

Ker to je za ?alabajzarje. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Ploki napisal:

zakaj pa plin ni popularnejsi? (cist ekolosko gledano)

 

- ve?ino folk boli za ekologijo, ker za ekologijo boli k****c tudi dr?avo - ?al se ekologija vedno navezuje samo na stro?ke in nikoli res na ekolo?ko komponento.

 

pa ?e nekaj takih minusov zakaj se folk bolj mno?i?no ne odlo?a zato

- stro?ki vgradnje; za tiste, ki delajo malo km je to nerentabilno

- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo

- bojazen zaradi garancije pri novih avtomobilih

- dodatna te?a posode za plin in instalacije in malenkostno slab?e performance (novej?i, ko je sistem manj se pozna oziroma se pozna samo ?e zaradi ve?je te?e)

- izguba prostora v kufru oz. odpoved rezervni pnevmatiki (pri Mazdi 6 z Bose ozvo?enjem ?e original subfooferju)

- manjko pump, ki imajo plin

- domet s tankom plina je relativno majhen (ve?e se na pumpe, ?e jih ni glih v bli?ini)

- nekje ne dovolijo, da sam tanka?, folku pa se ne da ?akat, da bi se jih kdo usmilil

- nekatere podzemne gara?e imajo ?e vedno napise, da je vstop z avtom na plin prepovedan

- neprimeren za kratke razdalje, ker zalaufa na bencin in dokler ne pride do ustreznih pogojev laufa na bencin.

- na?eloma tisti, ki delajo velik km in bi bili pravi kandidati za plin so v ve?ini do predkratkim kupovali samo diesle, ?e so hoteli var?evati.

 

?eprav so minusi bolj ali manj ?ibki pri odlo?anju napram plusom o?itno v glavah folka ?e vedno prevladujejo :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  je Ploki napisal:

zakaj pa plin ni popularnejsi? (cist ekolosko gledano)

 

Enostavno, ker ne priznajo.....?e predela? se gleda ?e vedno original podatke....moralo bi biti pa subvencionirano, je pa to danes izklju?no stro?ek posameznika, ki to dela zase, ?e tudi je okljeljub

 

Ampak ne na?nimo temo o naftnih lobijih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

- ve?ino folk boli za ekologijo, ker za ekologijo boli k****c tudi dr?avo - ?al se ekologija vedno navezuje samo na stro?ke in nikoli res na ekolo?ko komponento.Va?no da dr?ava pokasira, v avstriji recimo subvencionirajo dolo?en dele? vgradnje

 

pa ?e nekaj takih minusov zakaj se folk bolj mno?i?no ne odlo?a zato

- stro?ki vgradnje; za tiste, ki delajo malo km je to nerentabilno to bo dr?alo, lahko pa ?e v osnovi nekatere avte nove kupi? z vgrajenim LPG sistemom

- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo To vidim vsaki? ko tankam, realno pa je BOLJ varen kot bencin.

- bojazen zaradi garancije pri novih avtomobilih Pred vgradnjo se mora? zmenit z uvoznikom-prodajalcem in se vse ve?inoma da zmenit, ne pa vedno.

- dodatna te?a posode za plin in instalacije in malenkostno slab?e performance (novej?i, ko je sistem manj se pozna oziroma se pozna samo ?e zaradi ve?je te?e) Zarad 50-60 kil dodatne te?e te tud nau konc, men se avto BOLJE pelje ker je malenkost te?ji zadaj. :ne vem:

- izguba prostora v kufru oz. odpoved rezervni pnevmatiki (pri Mazdi 6 z Bose ozvo?enjem ?e original subfooferju) Vse ti ostane, samo malo se je treba znajt, res pa da zgubi? malenkost prostora v prtla?nku.

- manjko pump, ki imajo plin Vsak teden je kaka nova, tako da tud mi na dolini dobimo LPG

- domet s tankom plina je relativno majhen (ve?e se na pumpe, ?e jih ni glih v bli?ini) to je pa odvisno kak?en tank si zbere?, js naredim do 600 km brez kakih te?av.

- nekje ne dovolijo, da sam tanka?, folku pa se ne da ?akat, da bi se jih kdo usmilil Ja verov?kova ?e kak pumpa ?

- nekatere podzemne gara?e imajo ?e vedno napise, da je vstop z avtom na plin prepovedan To velja ?e nima? sistema z varnostnim ventilom !

- neprimeren za kratke razdalje, ker zalaufa na bencin in dokler ne pride do ustreznih pogojev laufa na bencin. To je res, za fure pod 10 km nima smisla met ne navora in ne LPG.

- na?eloma tisti, ki delajo velik km in bi bili pravi kandidati za plin so v ve?ini do predkratkim kupovali samo diesle, ?e so hoteli var?evati.

 

?eprav so minusi bolj ali manj ?ibki pri odlo?anju napram plusom o?itno v glavah folka ?e vedno prevladujejo :ne vem:

 

Sej to je to, noben se ne vsede dol in si prera?una al pa naredi primerjavo med vsemi tremi(LPG,bencin,diesel), se?teje pluse in minuse in potem vidi kaj in koliko se mu spla?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

 

- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo To vidim vsaki? ko tankam, realno pa je BOLJ varen kot bencin.

 

Pri nedavni menjavi ventila sem imel v ?ivo izku?njo 2x lpg v avtu - tudi 'gejzir'. Zanimivo in lepo ampak lahko se vozi? in ?ez 5 min je avto suh....LPG je 3x bolj varen.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem se skliceval na uradne podatke o izpustih Co2 pri dizlih, kako je v realnosti nebi vedel in ne bom ni?esar trdil(japonci ?e vedo, saj so uvedli kjotski pa verjetno ?e kateri sporazum).

 

@BOSS

pa ne da bi se branil kake mazde z 1.2 ma?ino pa ene 200 konji?ki pa minimalno porabo? Res je, da je dober zvok motorja simfonija za nekatere(predvidevam da si med njimi; zamen ni lep?ega kot glas kake ornk ameri?ke zverine iz za?etka 70ih), a za ve?ino nadle?na komponenta, poleg tega pa je "hrupno" onesna?enje kar precej?nje(tako nekako kot z svetlobo) in marsikdo bi z veseljem kupil elektri?ni avto ravno zaradi tega.

 

me pa zanima kak bi bil smisel z dizel elektro hibridom, ko pa pravite da je onesna?enje ve?je kot pa pri sedanjih.?e se gre tu za porabo, pa sigurno naftna mafija tega ne bo odobravala in bo preko svojih vzvodov pritisnila na proizvajalce avtomobilov...kak je pa rezultat pa vidimo ?e danes.

 

@YavarYe X6V6

Zaslu?i? si :cheers: za dobro razlago. Vlada kak?no zanimanje za tesla roadster(ki je mimogrede ?isto elektri?en)? Seveda ne, najprej zaradi cene, drugo zaradi nepoznavanja, tretje zaradi velikih oligarhov avtomobilske in naftne industrije :angry2: . Ravno zaradi tega se ne razvije alternativni trg tako kot bi se lahko(in bi se moral mimogrede).Zaradi tega in pa priseganja pri klasi?nih(in poznanih-preverjenih)stvareh in ne nekih "modnih, nepreverjenih prototipih" :glare:

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

Poznam eno gospodi?no ki IMA TESLA ROADSTER, hud avto k 100 mater, tud ona ni ?voh. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Potem je res en Tesla v Sloveniji?

 

Oziroma velik Teslov.... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je Ploki napisal:

tesla roadster sem videl ze par let nazaj v zivljenje in tehnika in me je precej pritegnil. ampak sej jih pri nas sploh ni ? :unsure:

 

Pri nas JE en Tesla roadster.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Pri nas JE en Tesla roadster.

 

Dr?i in registriran je bil marca letos :P

 

statisti?no poro?ilo prvi? registriranih vozil za ta mesec http://www.ads-slo.org/media/xls/2010/marec_2010.xls

 

 

?e pa koga zanima statistika vseh na novo prodanih vozil je pa to prava stran http://www.ads-slo.org/statistika/

33112_1.png

Napisano
  je Symon napisal:

Hmmm in kako pla?a cestnino? Za zavarovanje mi je jasno, da se da ker ima isto dolo?eno ?tevilo kW ampak kubikov pa nima ni?. :P

 

kako jo pa na wanklu :) tle verjetn podobno, isti razred :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.