Skoči na vsebino

Spet brez tunela v ?entvidu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zgodba okoli predora ?entvid se je komaj dobro polegla, zdaj pa znova leze na plan. Zaradi del bo namre? tunel od 9. do najpozneje 22. decembra spet zaprl svoja vrata.

Pravzaprav bo za promet zaradi nujnih del zaprt celoten avtocestni odsek ?entvid-Koseze. Med drugim dela vklju?ujejo navezavo sistemov elektro in strojne opreme v glavni cevi ter v novozgrajenih priklju?nih predorskih ceveh. Iz tega razloga bodo izklopljeni vsi sistemi, opraviti pa bo treba tudi testiranja in po?arni preizkus, pojasnjujejo na Darsu.

V ?asu zapore promet usmerjen na Celov?ko cesto

V obdobju zapore predora ?entvid in odseka avtoceste med severnim portalom predora do vklju?no razcepa Koseze, bo ves promet iz smeri Gorenjske in iz smeri razcepa Kozarje potekal po Celov?ki cesti, tako kakor pred lanskim poletjem, ko je bil odsek predan prometu.

 

SPREMEMBE PROMETNE UREDITVE

 

O vseh spremembah prometne ureditve in aktualnih prometnih razmerah bodo vozniki in voznice obve??eni tudi prek prometnih obvestil, a?urne informacije pa lahko 24 ur dnevno dobite tudi v Prometno-informacijskem centru za dr?avne ceste, ki je dosegljiv prek kratke telefonske ?tevilke 1970 ali spletnega naslova www.promet.si.

Promet bo torej iz smeri Gorenjske na obvoznico preusmerjen prek Celov?ke ceste, v smeri proti Gorenjski pa bo na razcepu Koseze voden na severno ljubljansko obvoznico in na Celov?ko cesto. Zaradi zapore je na obvoznih poteh mogo?e pri?akovati zgostitve prometa in vsaj v prometnih konicah tudi zastoje, opozarjajo na Darsu.

 

Proti sredi??u Ljubljane leta 2011

Kot ?e pojasnjujejo, se delom ni mogo?e izogniti, ker je ?entvi?ki predorski sistem funkcionalna enota in mora tako tudi delovati. Dars kot naro?nik in upravljavec avtoceste, nadzorni in?enir ZPC in izvajalec del SCT si bodo, kot pravijo na Darsu, prizadevali za ?im prej?nje dokon?anje del.

Najpozneje 22. decembra bosta priklju?ni cevi znova usposobljeni v smeri iz glavne predorske cevi na Celov?ko cesto in naprej proti Medvodam in obratno: iz smeri Medvod v glavno predorsko cev v smeri razcepa Kozarje. Za smer proti sredi??u Ljubljane in obratno bosta cevi v skladu s terminskim na?rtom pripravljeni v letu 2011. Tedaj bo predvidoma zaklju?ena tudi obnova oz. ?iritev Celov?ke ceste z dodatnimi pasovi in kri?i??i na obmo?ju ?entvida

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Va?no da bodo asfalt v tunelu razkopal, in da se bomo pol vozil kot s konjem. Bravo na?i. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sploh mi je tista druga cev katera bo sredi tunela zavila na Celov?ko zelo sumljiva...glede na to kako folk voz bo tam ve?krat tako usekalo da joj, ?e sedaj ?miga tisti merilec hitrosti, in ga ni voznika kateri bi peljal pod 100 km/h.

Napisano

Cela katastrofa!

 

2,5 uri za 12km!!!!!

Kar je mo?no stoji, celov?ka, nem?ka, brod, stane?i?e, podutik

 

?e sneg pade pa bo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bahh dons sem na lokalni avtobus (8 Gameljne) ?akal najmanj pol ure, ponavadi ko pridem pa kar 2 stojita... no po dolgem ?akanju na mrazu se je le primajal, pa ?e to iz gara?e, ker je imel napisano ni v obratvoanju, potem ?akal nadaljnih 10 min in se po 10min vo?nje nabil do konca... vglavnem polom :angry2:

 

PS: na busu sre?al so?olko iz tacna, ki mi je rekla da je bila zjutraj kolona za na celov?ko od tacenskega mostu naprej <_<

panoramska.jpg
Napisano
  je jures napisal:

Cela katastrofa!

 

2,5 uri za 12km!!!!!

Kar je mo?no stoji, celov?ka, nem?ka, brod, stane?i?e, podutik

 

?e sneg pade pa bo.

 

 

Uuu sam res... ?e ?e sneh pade bo prometni kolaps... totalen! Helikopter bo treba kupit... hehehe :hohoho:

Feel free....

Napisano
  je David napisal:

Uuu sam res... ?e ?e sneh pade bo prometni kolaps... totalen! Helikopter bo treba kupit... hehehe :hohoho:

 

Placa mam dost pred bajto .....al pa enga sklatm od polcajev k vsak dan v tacen letijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A se kdo od vas spomni, kako so pred leti skoraj v ENI NO?I na ?vedskem prilagodili kompletni prometni sistem za vo?njo po desni strani? Pri nas pa rabimo za en ustran tunel skoraj 14 dni, da priklopimo signalizacijo in uredimo talne oznake (pa ?e kak?na malenkost je verjetno...). Tule bi bilo treba koga ovadit... :angry:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano
  je Carr napisal:

A se kdo od vas spomni, kako so pred leti skoraj v ENI NO?I na ?vedskem prilagodili kompletni prometni sistem za vo?njo po desni strani? Pri nas pa rabimo za en ustran tunel skoraj 14 dni, da priklopimo signalizacijo in uredimo talne oznake (pa ?e kak?na malenkost je verjetno...). Tule bi bilo treba koga ovadit... :angry:

 

OMV pumpa z bifejem je 20m stran.... :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

So se drzali roka... in odprli celo predcasno... :bravo:

 

Danes okoli pol enih popoldan sem ze uporabil izvoz na Celovsko proti Medvodam :)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dans so ga kao odprli, me prov zaninma kako zdej poteka promet notr, da ni spet kaka zme?njava! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dobr laufa, sem preverjal v?eraj zve?er.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hehe usaj neki, me zanima kok cajta bo, glede na to kok se je g. Zidar u?eri ?irokoustu pri 24ur poro?ilih! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole tudi jaz podpiram 100%
    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.