Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim, da je tu itak vsem jasno, da ve?ja razpr?enost meglenkam v megli nebi bila plus. Ve?ja razpr?enost je za dnevne lu?i za?eljena lastnost - s tem se raz?iri kot s katerega je lu? vidna. Tu bi bile LED zagotovo zmagovalke :bravo: . Tako da tvoja ideja s ?paranjem ksenona ni neumna.

 

Zanimivo da neglede na to, kam peljem na tehni?nega, vedno se moram "pretepat" z mojstri, ki mi povsej sili ho?ejo delat uslugo in nastavljat vi?ino snopa kratkih lu?i, pri tem pa vsi brez izjeme vtikajo ?rufciger v luknjo za nastavitev dolgih :angry2:

 

Dej jih drugi? malo po prstih,?e vidi?,da ne obvladajo.Jaz sem opazil,da ne obvladajo tega (pri xenonkah)

niti na uradnem servisu. :angry2: Pol pa so mi re?ili zadevo na AMZS v 4 minutah. :bravo:

 

 

Napisano

Imam aftermarket xenone 8000K in angel eyes za parkirne, zadaj ?tiri lu?i namesto dveh... pa nisem imel nobenih problemov na tehni?nem. :ne vem:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Secer nisem glih siguren ampak se mi zdi,da xenon v megli je bolj bogi.Veliko bolj?a je bolj rumena svetloba. :whatever:

 

 

ja glede tega pa se strinjam!!!! tudi po de?ju je bogi! govorim za xenon kit!

 

kar se ti?e tehni?nih - Labore Kranj... :bravo:

 

na vipasvkem pa priporo?am avto hi?a Bjax ki ima tehni?ne preglede! mojega prijatelja so spustili mimo ker ni imel ne spojlerja, feltn, pragov homologiranih!

ZOOM-ZOOM
Napisano

ja glede tega pa se strinjam!!!! tudi po de?ju je bogi! govorim za xenon kit!

na vipasvkem pa priporo?am avto hi?a Bjax ki ima tehni?ne preglede! mojega prijatelja so spustili mimo ker ni imel ne spojlerja, feltn, pragov homologiranih!

 

hehe...tole pa ni dobro javno reklamirati ve?.

Napisano

Samo res ste eni idioti, da javno pi?ete kje vas spu??ajo ?ez. Ko bodo enkrat to odkrili boste pa lahko ?li vsi v jok pa na drevo. :whatever: Od prijatelja fotr dela na homologaciji in je ?e rekel, da je samo vpra?anje ?asa kdaj bodo spet kak?ne tehni?ne poj****i in, da so ?e nabavili kombije, ki bodo prirejeni za tehni?ni pregled na terenu. ;)

Napisano

Samo res ste eni idioti, da javno pi?ete kje vas spu??ajo ?ez. Ko bodo enkrat to odkrili boste pa lahko ?li vsi v jok pa na drevo. :whatever: Od prijatelja fotr dela na homologaciji in je ?e rekel, da je samo vpra?anje ?asa kdaj bodo spet kak?ne tehni?ne poj****i in, da so ?e nabavili kombije, ki bodo prirejeni za tehni?ni pregled na terenu. ;)

 

nismo idioti v kranju so razumevajo?i ne podkupljeni....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vglavnem s ?asom nas bojo :whatever: jast vem da bom dal ven xenon kit in upam da dobim kake bolj pametne ?arnice! za v meglenko pa bom dal del led! zaradi tega pa mi nebojo te?ili! sah upam da ne!

ZOOM-ZOOM
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?ivjo

 

Da ne smetim vse okol bom vpra?al kar tukaj.

 

Pri novi m6 sta za osvetljevanje tablice v uporabi kak?ni ?arnici (tip)?

 

Hvala.

 

LP, S

Napisano

Mal sem raziskoval in ugotovil slede?e (naj me kdo popravi ?e se motim):

Front Parking Light: 194

License Plate Light Bulb Size: 194

194 = W5W

 

 

Zgleda da so prave tiste k majo podno?je T10.

 

Bom mogu zgleda odpret in pogledat, da se prepri?am.

 

Lp, S

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mal sem raziskoval in ugotovil slede?e (naj me kdo popravi ?e se motim):

Front Parking Light: 194

License Plate Light Bulb Size: 194

194 = W5W

 

 

Zgleda da so prave tiste k majo podno?je T10.

 

Bom mogu zgleda odpret in pogledat, da se prepri?am.

 

Lp, S

 

W5W je T10 v bistvu ampak vseeno se drzi W5W, jaz sem vse prek ebaya nabavu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.