Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, nov uporabnik foruma, lastnik M6 CD136 pa nekje dobrega pol leta. avto je 2004 z malenkost ?ez 200k kilometri. sedaj pa se je pojavil problem. ko je temp okolice pod 3 stopinje avto ne v?ge. avto sicer "prime", ampak motor klokota, pojavi se lu?ka napaka motorja in potem ugasne. to se lahko pojavi dvakrat do trikrat, ?etrti? pa normalno v?ge in avto se normalno pelje. sedaj ko ja pa pod 0 pa tud v ?etrto ne v?ge ve?.

ali ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo.

z mehanikom sva preverila (z ra?unalnikom) vse mo?ne senzorje pa vse ka?e ok.

za kar?nokoli info se priporo?am.

 

hvala.

 

:rispekt:

 

p.s. naftni filter je nov, nafta pride v motor.

Napisano

Akumulator je ok? To je prvo in najceneje kar je za preveriti, sploh se pojavi problem ko so ni?je temperature in avto te?je v?ge.

Napisano

Grelne svecke?

 

Ja grelne sve?ke bi lohk ble.... drga? pa nevem no a so mehaniki dons nesposobni al kaj, ?e je mehanik bi pa ?e lohk vedu kaj bi lohk blo, nemore bit use ok. ?e avto ne v?ge! :whatever:

?e me pa kaj razkuri me pa to ko avto ne gre kot bi moral, pride? k mehaniku ga priklopi na comp. in re?e ja tule ne vidim da bi blo kaj narobe...lohk gre? , je vse uredu....mislim! :angry2:

Bo?tjan

Napisano

?e potem, ko v?ge za?ne po?asi laufat normalno so skoraj sigurno grelne sve?ke.

 

 

 

Sej to?i? diesel in ne kurilca, a ne?

33112_1.png

Napisano

Poskusi nekaj na temo filtra goriva. Mogo?e je v njem kaj vode, ki na -temp. zmrzne in zmanja? pretok.

 

Obstaja mo?nost odpovedi IMV ventila, ki zagotavlja pritisk 3 bar v nizkotla?nem delu gorivnega sistema.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nisi povedal a ?e zalaufa je potem vse normalno al so tud te?ave?

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni, nov uporabnik foruma, lastnik M6 CD136 pa nekje dobrega pol leta. avto je 2004 z malenkost ?ez 200k kilometri. sedaj pa se je pojavil problem. ko je temp okolice pod 3 stopinje avto ne v?ge. avto sicer "prime", ampak motor klokota, pojavi se lu?ka napaka motorja in potem ugasne. to se lahko pojavi dvakrat do trikrat, ?etrti? pa normalno v?ge in avto se normalno pelje. sedaj ko ja pa pod 0 pa tud v ?etrto ne v?ge ve?.

ali ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo.

z mehanikom sva preverila (z ra?unalnikom) vse mo?ne senzorje pa vse ka?e ok.

za kar?nokoli info se priporo?am.

 

hvala.

 

:rispekt:

 

p.s. naftni filter je nov, nafta pride v motor.

 

jermen in spnar - drugi primer danes?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdaj je bil jermen na temule dizlu menjan s ?ponarjem ali brez?

 

Pa ?e to, ne ga verglat, ker ?e je res jermen je timing popolnoma out....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdaj je bil jermen na temule dizlu menjan s ?ponarjem ali brez?

 

Pa ?e to, ne ga verglat, ker ?e je res jermen je timing popolnoma out....

 

Mislim, da je to precej nepovezano, moj primer je na 3 leta stari M6 CD120 s samo 24.000 km!

 

Ma pa menda fazni senzor ta motor.

Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

 

Ne, men je jermen presko?o. Ni? narobe z avtom druga?e, v?eraj prepeljal 150 km, ugasno, zutr sem se vsedo v avto (blo je -3, sem preveril na termometru lih zarad kake nafte), zaverglam in ?ao, konec zgodbe.
Napisano

jermen in faze preverjene, je ok, avto ko v?ge laufa ?ist normalno in normalno vle?e tko ko mora... ;)

 

aichi a ima? ti podobne te?ave na cd120 ??? ?zmeden?

 

Pol nima bit kej ve?jiga ampak je treba sam senzorje preverit in verjetno ti serje kak?en za temperaturo, ki po?lje napa?en signal pa misli cpu, da v?iga vro? motor namesto mrzlega in mu dodelli revno me?anico (velik hladnega zraka in mal goriva) namesto, da bi bila bogata me?anica dokler se motor ne za?ne greti. Zato ti problem ratuje ve?ji bolj ko je mrzlo, saj bolj ko je hladno bogatej?a me?anica mora bit, da motor sploh v?ge.

 

Dej tole na tester, da se preveri senzorje, ?eprav se zna zgodit, da tudi tester ne bo na?el napake saj senzor po?lje informacijo, ki je v skladu z mo?no vrednostjo, ?al pa stanje ni pravo za po?iljanje takega podatka.

33112_1.png

Napisano

stvar je slede?a....

avto v?ge iz prve, zunaj -9. problem je edino ker ?e kr ne vemo kaj je bilo narobe. mehanik mi je pregledal vse el. spoje konekorje jih vse osve?il s kontakt sprejem in zadeva ?pila....vpra?anje je samo kak dolg...zaenkrat je to to...

hvala vsem za pomo? in mnenja...

 

upam da je bil sam slab kontakt...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.