Skoči na vsebino

Nakup 626 - prosim za pomo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Evo, prvi post po skoraj dveh letih ob?asnega spremljanja foruma. Ker je ?ena zli?kala svojo Primero, na hitro potrebujeva nekaj drugega. Izku?enj z Mazdami, razen simpatije, nimam.

 

Kak?ne se vam zdi tale 626, mogo?e jo celo kdo pozna? Mnenje o avtu in ceni? Predvsem pa, kje so to proizvajali? Ker bi z veseljem ?e enega japonca, ampak ?istokrvnega, made in Japan. Tale biv?a v angliji narejena Primera me je konkretno razo?arala, predvsem s kvaliteto izdelave in trpe?nostjo.

 

Kak?ne stro?ke vzdr?evanja lahko pri?akujem? Mogo?e se komu zdi vpra?anje neumno, ampak naj povem, da stane motor?ek prostega teka pri Primeri 590 EUR + DDV. Brez dela, samo material...

 

Dovzeten sem za kakr?ne koli predloge, predvsem cenej?e, ker je tale 626 nekaj ?ez budget, ampak bi se v skrajni sili tudi stegnil...

Napisano

ta izgleda lepo in ima kar nizko ceno

je pa ta avto za moje pojme kanta...nikakor nisem mogu verjet, da je to predhodnik mazde 6...kot noc in dan

mene osebno motil slab polozaj za volanom in dolgcas za volanom (voznja, pocutje vse)

 

aja vse mazde (razen kake stare 2) so iz japonske :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljen!

Sam si lastim Primero P11, sem pa lani naredil par krogov z podobno 626 kot je tale v oglasu.......in moja opa?anja so bila slede?a......polo?aj za volanom je preeeecej slab?i kot v primeri (sedi? vi?je, volan je dlje od voznika, skratka manj ?portno bolj sunday driver style kot v primeri), anemi?en motor, tudi prestavna razmerja so malo druga?na (pri 130km/h ima ve? obratov kot primera, zato predvidevam da tudi vi?jo porabo), da pa bi bila kak?na stvar nevem kako bolj?a od primere nisem opazil :ne vem: ........... skratka I would take Primera over 626 any day!

Napisano

Moj fotr ma Nissan Primero in je ve? kot zadovoljen! edin kar je menjal je menjal oljni nosilec! in ?e 12 let mu zvesto slu?i! Sicer pa so kosi za mazdo dra?ji kot za nissana sploh pa sedaj ker spada pod renault :angry2:

ZOOM-ZOOM
Napisano

Sam imam tako mazdo samo, da je faceliftana 1,8 motor 100KM in karavan. motor je pa? taki kot je avto za vozit. poraba kar dobra za tak avto ni pa to seveda 6 tka. Pazi pa na rjo ker jih je kot hudi?.

 

?e ima? ?e kako vpra?anje pa kar vpra?aj.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.