Skoči na vsebino

Need lock


Jero

Priporočeno sporočilo

Ja o tem je en kolega nekaj govoril ?e dooolgo nazaj in namontiral ampak res ne vem ni? iz prve osebe. Sicer funkiconira: Upam, da mi moderatorji ne bodo zamerili tega linka, ?e ne ga lahko kar zbri?ejo. :blush: ?al je tip projekt dal na stranski tir in je tudi zelo malo na forumu.

 

Sem ?el googlati samo iz firbca: Tukaj se je en spra?eval isto vpra?anje kot ti. Pa ?e tu ene razlage. Iskal sem pa z gesli kot so "increase steering angle", "steering tie rod increase", "steering lock increase" itd. Upam, da ti je kaj v pomo?.

 

Mi je pa jasno zakaj rabi?. :PPa ?e ena ideja, ki bi te mogo?e zanimala. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorim o taki zadevi, samo ?e montiram take spacerje, dobi avto toe out? na kolesih, naredim optiko, pa sm spet tm kot sem bil brez spacerjev? Razumem ?e bi samo v eno stran rad mel ve?ji lock, v drugo bi bil manj?i. ?e bi pa rad mel na obe strani, se pa men zatakne, razen ?e se toe pol spremeni, s tem tudi obraba gum itd...

 

Pa zaenkrat bo kr powered steering rack, ker avto je ?e vedno daily, pa ?e en ?as bo :D

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu na nek na?in ?e v ?tartu bolj porine ven uno letev, ki je zunaj. Oziroma na ven nima omejitev ampak na drugi strani letve ima omejitev do kam noter gre sama letev. Toe in ali toe out se nastavi tukaj predvidevam. Ker pa se v resnici letev pomakne dlje pa posledi?no dobimo tudi ve?ji steering lock. Letev gre v bistvu ?e dlje noter v cev za ven pa tako nima omejitev in tako se dlje zavije. ?e pogleda? tole fotografijo bo? videl, da ima podlo?ka/distan?nik isti fi kot notranja letev. Torej gre brez te?av dlje noter do une druge letve, ki je debelej?a. Tako nekako. :blink: Nisem ?e nikoli ?aril okoli volanskega mehanizma ampak upam, da sem dojel v ?em je bistvo. sramezljiv

 

Pomoje bom ?el prav od S13 volanski mehanizem podirat, da si bom la?e predstavljal. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je z vama vse ok ?

Zakaj bi to rabil ?

Pa ?e nekaj , glede na to da podlo?ijo podlo?ko pod zglob kjer gre drog na kolo, potem dr?i manj navoja, je kdo razmi?ljal kaj bi bilo ?e bi se tisti del enostavo odtrgal(glede da dr?i ?e samo pol navojev) ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z nama je vse OK, pa? drifterska pamet/neumnost. :P

To rabijo drifterji ko gre na po?rek in rabijo ?imve?ji kot.

Ja se strinjam zato pa nekatere firme (Tein, Uras) ?e v ?tartu prodajajo kar dalj?i drog, oziroma prirejen.

 

?e je to to, pol je ok, samo originalnega podlagat pa je totalna neumnost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj neumnost, malo morje folka fura tak setup, pa nisem videl ?e nobenega ki bi imel zaradi tega kak?en problem... Lepo se 'zalepi' z loctitom in je to to, pa itq se zadeva ne more od?ravbat, ker jo dr?i volanski kon?nik. Niti ni pod neko resno obremenitvijo....

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e ?e koga zanima zakaj bi ?el v tak?ne predelave. Malo si poglejte pod kak?nim kotom drifta in kam so obrnjena kolesa.

Objavljena slika

 

Mene zanima kje po cesti bi se ti vedno takole vozil, za progo mi je jasno samo za po cesti furat pa ne najbolj. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene zanima kje po cesti bi se ti vedno takole vozil, za progo mi je jasno samo za po cesti furat pa ne najbolj. :ne vem:

 

Malo ve? ajn?laga, nikol ne ?kodi, mxka ga ma pa ?e tako ali tako zelo malo. Sicer tale na sliki je ?e kr ekstrem, in ma verjetno tut aks?enkle predelane.

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem enkaj let azaj tukaj gledal Denona-a ap KEF zvočnike, sam potem nisem šel v nakup.   AV Receiverji za premium hiši kino | specializirana trgovina | AV-PLANET.SI WWW.AV-PLANET.SI AV receiverji s sodobnimi mrežnimi funkcijami postajajo center naše avdio video zabave. Dolby Atmos, DTS-X, top zvok in 4K slika...  
    • Tuner...bi rekel tako-v bistvu ne rabiš,ker UKV radijske postaje v studijih na polno komprimirajo oz. predvajajo samo še MP-3...mogoče klasična glasba na prvem programu,da ne,ostalo je pa vse ista "mineštra",tako da tudi če bi kupil posebaj komponento UKV tuner,se nebi kaj veliko poznalo v primerjavi z aplikacijo na TV,telefonu ipd. Jaz imam 5 segmentno UKV Yagi anteno na strehi,pa radija preko UKVja praktično ne poslušam več. Zase pač moraš vedeti,ali nucaš,ali pa ne....k eni pa npr. obvezno hočejo DAB+....vsaj jaz npr. v avtu radija sploh ne poslušam,in ko sem primerjal,sem ugotovil,da je na DABju tako skomprimirano,da je pri UKVju lepši zven.   Za eARC pa še to. Moj TX-RZ900 ima tudi le ARC,a uporabljam TV praktično le kot monitor. Glavni vir sta mi Oppo BluRay player in zelo zmogljiv HTPC,tako da tega problema nimam. Kot rečeno-če pa želiš to,kar ti novejši TVji omogočajo-da je TV tisti glavni vir (IPTV-aplikacije npr. T-2 ipd...,D-SATtuner,predvajanje datotek z HDDja preko TVjevega USBja.....)...v tem primeru nikakor ne smeš vzeti "starejšega" modela če se nočeš odreči visokoločljivim formatom za zvok.   Sicer si pa najbrž že pogruntal,da novejši modeli vsi to že imajo,ker se to smatra kot nekaj samoumevnega.   5 vs. 7 ali večkanalna končna stopnja pa tudi ni neka velika razlika v cvenku...tudi v konstrukciji ne...si najbrž pogruntal,da je tvoj tastari bil v osnovi 7 kanalen...so samo izpustili nekaj elementov,drugače pa isti "šmorn". Jaz bi v vsakem primeru vzel 7 ali več kanalov,ker imam še staro izkušnjo,ko sem starega analognega (Dolby ProLogic) Onkyo 525R uporabil za multi-room tudi za kuhinjo...če si v stanju potegniti tista dva kabla-ti povem,ko to imaš,ne boš hotel pogrešati. Ali pa,če želiš kdaj "stopničko višje" na Dolby Atmos ali DTS-X...z vsaj dvema stropnima zvočnikoma...ne rabita biti ne vem kaj,ker pod 200Hz ne predvaja...razlika na navadni 5.1 pa je skoraj kot iz mono na stereo....z ustreznim materialom seveda. Torej če imaš suhomontažne stene-dva navadna vgradna avto-zvočnika sta že čist OK....   Če si kaj podrobneje pogledal Sony-ja....omogoča tudi wireless surround+Atmos z aktivnimi zvočniki (z vgrajeno baterijo) SA RS5...a stanejo 700€🙄...omogoča tudi Sonyjev wireless subwoofer....  
    • In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢   Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 
    • Se pozabil objavit    
    • Slovenski znanstveniki so ugotovili, da 1 deci Jegra na dan ne samo, da je zdravo ampak je tudi premalo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.