Skoči na vsebino

Need lock


Jero

Priporočeno sporočilo

Ja o tem je en kolega nekaj govoril ?e dooolgo nazaj in namontiral ampak res ne vem ni? iz prve osebe. Sicer funkiconira: Upam, da mi moderatorji ne bodo zamerili tega linka, ?e ne ga lahko kar zbri?ejo. :blush: ?al je tip projekt dal na stranski tir in je tudi zelo malo na forumu.

 

Sem ?el googlati samo iz firbca: Tukaj se je en spra?eval isto vpra?anje kot ti. Pa ?e tu ene razlage. Iskal sem pa z gesli kot so "increase steering angle", "steering tie rod increase", "steering lock increase" itd. Upam, da ti je kaj v pomo?.

 

Mi je pa jasno zakaj rabi?. :PPa ?e ena ideja, ki bi te mogo?e zanimala. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorim o taki zadevi, samo ?e montiram take spacerje, dobi avto toe out? na kolesih, naredim optiko, pa sm spet tm kot sem bil brez spacerjev? Razumem ?e bi samo v eno stran rad mel ve?ji lock, v drugo bi bil manj?i. ?e bi pa rad mel na obe strani, se pa men zatakne, razen ?e se toe pol spremeni, s tem tudi obraba gum itd...

 

Pa zaenkrat bo kr powered steering rack, ker avto je ?e vedno daily, pa ?e en ?as bo :D

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu na nek na?in ?e v ?tartu bolj porine ven uno letev, ki je zunaj. Oziroma na ven nima omejitev ampak na drugi strani letve ima omejitev do kam noter gre sama letev. Toe in ali toe out se nastavi tukaj predvidevam. Ker pa se v resnici letev pomakne dlje pa posledi?no dobimo tudi ve?ji steering lock. Letev gre v bistvu ?e dlje noter v cev za ven pa tako nima omejitev in tako se dlje zavije. ?e pogleda? tole fotografijo bo? videl, da ima podlo?ka/distan?nik isti fi kot notranja letev. Torej gre brez te?av dlje noter do une druge letve, ki je debelej?a. Tako nekako. :blink: Nisem ?e nikoli ?aril okoli volanskega mehanizma ampak upam, da sem dojel v ?em je bistvo. sramezljiv

 

Pomoje bom ?el prav od S13 volanski mehanizem podirat, da si bom la?e predstavljal. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je z vama vse ok ?

Zakaj bi to rabil ?

Pa ?e nekaj , glede na to da podlo?ijo podlo?ko pod zglob kjer gre drog na kolo, potem dr?i manj navoja, je kdo razmi?ljal kaj bi bilo ?e bi se tisti del enostavo odtrgal(glede da dr?i ?e samo pol navojev) ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z nama je vse OK, pa? drifterska pamet/neumnost. :P

To rabijo drifterji ko gre na po?rek in rabijo ?imve?ji kot.

Ja se strinjam zato pa nekatere firme (Tein, Uras) ?e v ?tartu prodajajo kar dalj?i drog, oziroma prirejen.

 

?e je to to, pol je ok, samo originalnega podlagat pa je totalna neumnost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj neumnost, malo morje folka fura tak setup, pa nisem videl ?e nobenega ki bi imel zaradi tega kak?en problem... Lepo se 'zalepi' z loctitom in je to to, pa itq se zadeva ne more od?ravbat, ker jo dr?i volanski kon?nik. Niti ni pod neko resno obremenitvijo....

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e ?e koga zanima zakaj bi ?el v tak?ne predelave. Malo si poglejte pod kak?nim kotom drifta in kam so obrnjena kolesa.

Objavljena slika

 

Mene zanima kje po cesti bi se ti vedno takole vozil, za progo mi je jasno samo za po cesti furat pa ne najbolj. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene zanima kje po cesti bi se ti vedno takole vozil, za progo mi je jasno samo za po cesti furat pa ne najbolj. :ne vem:

 

Malo ve? ajn?laga, nikol ne ?kodi, mxka ga ma pa ?e tako ali tako zelo malo. Sicer tale na sliki je ?e kr ekstrem, in ma verjetno tut aks?enkle predelane.

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.