Skoči na vsebino

Test M6 CD185

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Khm, kritike najmocnejsega dizla (delovno polje) - moram re?t da je blo enako v Mazdi 5 od 2000-3500 te sune, ostalo bolj v prazno

 

Test: Mazda6 sport CD185 GTA

Nasmejani razvajeni Nemci

 

 

 

Mazda je imela ?e pri prej?nji generaciji ?estice veliko uspeha z dizelskima agregatoma. Vendar Nemcem, ki radi drvijo po svojih 'autobahnih', to ni bilo dovolj. Mo? 103 kilovate enostavno ni omogo?ala dovolj hitrih pospe?kov, ko so se po?asne?i kon?no umaknili z levega pasu, zato je bilo potrebno ponuditi novi agregat.

 

Novi dizelski motor je trenutno tudi najmo?nej?i motor v ponudbi.

 

Novi agregat z 2,2 litra delovne prostornine tako predstavlja vrh ponudbe. Ne le dizelske, saj v tem trenutku tudi med bencinskimi ni zmogljivej?ega motorja od tega, ki ima 136 kW (185 KM). S tem je Mazda dohitela in v nekaterih primerih celo prehitela konkuren?ne limuzine srednjega razreda, saj so zmogljivosti kar naenkrat postale zelo spodobne celo za razvajene Nemce. K mo?nemu motorju se krasno poda tudi paket opreme GTA, ki s ?tevilnimi dodatki na zunanjosti (?portna prednja maska, odbija?a in pragi) in18-pal?nimi kolesi pusti vtis velike privla?nosti. Jasno, mazda6 je ?e v osnovi oblikovana dinami?no, saj so Japonci ?eleli tudi z obliko pokazati, kateri vozniki bodo nad njo najbolj navdu?eni. Privla?ni sta tudi izpu?ni cevi na zadku, ki nakazujeta, da gre za mo?nej?i motor.

Kljub sodobni zasnovi in bolj ?istemu izpuhu pa smo vseeno pri?akovali ve?. Lahko bi bil namre? bistveno bolj odlo?en v nizkih vrtljajih. ?e ga ne zavrtite vsaj do 2.000 vrtljajev, boste sprva celo mislili, da je mo?i krepko manj kot pi?e v tehni?nih podatkih. No, vse se spremeni, ko kazalec na merilniku vrtljajev pride do omenjene ?tevilke. Gnani kolesi se zaradi obilice navora ?elita zavrteti v prazno, s ?imer se nekoliko poslab?a tudi vodljivost, vendar je pospe?evanje zelo dobro ob?utno. ?al pa se veselje spet kon?a ?e pri 3.500 vrtljajih, ko motor dose?e najve?jo mo?. Torej, za hitro vo?njo boste morali tudi veliko prestavljati, kar pa vas niti ne bo preve? motilo, saj je 6-stopenjski ro?ni menjalnik odli?en. Gibi so dovolj kratki in natan?ni, da boste z veseljem posegali po majhni ro?ici.

Da je tak?na mazda v prvi vrsti namenjena avtocestnim vo?njam, bo jasno, ko boste ?eleli pospe?iti pri 130 km/h. Tudi v ?esti prestavi je namre? odziv hipen in hitrost nemudoma naraste krepko nad dovoljeno. Obenem pa niti poraba goriva ne razo?ara, saj se giblje nekje okoli sedmih litrov.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole bi pa rad sprobal, da vidim kolk se pozna ?e dodatnih 45KM - verjetno kar precej :bravo:

33112_1.png

Napisano

PS Test sem bral v reviji auto fokus, kjer je na 2h straneh, a na webu ni vse dostopno.

 

Na?eloma se je dobro odrezala, le v nos mu je sel motor v primerjavi s tekmeci

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

o?itno ga je treba res zbuditi

je pa res, da bi si za?eleli malo bolj?ega dihanja v nizkih vrtljajih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem zadnji? gledal test na nem?ki TV in so testirali golfa 2,0 tdi 170ps, seat leona isto 2,0- 170ps in mazdo 3 2,2 z 185 konji.

Mazda je po kvaliteti izdelave in materialov bla malo slab?a, porabo pa je mela pri normalni vo?nji najni?jo :bravo: , pri max. hitrosti pa najvi?jo in je na koncu bila najslab?a :whatever: zaradi previsoke porabe. HALOOO kolko procentov vo?nje pa vozimo z max. obremenitvijo avta.

Jaz vozim precej hitro in koristim max. 70% mo?i avta.

Napisano

Hja, kaj si pa pri?akoval od Nem?ke nepristranskosti. Tam itak vedno zmaga VW. :huh:

33112_1.png

Napisano

Hja, kaj si pa pri?akoval od Nem?ke nepristranskosti. Tam itak vedno zmaga VW. :huh:

 

Res je. Pa ?eprav je golf z enako opremo kot Mazda dra?ji, bo ?e vedno Mazda slab?a, ker ej po njihovi logiki dra?ja. Seveda, ?e zraven postavijo golfa 1,4 basis.

 

 

Pa ?e to: Zdi se mi da se tele konji v motorjih vse bolj zgubljajo. Poglej recimo kaj je leta 1990 delala 2.0 ma?ina s 150 konji? Govorim o ob?utku mo?i. Trgala gate. Danes je to ?e skoraj sivo povpre?je.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

 

Pa ?e to: Zdi se mi da se tele konji v motorjih vse bolj zgubljajo. Poglej recimo kaj je leta 1990 delala 2.0 ma?ina s 150 konji? Govorim o ob?utku mo?i. Trgala gate. Danes je to ?e skoraj sivo povpre?je.

 

Ja pa takrat je avto bolj odpulil pri enih dolo?enih obratih, sedaj pa ni pomembno kolk se vrti vedno vle?e pribli?no enako samo zvok se spreminja.

Je pa razlika v porabi takrat pa sedaj. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja pa takrat je avto bolj odpulil pri enih dolo?enih obratih, sedaj pa ni pomembno kolk se vrti vedno vle?e pribli?no enako samo zvok se spreminja.

Je pa razlika v porabi takrat pa sedaj. :jezicek:

 

To o porabi drzi....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne pozabit, da so danes enako veliki avti te?ji vsaj za 30%, kar pomeni, da za iste performance (pospe?ke, odzivnost) kot smo imeli takrat recimo s 120KM rabi? danes vsaj 160KM.

 

Potem pa ?e vsa ekologija (filtri, katalizatorji ipd) pa te?nja k najni?ji porabi pa je to to. :(

33112_1.png

Napisano

Ne pozabit, da so danes enako veliki avti te?ji vsaj za 30%, kar pomeni, da za iste performance (pospe?ke, odzivnost) kot smo imeli takrat recimo s 120KM rabi? danes vsaj 160KM.

 

Potem pa ?e vsa ekologija (filtri, katalizatorji ipd) pa te?nja k najni?ji porabi pa je to to. :(

 

Se mije zdelo, da bo to kdo rekel.... Jaz pa v to dvomim, da so avti te?ji. Zadeva je sicer preverljiva, a poglej npr motorje: 200 KM mo?ni izstrelki imajo po 180 kil cca. V?asih jih je bilo tam 240 280 ali ?ez 300 (BMW). Res je v avtih vse ve? navlake, ki pa? tehta. Vendar pa je npr samo pleh vsako leto tan?i, nadome??a ga vse ve? plastike, avti niso ve? na?raufani na ?asijo.... itd.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne pozabi pa da imajo vsi ti motorji ze sedaj v prodajni razli?ici veliko rezerve, na trg se ne da ve? zadnje verzije, ker je stalno treba v prihodnosti ponuditi ve?, cena pa ne sme rasti.

 

Zatorej proizvajalci pazijo, da imajo za naslednji korak prostor.

 

Drugo so ?vabi, kjer kupce zanima predvsem ?tevilka (una v KM ne v ?)

 

Zdi pa se mi da so pri dizlih francozi povozili vse....in ostali se jim prilagajajo, Ford je ze l.99 zdruzil moci s PSA grupo, kot kaze se pocasi tudi Mazda spogleduje z njimi (CX7 dizel je prvi)

 

Ni motorja kot francoski, ki ne bi dal najbooljse zamerje moc/poraba - smesno pa je da prav za svoj motor ne znajo narediti elektronike... ?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi leta 1990 ve?ina niso bili na?raufani na ?asijo, pa ?e dest do dvajset let prej ne. Da pa je ?asija + karoserija te?ja od samonosne karoserije je zmotno mnenje saj rabi? za samonosno precej ve? kovine.

 

Lep primer je bil recimo Wartburg, ki je kljub ?asiji tehtal 900kg in to z 1.3 bencinskim motorjem iz VW-ja

 

Primerljivo velik Golf danes tehta z najmanj?im motorjem 1150kg.

 

 

Druga?e pa odpri stran www.carfolio.com in preveri nekaj modelov avtov iz devedesetih in nekaj dana?njih, poglej mo? motorja in te?o in bo? videl, da po kg/KM ni neke bistvene razlike.

 

Sicer se pa razlika 250kg lepo vidi, ko se poleg tebe usedejo trije ne preve? suhi sopotniki in se kar lepo pozna pri performancah avtomobila. Pri bencinarju malo bolj kot pri dieslu, ki ga re?uje navor (a ne Ajvar? :blush: )

33112_1.png

Napisano

 

Zdi pa se mi da so pri dizlih francozi povozili vse....in ostali se jim prilagajajo, Ford je ze l.99 zdruzil moci s PSA grupo, kot kaze se pocasi tudi Mazda spogleduje z njimi (CX7 dizel je prvi)

 

 

Se ti zdi? Ne vem zakaj so ama res vsi motorji, ki jih nudi Mazda enake kubature in deloma tudi enake mo?i... Jaz mislim, da je to vse Ford, vsaj osnova. Morda so narejene kake optimizacije, kaka druga pumpa, ventilator in je to to. Saj ve?, nekateri pravijo, Mazda je Ford, preoble?en v kimono.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Se ti zdi? Ne vem zakaj so ama res vsi motorji, ki jih nudi Mazda enake kubature in deloma tudi enake mo?i... Jaz mislim, da je to vse Ford, vsaj osnova. Morda so narejene kake optimizacije, kaka druga pumpa, ventilator in je to to. Saj ve?, nekateri pravijo, Mazda je Ford, preoble?en v kimono.

 

Ford je PSA....1.6, 2.0 je HDI medtem ko je se zadnji borec 1.8 115KM od Forda, vendar prenova focusa je tukaj....

 

Zanimivo kako fordove komercialne ma?ine izginejo:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ford_engines

 

Ker se spremenijo v:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

 

in ja v dolo?enih teritorijih se vozijo tudi v Mazdi 3,5,6

 

Druga?e pa zgodovina mazde:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mazda_engines

 

s klikom na posamezno vidi? detajle

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.